Nou ik weet dat het nu nog niet zon zin heeft. hahaha bij de vorige 2 stond ik ook al zo vroeg de kleertjes en alles te wassen en te strijken. en dan echt elke week. Ben wel een poetsmus geworden. het huis moet schoon zijn zo niet ben ik aan het poetsen. Moet me wel echt inhouden om de kleertjes niet te gaan wassen en strijken dus ik hou het nu op mn kinderen en daar de kleren van strijken.
Nou Juud, daar ben je maar mooi klaar mee. Hopelijk slaan de medicijnen aan en ben je er zo snel mogelijk weer vanaf. Ik heb nog helemaal niks gewassen en gestreken, komt allemaal wel. De meubeltjes voor de babykamer heeft m'n dochter nog in gebruik en verwacht dat we zo'n beetje in september de boel gaan omgooien. Het kantoor moet eruit en daar gaat m'n dochter dan een prinsessenkamer krijgen. Ik weet van mezelf dat als ik nu alle kleertjes ga wassen en strijken dat ik het een week voor de bevallingsdatum weer ga doen. Zonde van m'n tijd. Lig liever nog even in het zonnetje 8) nu ie er nog is.hahaha! Broed-ze allemaal! Groetjes Suus
Hey meiden, Hoe is het met jullie? Met mij is alles nog steeds prima in orde! Vanavond hebben we de 3D/4D echo heel veel zin in, nou ja het geslacht weten we al, maar ja stel dat ze het verkeerd gezien hadden de vorrige keer, dat spookt een beetje door mijn hoofd, stel dat het wel een meisje is en geen jongen...maar ja het was eigenlijk zo overduidelijk een jongen dat het bijna geen meisje kan zij, pfff waar kan je je druk over maken he! Ik heb ook nog niks gewassen/gestreken kwa babykleertjes, en de babykamer ben ik ook nog niet aan begonnen, dit omdat wij nog moeten verhuizen, dus kan er ook nog niet aan beginnen, maar goed dat komt allemaal wel in orde, heb genoeg mensen die me willen helpen mocht ik het niet meer zelf allemaal kunnen doen. Merk wel dat mijn energie weer stukken minder wordt. Tja de laatste 3 maanden zijn begonnen, op naar het aftellen haha. En die hitte...pff kan der niet zo goed tegen hoor, zweet me telkens een ongeluk terwijl ik nog (bijna) niks doe. Maar goed, laten we hopen dat het snel weer een klein beetje afkoeld. Owjaah nog een nieuwtje, wij gaan 4 Augustus dit jaar trouwen, pff dat is al snel haha, maandag gaan we in ondertrouw, spannend!!! Maar goed ik ga maar weer eens stoppen anders typ ik straks nog een hele pagina vol.... Meiden succes, en pas goed op jezelf! Liefs, misspuma
Hoi meiden Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk misspuma. Hoe gaat het kunnen jullie nog een beetje tegen de warmte net wat misspuma zegt je hoeft bijna niks te doen of je zweet al als een gek. ik stop er mee ga lekker in de tuin zitten met een koud glas ijsthee. liefs jacoba
Wat leuk Misspuma, gefeliciteerd en alvast een helel euke dag gewenst!! Ik word helemaal gek van die warmte.... het liefste zou ik de hele dag onder de lauwe douche staan.... Net werd het hier heeeeel donker buiten, dus ik hoopte al op een flinke regen-en onweersbui, maar nix hoor.... Nog geen drup!! Maar het zal toch niet tot oktober zó heet blijven?? liefs Cherda
Nogmaals gefeliciteerd MissPuma Had je al op msn gefeliciteerd maar doe t gewoon lekker nog een keer haha! Hier gaat alles goed!! Wel warm mja hoort erbij he!!! Zweet me een ongeluk en voel me er niet prettig bij met die hitte!! Heb nu trouwens elke keer na mn avond eten dat ik een opgeblazen gevoel heb!!! Hoort dat erbij???? Ben benieuwd of er meerdere zijn die dat hebben!!
