oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Hier ook alles nog steeds goed :D
    Vanmiddag naar de huisarts geweest ivm mn rugklachten maar het komt niet van mn bekken uit maar meer omdat de kleine het leuk vind om lekker voorin te liggen haha!
    Verder ben ik wel moe al vroeg in de avond en in de avond doe ik ook lekker helemaal niks dan tv kijken met mn lief op de bank of eventjes achter de pc.
    Ben zelfs niet veel meer achter MSN,geen tijd voor of zo moe!!
    Verder doet de kleine meid het ook prima en trappelt er zo nu en dan lekker op los!!
    En nu ga ik lekker mn bedje in duiken en nog even lekker tv kijken in bed :)
    Tot morgen Mede-Zwangeren ;)

Liefs,Denise

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!
    Alweer een nieuwe maand aangebroken, juni, nu het mooie weer nog, want dat blijft vandaag een beetje achterwege.
    Vamorgen met mijn man naar Het UMCG in Groningen geweest voor zijn maandelijkse controle nadat hij ziek is geweest in december, en gelukkig was weer alles in orde. Straks even lekker met mijn moeder de stad in om te shoppen voor de babykamer. Zaterdag gaan we behangen. Wel leuk hoor dat het steeds meer af wordt.
    Dinsdag ben ik voor het eerst naar zwangerschapzwemmen geweest, en dat was toch heerlijk! Lekker warm water en allemaal ontspanningoefeningen. Wel lekker nu ik af en toe ook last van mijn rug heb. Veder voel ik me super.
    Ben nu 4 kg aangekomen, hoe zit dat bij jullie? Wat is normaal?

Liefs Sämira

3. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik ben nu 3 kilo kwijt. misschien volgende week wat minder. heb geen weegschaal in huis en dat rade mn verloskundige ook af. ben vandaag nog wel naar de dokter geweest omdat ik me zo ellendig voel. mn hb was goed 7.5. Maar volgens mij is 4 kilo gemiddeld dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

4. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik was 7 kilo afgevallen, omdat ik zoveel heb gespuugd. (moest bijna opgenomen worden omdat ik bijna uitgedroogd was) Ik ben nu inmiddels weer op m'n oude gewicht van toen ik net zwanger was. Daar heb ik dus 14 weken over gedaan. Ik voel me nu stukke beter en begin nu ook echt trek te krijgen in lekkere dingen. Maar spuug nog zeker 3 keer in de week s morgens omdat m'n maag dan te lang zonder voedsel zit vanwege de nacht. Maar dat nemen we maar voor lief.
    Bij m'n vorige zwangerschap was ik 28 kilo aangekomen, maar was toen ook niet zo beroerd als ik nu geweest ben. Dussss wie weet hou ik het nu bij het gemiddelde van 12 kilo.......

5. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 6,5 kilo aangekomen. Heb wel al een behoorlijke buik. Heb vandaag ontzettend last van mijn ribben gehad omdat mijn buik zo hoog zit. Ik zit er ook aan te denken om op zwangerschapszwemmen te gaan. Heerlijk om even gewichtloos te zijn.
    Gina

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ben tot nu toe 3 kilo aangekomen...Heel netjes zegt de vk...Ze vond het ook erg apart dat ik nog nauwelijks buik heb....Alles was goed...had op de echo al gezien dat de kleine meid helemaal opgekruld ligt....

Vandaag heb ik mijn echte 20 weken echo.... Mijn mama mee gevraagd en waarempel gaat ze mee....Ze heeft eerst heel negatief gereageerd op alles, toen ik mijn verhaaltje had gedaan dat hun mij juist moeten steunen, zijn ze gelukkig allebei helemaal omgeslagen....Ze vonden het heel moeilijk dat ik, hun kleintje, nu zelf een kleintje krijg...

Ben erg benieuwd dadelijk...

knuf juud

7. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Spannend Juud en leuk dat je moeder mee gaat!
    Hoop, dat je kleine meid wakker is zometeen...

Hmmm, wat dat gewicht betreft...ik geloof dat ik win: ben nu bijna 10 kilo aangekomen! Maar ja, het zijn er natuurlijk ook 2...
    Misschien dat het gewicht nu ff stil blijft staan nu ik helemaal niet meer snoep ivm de suiker en gezonder eet... Zou wel fijn zijn. Ik hoop echt niet dat ik in totaal veel meer dan 20 kilo aankom.

liefs Cherda

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hoi allemaal

succes met je echo Juud.

Ik zit er vandaag helemaal door heen van de pijn in mn bekken kan bijna niet lopen .

Ik zie dat jullie ook nog niet zo veel zijn aangekomen ik ben ongeveer 2.5 kg aangekomen maar mijn buik groeit wel flink.

