oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Jeetmeneetje, wat was het benauwd vandaag.........
    Gelukkig begint het nu eindelijk een beetje af te koelen.
    Weltrusten allemaal.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo dames,
    Alles goed met jullie?
    Hier gaat het prima. Buikje begint nu echt te groeien en voel nu steeds duidelijkere plopjes in mijn buik. Echt apart is dat.
    Morgen weer naar de VK. Kunnen we weer naar het hartje luisteren. Kijk ik elke keer weer erg naar uit. Vrijdag komen de gordijntjes voor de babykamer. Dan zijn we al bijna klaar met de babykamer.

Nou op naar het weekend maar weer, nog twee daagjes werken en dan weer gezellig oranje kijken vrijdag.

Liefs Sämira

3. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Toch wel lekker even een koelere dag tussendoor.
    Gisteren was ik vrij en heb alle ramen en deuren opgegooid; nu is het weer een beetje frisser in huis.

Met mij gaat het prima.
    Buikje gaat nu goed groeien.
    Kan alleen 's-morgens niet lang in m'n bed blijven liggen want dan heb ik zo'n last van m'n rug.

Krijg nu net als denise de poetsbuien.
    Gisteren was m'n zoontje ziek dus dan ben je de hele dag thuis en toen ben ik echt werkjes aan zoeken, ramen wassen, strijken enz. :oops: .

Silly

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ooooh Silly, ik heb nog wel wat werkjes hoor, hahaha...

Vandaag lekker relaxen en dan straks even naar de kroeg, met mijn vriendinnen....Deze hebben dit weekend hun kindejes, dus laat zal het niet worden....

Verder heb ik deze week de linnenkast ingeruimd en het kamertje goed gezet, begint nu al wat te worden...

Buikje begint langzaam aan te groeien, loop overigens nog wel in mijn eigen broeken, maar ja...

Fijne dag allemaal en suuces vanavond

Knuf Juud

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo dames!

Gister weer naar de Vk geweest. Het hartje van onze kleine ging weer flink tekeer. Het kindje groeit goed, alles precies volgens het gemiddelde. Ik heb wel een lage bloeddruk, en daardoor soms wat duizelig. Hebben meer dames dat? Vk zegt hoe lager, hoe beter,alleen is het voor jezelf af en toe wel vervelend. Maar ach....ik mag zeker niet klagen, heb amper kwaaltjes.

Ik zit nu op mijn werk en voel de kleine elke dag duidelijker bewegen. Eerst alleen 's avonds, maar nu ook 's morgens dus nu ik achter de compu zit. Echt leuk is dat, heb er erg naar uitgekeken.

Nou vanmiddag komen de gordijntjes voor de babykamer dus en daarna lekker met wat vrienden voetbal kijken

Fijn weekend vast allemaal.

Liefs Sämira

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trouwens die poetdrang heb ik nog niet. Heb er eerder totaal geen zin in, waardoor alles langer blijft liggen. Moet dit weekend toch echt maar aan de slag....hahaha.

Liefs Sämira

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0

8. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Dat heb ik nou ook. Er ligt nog een berg strijkwerk, de ramen moeten hoognodig eens gelapt worden enzovoort......maar kan me er gewoon niet toe zetten. Gelukkig komt m'n moeder me regelmatig wel even helpen in huis :)
    Mijn bloeddruk is 60/120 dus eet daarom gewoon lekker dropjes! Van die vierkante dropjes met een kruisje erop heeeeeeeeeeerlijk kan er geen genoeg van krijgen :oops:

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoi Gina, Mijn bloeddruk was de laatste keer 111/54.
    Enne Suusje, ook ik eet lekkere dropjes op advies van de VK. Heb ze altijd bij me. En niet te snel opstaan.
    Was ik trouwens van plan om dit weekend thuis maar es aan de slag te gaan, is het weer super lekker weer en zit ik dus veel liever in ons tuintje. Ben dinsdag vrij, dus bewaar het wel tot dan ( zo gaat het dus elke keer ). Maar heb gelukkig ook een hele lieve moeder die af en toe onze hond uitlaat als we werken en dan vaak meteen een wasje draait en strijkt en laatst zo lief was om de ramen te wassen.

Nou dames, geniet van het mooie weer dit weekend en tot gauw!

Liefs Sämira

10. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Hoi allemaal!!

Wat een zaaaaaaaaaaalig weertje hè...?! Ik heb de hele middag onder de parasol in de tuin gelegen.... 8)

Mijn man kreeg vandaag een gewèldig vaderdagkadootje: hij heeft vanmorgen voor het eerst schopjes van onze kindjes gevoeld!! Zo leuk!!

Fijne avond nog!

liefs Cherda

11. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Het was inderdaad zalig.... Ik ben lekker met een vriendin wezen zwemmen.... Buikje showen...Haha...Ben ook aardig verkleurd....
    Das wel fijn voor de foto's die we dinsdag gaan maken, ter ere van het 30 jarig huwelijk van mijn ouders..

Fijne avond allemaal.

