oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Chrisje en Suus bedankt voor jullie adviezen. Gelukkig is het niet zoveel, maar toch handig om er op voorbereid te zijn en dus niet voor gek te staan. Zal eens kijken voor die zoogcompressen.

Dus nogmaals bedankt, fijn dat ik hier met al mijn vragen terecht kan, hoe gek ze ook zijn.

Liefs Sämira

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ga dadelijk boeken ophalen voor geboortekaartjes..... Had al een paar leuke gezien op het internet, maar scheelt in de prijs. Was wel makkelijk geweest, maar aangezien ik het alleen moet rooien........

Kom alleen niet uit de naam!!!!boehoe

Hebben jullie de naam al vast staan en hebben jullie al geboortekaartjes besteld?

Knuf Juud

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    En ik zie nu dat ik nog maar 100 dagen tegaan heb........

knuf Juud

4. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Wij hebben al wel een naam. En we krijgen een jongen. Ook blijkt dat ik al een week verder heen ben. aangezien ik de laatste echo kreeg met 7 weken. Ben nu dus uitgerekend op 19 oktober. Alleen maar beter. Heb nog geen geboortekaartje of iets wat ik erop wil zetten.

Mn buik begint echt met rap tempo te groeien nu en de mensen zien het ook. Dus kan eindelijk buikbanden gaan dragen hahaha.

5. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Yes, nog 100 dagen te gaan.
    Heb vandaag een 3D echo gehad, de foto's staan in mijn album!

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Bij ons staan de namen al vast. Blijft nog een verrassing of het een jongen of een meid gaat worden dus voor beiden een naam bedacht. Ik heb al veel leuke geboortekaratjes op internet gezien, dus weet precies welke boeken ik op ga halen. Doe dat over 3 weekjes vlak voor de vakantie. Kunnen we in de vakantie rustig kijken wat we willen. Ben nu al wel vast aan het rondkijken voor een mooi gedichtje.

Liefs Sämira

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog even een vraagje....ben wel benieuwd wie er van plan zijn om thuis te bevallen. Ik zelf namelijk wel. Heb daar een goed gevoel bij. Word soms wel aan het twijfelen gebracht als ik mensen hoor die het in een ziekenhuis veiliger vinden. Wat vinden jullie? Hebben jullie ervaring met thuis bevallen?

Liefs Sämira

8. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Als ik een keuze had zou ik thuis bevallen.
    Maar ik moet helaas naar het zh.
    Als er iets gebeurt kun je altijd nog naar het zh gaan.

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Als ik de keuze had zou ik ook thuis willen bevallen, maar helaas kan dit niet omdat er hier geen verloskundige/huisartsen zijn die thuisbevalling doen in dit dorp...maar goed ik heb me eroverheen gezet en ziekenhuis vind ik nu ook prima.

liefs,misspuma

10. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik moet dat nog even vragen aan de vk...Ik zit namelijk met hele erge bekkenproblemen en de therapeute zei dat het beter is om in het ziekenhuis te bevallen....Dus ga dit dinsdag even vragen aan de vk, hoe zij er over denkt....

Knuf Juud

11. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Meiden,

Ik ben al wel aan het kijken naar leuke geboortekaartjes, maar echt bestellen doe ik pas met een week of 33 denk ik. Hebben we bij de eerste ook gedaan. Want mijn ervaring is dat je smaak nog wel kan veranderen naarmate de tijd vordert. Bij de eerste stond al wel vast met 21 weken dat we een klein roze t-shirtje wilde als geboorte"kaartje" met daarop een goudkleurige tekst, en dat is ook gebeurd. Nu willen we eigenlijk net zoiets aparts voor onze tweede meid. Heb een leuk kaartje gezien in vorm van een vlieger en aan de staart hangen dan kartonnen strikjes waar je de geboortegegevens op kan zetten, maar nu zag ik van de week weer een andere......dus we neuzen gewoon verder tot we echt zoiets hebben van, Wow! dit is het.

Wat thuis bevallen betreft, mij heeft het nooit getrokken. Al die troep en poeha in je huis. Maar uiteindelijk met een keizersnee "bevallen"in het ziekenhuis. Perfect. (ik hoop stiekum dat dit kindje ook in een stuit gaat liggen zodat ik weer een keizersnee krijg) Maarja afwachten maar.

Heb van de week een mooie rieten hangwieg (celine) gekocht die je aan het plafond kan hangen. M'n dochter vind em ook zo mooi dat ze er elke keer in gaat liggen en toegedekt wil worden, hahaha.

Ga nu ff lekker de boodschappen doen, tot later!

Groetjes Suus

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fijn weekend allemaal. En bedankt voor jullie meningen over thuis of in het ziekenhuis bevallen. Ben er zelf nu wel zeker van dat als het kan, dat ik dan het liefst thuis beval.

Liefs Samira

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi allemaal

Ik weet niet wat ik heb maar ik voel me raar een zwaar drukkend gevoel in mn buik waar ik flink beroerd van word .

Triest weer is het vandaag niets aan echt weer om opde bank te blijven hangen en tv te kijken .

Straks voetbal wat denken jullie winnen ze :(:
    Ik denk 2-1 voor nederland

liefs jacoba :D

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb ook niets anders gedaan dan een beetje op de bank hangen vandaag....

Om 21.00 uur natuurlijk voetbal gekeken en helaas......Ze hebben verloren....Erg jammer.... EK 2008 nieuwe kansen...

slaap lekker allemaal

knuf juud

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Dan maar weer een berichtje van mij......hihi...

Over een uurtje naar de vk.... altijd leuk om het hartje weer te horen, want voelen doe ik ze erg goed....

hoe is het met de oktober mama's???

knuf juud

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Mooie foto Aquarius!

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ben van mijn eerste twee kindjes thuis bevallen en ik vond het hartstikke fijn en intiem. Gewoon lekker in je eigen bedje en voor mijn man wat het ook veel prettiger om in zijn eigen omgeving te zijn.
    Je kunt op het laatste moment nog beslissen of je toch naar het ziekenhuis wilt, dus dat is wel een geruststelling.
    Succes met je keuze ;)

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dat valt echt reuze mee. Voordat je het in de gaten hebt is alles opgeruimd en lig je lekker in je schone bedje. Je hoeft niet meer de auto in etc....

19. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Gina,

Ja dat hoor ik veel om me heen, dat het zo lekker in je eigen omgeving is, maar toch, van mij hoeft t niet. Maar moet straks ook in het ziekenhuis bevallen hoor, vanwege de keizersnee van m'n eerste. Dus dat is alvast geregeld. En je wordt er op je wenken bediend, heerlijk.
    Maarja, zo heeft ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk.

Groetjes Suus

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo dames!

Alles goed met jullie?

Vandaag lekker dagje vrij. Was ik wel weer even aan toe. Ben de laatste week weer sneller moe. Heerlijk om even lekker thuis rond te hangen.
    Vanavond weer naar zwangerschapszwemmen. Weer even lekker ontspannen dus.
    Ik voel de kleine nu echt dagelijks goed bewegen. Zo bijzonder is dat, elke dag weer een teken van leven in je!

Liefs Sämira

Deel Deze Pagina