Ik ga me lekker vertroetelen vandaag aangezien ik geen bad heb ga ik lekker bij mn ouders in bad liggen heb ik echt zin in dan zakt de pijn hopelijk ook een beetje .

liefs jacoba :D

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ik ben (al) 9 kilo aangekomen, zelf vind ik dit wel veel. Ben ook wel gestopt met roken, zal ook wel schelen maar probeer toch ook wel op te letten met eten. 's Avonds heb ik zo'n TREK dan moet ik echt iets eten. Heb altijd rond de 60 kg gezeten, kon eten wat ik wou maar kwam niets aan. Ach ja.....dat hoort bij het zwanger zijn...verder gaat alles hartstikke goed, ben helemaal niet misselijk geweest en heb nog geen 1 keer hoeven spugen in deze 20 weken. Dat is ook heel wat waard!!
    Fijn weekend allemaal.

Groetjes Brennie

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jeetje wat ellendig die pijn in je bekken!!!
    Hopelijk gaat het snel over!!!

Hier gaat alles lekker!!
    De kleine meid is lekker druk en vind mama schoppen erg leuk ;)
    Vandaag meer energie dan gisteren(gisteren ook een BAALDAG gehad) en ga straks lekker het huishouden doen en vanavond lekker met mn ventje de stad in :)
    Mn buikkie gaat ook lekker!!
    Voel wel dat ik nu echt zwanger ben hoor,mn buikkie dat wat zwaarder gaat worden nu,het leven in mn buik enz....!!!
    Ga het wel met de dag geweldiger vinden hehe!!!
    Alleen jammer van mn lekkende borsten zo nu en dan hehe!!!

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Alles was goed bij de echo, ze was lekker eigenwijs, lag met de rug naar voren, dus veel hebben we niet gezien, maar wist al dat het een meisje was, dus...

Ja, jacoba, bekken pijn, luister aub naar je lichaam en kan je niet of nauwelijks lopen, NIET DOEN....niet forceren......Heb ook ontzettend veel last daarvan en heb er zelfs fysio en mensendieck voor....hun zeggen, luister naar je lichaam....
    lekker voor de tv, tennis kijken, beentjes op de bank......

knuf juud

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Nou oktober mama's waar hangen jullie uit ;)

Hier is het vandaag Bleh!!
    Vriend is al 2 dagen goed ziekjes!!
    De klassieke griep en gisteren had ie nog koorts ook!!
    Nu begin ik ook wat te snotteren maar ik zie wel hoe het loopt,hopelijk krijg ik t niet!!! :(
    Verder gaat het wel lekker ondanks de vermoeidheid!
    Ik heb vreselijke poetsbuien,alles moet schoon en als het weer vies is moet het weer schoon!!!
    Ppffff vermoeiend hoor hahaha!!
    Baby doet het ook lekker!
    Af en toe een flinke schop in mn buik maar ik geniet er volop van!
    Minder zijn wel de trappen tegen mn blaas :rolleyes: :)
    En tja,heb al de hele dag zin in mega zoette snoep dus morgen ga ik de markt op en lekker zoet fruit en snoepgoed inslaan voor mezelf hihihih!!

13. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Tjonge Denise, jij was er vroeg bij vandaag! Wat vervelend zeg, dat je verkouden bent. Hopelijk krijg je inderdaad niet de "echte" griep!

Ik verheug me enorm op vanmiddag (16 uur), dan krijgen we een 3D-echo!! Ik ben zooooooooooo nieuwsgierig! Ik hoop, dat we die opnames ook mee naar huis kunnen nemen (op CD/DVD ofzo), maar dat wist de assistente niet precies. En natuurlijk hoop ik het allermeest op een outing... :)

liefs Cherda

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat toevallig Cherda, wij hebben vandaag ook een echo. Vast de 20 weken echo, omdat het vandaag 's avonds kon en mijn man dan mee kan. Vind het wel een beetje spannend hoor. De vorige echo was 10 weken geleden, dus inmiddels is die kleine flink gegroeid. Al kan ik dan nog moeilijk geloven, aangezien mijn buikje nog niet overduidelijk aanwezig is.
    Duimen jullie voor me?
    Ik laat gauw weten hoe het geweest is!

Liefs Sämira

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik er vroeg bij??
    Ik snap niet hehe :oops:

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Waarschijnlijk dat je vroeg wakker was vanochtend....

Veel succes bij de echo's.....ben erg benieuwd....

hier alles goed, alles rustig aan en nu maar weer lekker bankhangen

knuf juud

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ben erg verdrietig.
    Morgen is het een jaar geleden dat mijn broer is overleden.
    Ik kan het nog steeds niet geloven, ik denk nog zo vaak dat hij toch gewoon komt binnenwandelen. Maar dat gebeurt helaas niet.
    Morgen wordt de ergste dag..............

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Gina veel sterkte morgen meid.

Liefs, misspuma

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Gina heel veel sterkte morgen.

Wat was het een weertje vandaag ik heb er eerlijk van genoten lekker in de tuin met de kids gespeeld.

Die waren na het eten zo uitgeput dus ze lagen om half7al in bed.

Ik ga weer lekker met de beentjes op de bank :D

liefs jacoba

20. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Heel veel sterkte morgen Gina.........

Deel Deze Pagina