Gina, sterkte vandaag! de echo gisteren was fantastisch!! De arts is 2,5 uur (!!) bezig geweest, voordat ie echt alles, maar dan ook alles had gezien!! Ik was helemaal kapot...! Maar het waren zulke mooie beelden, veel duidelijker dan bij mijn eigen arts. En af en toe schakelde hij even om op 3D, dàt was natuurlijk helemaal geweldig! Alles is goed, het ziet er allemaal prima uit. De kindjes waren ontzettend actief, lagen echt geen seconde stil (dat wordt nog wat...). EN... (ervan uitgaand dat hier niemand meeleest die mij kent )... we krijgen een ZOON en een DOCHTER !!! Ik ben dolgelukkig!! liefs Cherda
Haha nee hoor,tegendeel dat berichtje heb ik in de avond getypt!! Tijd is in de war denk ik haha!! @Gina: Onwijs veel sterkte meid!!!!! Knuffel voor jou!!
Wat ontzettend leuk Cherda dat die arts zoveel tijd voor de echo uit heeft getrokken. (hij heeft natuurlijk 2 keer zoveel tijd nodig als "normaal") Op die mooie beelden kan je wel even teren En gefeliciteerd met je zoon en je dochter natuurlijk! Zal wel moeilijk zijn om dat geheim te houden voor iedereen. Wij hebben het ook tegen niemand gezegd, ook niet tegen familie, en heb het alleen hier op het forum verteld dat we een meisje krijgen(er vanuitgaande dat niemand mij hier kent). De vorige zwangerschap wist iedereen het (we hebben een cafebedrijf dus dan gaan de praatjes erg snel) en we hebben er nu voor gekozen om het wat meer privé te houden. Als het er eenmaal is horen ze het allemaal wel. Ik ga weer even wat in de tuin doen, tot laters! Groetjes Suusje
@cherda: wat leuk, een jongen en een meisje....een koningsgezin dus.... erg leuk... @denise: o ja, pm staat er, hahaha Ik ga nu even een uurtje in de tuin en dan even relaxen... vanavond voor de laatste keer naar mijn petekindje....die gaan morgen naar Amerika emigreren.....zal wel verdrietig zijn vanavond...boehoe... jullie horen het wel. knuf juud
Kom net terug van de verloskundige en alles is goed. Kom eindelijk wat in kilo's aan. maar nog wel 2 kilo lichter als voorheen. bloeddruk 110/60 en mn beeb ligt echt bovenin mn buik. Lekker een snelle hartslag 150 precies. Dus ik denk dat we een meid krijgen, maar dat weet ik morgen wel met de echo.
Mijn kilo's vliegen erop het moment ook aan. Ben nu in totaal 6 kg aangekomen, opzich nog niet veel, maar ja alles wat eraan komt moet er ook weer af. Heb behoorlijk veel last van de kleine, 't is heel actief en zitten gaat ook niet meer lekker. De baby zit zo hoog dat ik er al last van heb bij mijn ribben. Krijg over 4 weken weer inwendige echo voor te kijken naar de baarmoedermond, zit ik mij nu al op te verheugen dat dat moet maar ja het zal wel moeten. Misschien dat ze dan kunnen zien als ik al eerder zal bevallen of niet.
Wat leuk Cherda een jongen en een meid! En wat fijn dat alles goed was op de echo! Ik ken dat gevoel. Onze 20 weken echo van dinsdag was ook erg indrukwekkend. Alles zag er prima uit bij ons kindje en ook die van ons was druk aan het bewegen. Erg mooi toen er omschakeld werd naar 3D. Gelukkig lag ons kindje precies goed met het gezichtje in beeld en zagen we hem of haar uitgebreid gapen en met de handjes in de oogjes wrijven. Erg ontroerend hoor! En zoals jullie lezen, blijft het voor ons een verrassing wat het worden gaat, wat we zelf ook graag wilden. Ik zit nu lekker in de tuin te genieten van het mooie weer, vanmiddag nog wel even werken. Gister op personeelsuitje geweest naar vlieland. Was heerlijk ,maar ook vermoeiend al dat gefiets. Kan wel merken dat ik niet meer in mijn eentje op de fiets zit. Nou dames, geniet van het mooie weer en tot gauw! Liefs Sämira
Hoi, Gisteren dus een hele moeilijke dag gehad. Toen ik op school kwam om mijn dochter te brengen spraken verschillende mensen mij aan dus mijn eerste grote huilbui heb ik midden in de klas van mijn dochter gehad. Daarna ben ik samen met mijn zoontje het nieuwe babybedje in elkaar gaan zetten. Had ik even wat afleiding. 's Middags ben ik naar mijn schoonzusje gegaan. Daar was de hele familie. Dat was heel fijn maar ook emotioneel. Ik heb wat afgehuild gisteren. Vandaag gaat het weer ietsje beter.