Zoow we hebben de 3D echo gehad, en die vrouw die de echo deed, vind dat de baby wel 3 weken voorligt op de groei pfff, dus ja wat moet ik hier nou mee? Moet ik met dit verhaal langs de verloskundige, heb pas over 3 weken weer een afspraak... Verder was alles prima in orde, hij paste niet meer in het beeld dus hebben alleen maar gedeeltes van hem mogen zien. Maar wat een schatje is het toch, ik ben er helemaal verliefd op. Hebben ook een DVD meegekregen en die heb ik tot nu toe al 3x zitten kijken, heerlijk om op zo een manier al naar mijn zoontje te kunnen kijken. Maar wat zouden jullie doen, het zo laten of toch de verloskundige bellen??? Mijn vriend en ik zijn namelijk een beetje bang dat ik toch verder ben dan dat we denken... die vrouw van de echo dacht dit namelijk ook...zou ik dan toch een september mama worden? Nou tot lezens meiden, liefs een klein beetje onzekere miss puma
hoi Misspuma! Ja, ik zou in ieder geval de verloskundige ff bellen, dan hoef je je geen zorgen te maken. Wat leuk dat je een DVD meegekregen hebt zeg! Geniet er maar van, zou ik ook doen liefs Cherda
Hoi Miss Puma, Ik zou me er geen zorgen over maken maar toch wel even de verloskundigen bellen en het even aan haar voorleggen. Misschien ben je idd wel verder als je denkt maar het kan natuurlijk ook dat bepaalde erfelijke factoren een rol spelen. Misschien zijn jullie beide wel erg lang en is jullie kind dus ook wel aan de grote kant. Voor je eigen gemoedsrust zou ik gewoon ff bellen, dan hoor je vanzelf hoe of wat. Succes! Groetjes Suus
Ik heb de verloskundige gebeld, en die zei dat er niks bij mijn vorrige afspraak erover gezegt was, dus dat het anders hun ook wel opgevallen was, en inderdaad zei ze ook, dat het zou kunnen dat het gewoon een lekkere grote dikkop is haha. Dus geen iel ventje voor ons. En het kon natuurlijk ook zo zijn dat hij nu net een groeispurt heeft gehad en straks weer minder goed groeit. Maar ik heb liever dat ze zeggen dat hij groot is dan klein...ook was de kleine trouwens al met zijn koppie beneden beland... ach zolang hij het daar naar zijn zin heeft en nog niet gaat indalen was dat ook geen probleem. Dus wij zijn weer helemaal happy dat we onze dikke zoon hebben mogen zien haha. Tot lezens meiden, liefs, misspuma
@Misspuma ,Wat fijn dat voor je dat alles ok is mijn eerste was ook een flinkerd ze woog 4530 gr . Ga lekker van je dikkerdje genieten zoals je hem zelf noemt . Ik wens jullie een goede nacht en welterusten. liefs jacoba
juudje hoop dat de medicijnen snel aan slaan. voel je je al wat beter. ik heb 2 augustus mijn 3d echo met dvd erbij ik ben erg benieuwd hoe ons kleintje eruit ziet en of de 20 weken echo klopte kwa geslacht. kon er bijna niet omheen maar toch ook voor de zekerheid ff chekken.
hallo allemaal, durf eigenlijk niet te zeggen of ze aanslaan of niet. ben de ene dag benauwder dan de andere, hoesten gaat gelukkig goed, minder pijn, dus meer rotzooi eruit, haha ! Gisteren lekker wezen terrassen, bouwvak begon, dus mannen kijken, haha... was om een uurtje of 1 thuis en lekker mijn bedje ingedoken.. vandaag geen plannen... jullie? knuf juud ps. miss puma, gefeliciteerd.
Hoi! HAHAHAHA!! Het is zover: ik heb de eerste was met babykleertjes gedraaid. Zooooooo schattig aan het wasrek: groetjes Cherda
WHAHAHAHA, dat ziet er erg grappig uit cherda.... wat een hoop kleertjes heb jij.... Ik heb alles in de droger gedaan, scheelde een hoop strijkwerk.... succes met strijken, al is dat kleine grut zo gestreken.. knuf juud
heb het eerst maar helemaal NIET gestreken en gewoon zo in de kast gelegd... Ten eerste omdat ik strijken haat en ten tweede, omdat al een aantal vrouwen mij gewaarschuwd hebben, dat ik de kleertjes vast nog wel een keer ga wassen... Dat geloof ik zelf dan nog wel niet zo, maar wie weet wat de hormonen met mij nog van plan zijn...!! En een hoop kleertjes? Ja, klopt. Alles tweedehands, goed hè? Maar ook al grotere maatjes erbij hoor. En ik heb natuurlijk ook 2x zoveel nodig voor een 2ling! liefs Cherda
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van de warmte? Het is hier ruim over de 30 graden, heb last van hooikoorts sinds ik zwanger ben, dus ik krijg bijna geen lucht.
nee, nu niet meer zo last van de warmte als afgelopen woensdag en donderdag. Nu is het hier niet meer zo benauwd. Wel warm, maar met een lekker windje erbij is het prima uit te houden. In de schaduw dan natuurlijk. Sterkte met je hooikoorts! Kun je iets nemen of mag dat ivm de zwangerschap niet? liefs Cherda
Heb ontzettende last van de hitte. En dan willen de kinderen buiten gaan skaten!! En ik kan ze niet alleen laten gaan............in ieder geval de jongste niet. Mijn buik ligt volgens de VK 2 à 3 weken voor met de groei. Dus ik heb afgelopen woensdag bloed moeten prikken of ik zwangerschapssuiker heb. Ik verwacht het zelf niet omdat ik vanaf week 17 al 2 à 3 weken voorloop. FF afwachten dus. Gina