Knuf Juud

12. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Het was zeker lekker weer. Heb ook heerlijk in het zonnetje gelegen en ben ook lekker bijgekleurd. (zelfs m'n benen waar ik normaal gesproken moeite voor moet doen om er kleur op te krijgen)

Straks weer naar de vlk voor controle. In 4 weken tijd is m'n hummel al een stuk gegroeid, in een week tijd is m'n buikje 3 cm gegroeid en m'n borsten trouwens ook! :rolleyes: (wat ik overigens heeeeeelemaal niet erg vind :) ) Normaal een cupje B en nu al D! Dat kan straks nog wat worden als ik eenmaal bevallen ben hahaha.

Groetjes Suus

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo,
    Wat een geluk; dacht ik dat het de rest van de dag wel zou regenen na de bui van vanmorgen, was het weer lekker zonnig toen ik om half 5 uit mijn werk kwam. Dus nog even heerlijk in het zonnetje gezeten in ons tuintje. Komt een buurvrouw voorzichtig vragen of ik zwanger ben. Echt grappig , ik zit net in zo'n fase dat mijn buikje duidelijk aan het groeien is, maar mensen toch twijfelen of ze het zullen vragen. Had vanacht trouwens "gelekt"vanuit mijn tepel, nu al voormelk? Kan dat?

Liefs Sämira

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi meiden allemaal een lekker weekend gehad ik wel lekker in het zonnetje gezeten en mn mannetje verwend ;)

Eindelijk voel ik de kleine echt bewegen vind ik het mooiste van de zwangerschap het gevoel dat er echt een kindje in je groeit .

hoi semmi ja hoor daar kun je nu al last van krijgen ik heb het zelf ook soms zo irritant.

liefs jacoba :D

15. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik vond het erg benauwd en klef vandaag. Kom ik ook nog op het idee om de badkamer te gaan poetsen. Stom, stom, stom. Ik was doorweekt!
    Daarna maar met een groot glas limonade bij de ventilator gaan zitten. Dat was een stuk beter.
    Voor de rest gaat het goed hier. Ik heb gelukkig niet meer elke dag zo'n last van mijn ribben.

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Inderdaad Jacoba, nu ik het kindje steeds vaker voel bewegen in mijn buik, wordt de het steeds echter allemaal. Echt geweldig!
    Ik ben gister weer naar zwangerschapszwemmen geweest en dat was me toch heerlijk...... Aan het eind lekker relax met een slang in je nek en onder je knieen, al dobberend in het warme water met rustige muziek op de achtergrond. Heerlijk ontspannend. Echt wel aan te raden! En ook leuk om samen met andere zwangeren je ervaringen te delen.

Liefs Sämira

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hellup! Zit ik nu op mijn werk, ontdek ik dat ik zelfs nu overdag last van voormelk heb en een beetje aan beide kanten "lek", wat dus nu als twee stiojes op mijn shirtje te zien is. Maar gauw mijn jasje er over aan, sta echt voor gek zo! Wat kun je daar nu aan doen, speciale bh's kopen ofzo???

liefs Sämira

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Pfff nog 12 dagen en dan heb ik de 100 dagen grens bereikt haha.
    Dan kan het aftellen van 100 naar 0 beginnen... ;) .
    Hier gaat alles rustig het gangetje, voel me prima, en voel ons mannetje ook flink schoppen en spartelen, soms voel ik hem zelfs over mijn hele buik haha. Ook komt er wel eens een bultje op mijn buik, is denk ik dan een voetje of handje. Want als ik mijn hand erop leg dan schopt ie gelijk.
    Verder zitten wij nu midden in een verhuizing, het is zwaar maar met tussenposes is het wel te redden.
    Volgende week heb ik mijn diploma uitreiking...spannend, voor zo een hele grote gymzaal vol met mensen je diploma ondertekenen...
    Alles met jullie voor de rest ook goed meiden?
    Lekker het is hier nu niet zo warm meer, dus kan het huis eens lekker doorluchten. Als mijn vriend straks wakker is (heeft net zijn laatste nachtdienst gehad) dan ga ik maar weer eens op het gemakje een paar dozen inpakken, soms weet je niet eens waar je moet beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het als een treinvaart.

Nou tot lezens meiden,

Liefs, misspuma

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    :) ik ben dan wel geen oktober mama maar ik breek even in.

Semmi bij de etos en andere drogisterijen kun je zoogcompressen kopen. Dat zijn een soort grote wattenschijven en die doe je dan in je bh.
    Bij die van de Etos zit er een klein plakstripje aan zodat ze niet gaan verschuiven steeds.

20. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Tjee dat is ook vervelend dat je dat nú al heb. Wat je kan doen is voorgevormde beha's aan doen (ik draag die ook want die speciale zwangerschapsbeha's vind ik helemaal niet lekker zitten) want daar zit een voorgevormd laagje in en dat lekt niet zo snel door(ik neem aan dat het niet zo veel is) of je moet aan de zoogcompressen. Er echt iets tegen doen kan je denk ik niet.
    Succes Semmi!

Groetjes Suus

Deel Deze Pagina