Hallo dames Het is rustig dit weekend hier bij de oktober mama's. Geen wonder met dit mooie weer. Vandaag heerlijk genoten van het zonnetje. Het buikje is ook lekker aan het groeien. Anderen zien het nu eindelijk dat ik zwanger ben. Gek is dat hoe snel dat ineens in 1 week is gegaan. Morgenochtend gaan we nog even naar het openlucht zwembad hier in de buurt. Even lekker afkoelen voordat we voetbal gaan kijken. Wij zijn er helemaal klaar voor. De tuin vanndaag nog met vlaggetjes verierd, dus de tv de tuin in morgen en nu nog winnen! Fijn weekend allemaal. Liefs Sämira
Ook genoten van het mooie weer gisteren, vannacht om 4 uur wakker geworden van de hitte.... ben ik maar naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen....tot vanochtend half 9, zon stond vol op me, poepoe.... Nu weer lekker in de tuin en kijken waar ik vanmiddag het voetballen ga kijken.... Jullie ook veel kijkplezier vanmiddag en dat ze beste beentjes maar voorzetten..... HUP HOLLAND knuf Juud
YEAH!!! Eerste overwinning voor Oranje is binnen! Vanmorgen nog even naar het buitenbad hier geweest om lekker af te koelen en vanmiddag zaten we er in de tuin helemaal klaar voor. Gelukkig won Nederland en hebben we dus een hele gezellige middag gehad. Hoe is het verder met jullie dames? Beetje uit te houden met dit weer? Hier is het prima vertoeven. Af en toe in de zon en anders onder de parasol. Voel me echt super met dit weer en bijna 20 weekies zwanger! Fijne avond nog allemaal! Liefs Sämira
joehoe gewonnen op naar de finale Lekker weertje he meiden ben vanmiddag bij de kinderen in het zwembad gaan zitten even lekker afkoelen. nou meiden laat wat van jullie horen want het is erg rustig hier. liefs jacoba
Heb al weer een tijdje niks gepost in het topic omdat ik ontzettend druk ben op mijn stage en thuis, dus vandaar dat ik nog maar weinig achter de computer zit, maar heb wel goed nieuws...ik heb mijn diploma gehaald dus ben nu officieel Verzorgende IG met als diffrentiatie kraamzorg!!! Joepie mag 28 Juni mijn diploma op gaan halen . Verder gaat het met de zwangerschap ook goed, zal alleen blij zijn als het woensdag is en ik mijn laatste gezin afsluit, en hiermee gelijk mijn schooljaar en stage's, dan heb ik lekker zwangerschapsverlof tot ver na de bevalling heerlijk kijk er nu al naar uit!!! Nou meiden tja het warme weer ik vind het wel lekker maar je word er zo ontzettend snel moe van..., kruip zo denk ik ook weer eens lekker in mijn bedje! Doe rustig aan meiden met dit warme weer! Let op jezelf! Tot lezens....hihi Liefs, misspuma
Ben wel geen oktober mama maar wou je toch feliciteren met het behalen van je diploma meidje ! Dikke kus van mij ! xxx
Gefeliciteerd met je diploma misspuma! Heerlijk zeg dat je al bijna vrij bent! Want...pfffff 't was wel errug warm vandaag op mijn werk. En ik werk met kids, en die waren erg ornustig met dit weer. Over 6 weekjes heb ik 3 weken vakantie en daarna nog 3 weken 2 dagen werken, omdat 1 groep gesloten is vanwege de schoolvakantie. En dan nog twee volle weekjes werken en dan eindelijk zwangerschapsverlof. Kan ik nog meer van mijn zwangerschap genieten! Nou dames, rustig aan en hoop gauw weer meer vrouwen online te zien. Liefs Sämira
Het was idd erg warm vandaag pfffffffffffffffff. Maar met m'n hoofd uit de zon en de ventilator aan is het best toeven hoor. Ben al poepie bruin geworden! 8) Met een lekker flesje Shandy erbij, er zit maar 0,5% alcohol in, heb je toch nog een klein beetje idee dat je een biertje drinkt Normaal gesproken hou ik niet zo van bier maar nu.......heb constant trek in bier Wat kan een zwangerschap toch een hoop met je doen. Zijn er nog meer meiden die van die vreemde aanvallen hebben??? Groetjes Suus
Goeiemorgen!! En alwéér zon! Heerlijk!! Wat ben ik blij zeg, dat ik niet hoef te werken en dat het momenteel zo goed met me gaat!! Lekker buiten liggen onder de parasol... zalig!! Gisteren was ik weer voor controle en mijn moeder was mee. En eigenlijk wilden we het geheim houden, dat we een zoon en een dochter krijgen, maar.... de arts versprak zich! HAHAHAHAHAHA!! Nu weet mijn mama dat er in ieder geval een meisje bij zit. En de jongen heeft zich weer HEEL erg duidelijk laten zien , maar ik geloof, dat mijn mama dàt niet gezien heeft (ziet natuurlijk ook nooit een echo). Allemaal een fijne, zonnige dag en sterkte voor alle meiden die nog wel moeten werken...!! liefs Cherda