oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi meiden

Wat is het warm he weet soms niet waar ik het zoeken moet.
    En nu heb ikook nog eens de kolder in mn kop gekregen ben alle kasten gaan uitsoppen alles wil ik klaar hebben voor dat we op vakantie gaan.
    Mn man word stapelgek van me .

wat doen jullie zoal en hoe gaat het met jullie beebjes.

groetjes jacoba :D

2. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    DOEN ?? Bij deze hitte ?? NIKS!!!
    Ik zit de hele dag alleen maar OF in de schaduw op m'n balkon OF zelfs binnen...
    Af en toe sproei ik mezelf nat met een plantenspuit (gewoon water, tijdje in de koelkast zetten... geweldige tip!!) of zit met mijn voeten in een bak met koud water.
    Verder: NIKS dus!!

liefs Cherda

3. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik doe helemaal niks! Dat is de beste manier om nog een beetje zweetloos door het leven te gaan, hahaha! Als ik alleen al lees dat Jacoba kasten aan het uit soppen is breekt het zweet me al uit, hihihi. Maar voor de rest is het best te doen hoor. Af en toe een stukje fietsen met m'n dochter, want die moet natuurlijk ook ge-entertaint worden, is ook best lekker. Hier bij ons aan de kust is het altijd minder warm dan in het oosten van het land of limburg. Ik ga niet klagen hoor want straks hebben we weer een zooitje pokkeweer. Ik geniet er lekker van!

Meiden, doe allemaal rustig aan!

Groetjes Suus

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Op de slaapkamer waar ik bezig ben zet ik gewoon de airco neer :D

5. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Dat heb je goed geregeld Jacoba!!!! :D
    Anders had je vast al wel kokend vruchtwater gehad :) :)

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Pfffff, wat een hitte he dames! Ik doe dan ook helemaal niks. Moest eigenlijk werken vandaag en morgen, maar red het gewoon niet om op een groep kinderen van 6- 12 te werken met dit weer. Als ik rustig zit gaat alles goed, maar meer moet ik dan ook niet doen. Toen mijn man thuis kwam om 4 uur, zijn we het nog even naar het buiten bad gegaan, heerlijk die verkoeling. Blijf morgen ook lekker thuis, moet goed op ons kleintje passen en schiet er niets mee op als ik het loodje leg op mijn werk.

Rustig aan allemaal!

Liefs Sämira

7. het is idd veeeeeeeeeeel te warm pfff heb het ook zo benauwd.. :(

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik ben weer terug!! Ben paar daagjes naar een camping in mol geweest, waar een vriendin van me stond..... erg lekker... lekker gezwommen, veel in de zon gezeten en flink verkleurd.... zo fijn... lekker buikje showen in mijn iets te kleine bikini, whahaha :) . Vandaag maar lekker in mijn eigen zwembadje plonzen, voor zover dat gaat ( 1 bij 1,5 m)

nu stukje wandelen met de hond en hem even laten zwemmen....

knuf juud

9. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    HAHAHAHAHAHAHA!!
    Ik word echt steeds dikker, ben echt benieuwd waar dat nog eindigt zeg!

Maar alles is verder rustig. Ik was net bij mijn gynaecoloog en de echo was goed (behalve dat hartje dan), de baarmoedermond is nog lekker dicht en ook het CTG was rustig. Mijn kindjes wegen nu geschat 1230 en 1030 gram!
    Vanaf nu mag ik elke week voor controle!

liefs Cherda

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Tjeeeee wat een mega buik Cherda!!! Mooi hoor.

Zo te zien groeien je kindjes erg goed :)

Ben je al veel aangekomen?

Groetjes Suus

11. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Nee, qua gewicht valt het me mee: 10,5 kilo tot nu toe en dat vind ik voor een 2lings-zwangerschap in de 28e week heel netjes.
    Gisteren heb ik een Cortison (heet dat in het NL ook zo?)-spuit gehad en vandaag krijg ik er nog één. Dat zorgt ervoor dat de longetjes vd kinderen iets eerder rijpen en er dus meer kans bestaat dat de kinderen zelf kunnen ademen, ook als ze te vroeg geboren worden.

liefs Cherda

12. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Dat valt zeker mee zeg. Ik ben zelf 8 kilo aangekomen dus dan is die 10,5 kilo van jou heel netjes. Het moet er straks na de bevalling ook weer af he ;)

Groetjes Suus

13. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik heb wel eens van Costison gehoord maar het fijne weet ik er niet van. Lijkt me wel een prettig idee dat de longetjes van je kindjes door die spuiten gaan rijpen. Je weet het maar nooit natuurlijk.

Groetjes Suus

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Komt net de postbode aan de deur met een enorme doos ik dacht nog bij mezelf ik heb toch niks besteld .toen bleek het mijn kraampakket te zijn ik heb een luiertas kado gekregen en een kunstofbox daar zitten de onderleggers en al die andere dingen in .
    moest ik even vertellen hebben jullie je kraampakket al gekregen en wat was jullie kadootje hoezo niet nieuwschierig :)

groetjes jacoba :D

15. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hahaha! Ja dat had ik dus laatst ook. Ding dong, postbode aan de deur met een mega doos. Ik dacht nog, heb toch niks besteld.....En toen zag ik inene Menzis op de doos staan en toen viel het kwartje. Het kraampakket! Natuurlijk meteen opengemaakt en even geinspecteerd wat er allemaal in zat.(ook al zo nieuwsgierig...) Als kado een knuffeldoekje met een apenkopje erop en ook een badcape met een apenkopje erop, in de kleuren ecru met bruin. Al het verband en onderleggers zaten allemaal in een plactic krat met deksel. Ook zaten er flesjes shampoo, badolie, haarlotion enzo in van Natalis. Ruikt allemaal erg lekker. Oja en een flacon met desinfecterende gel. Das nooit weg natuurlijk, kan de kraamvisite straks mooi eerst hun handen ontsmetten voor ze aan m'n kleine baby gaan komen, hahahaha!!

Groetjes Suus

16. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Hoi Allemaal,

Cherda volgens mij heet dat inderdaad cortison, heb zelf deze week net 2 van die spuiten gehad.
    Heb helaas weer in het ziekenhuis mogen vertoeven met weeënremmers.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo dames,

Hoe gaat het met iedereen? Wat een schitterende buik zeg Cherda!
    Ook aan het genieten van vakantie?
    Mijn mannetje en ik hebben nu lekker 3 weekjes samen vrij, heerlijk! Hebben niet echt vakantieplannen, dagjes weg, morgen voor twee daagjes bij mijn schoonouders langs op de camping en volgende week een midweekje met mijn ouders mee naar centerparcs.
    Buikje groeit flink en die kleine laat dag en nacht flink van zich horen met z'n schopjes, echt leuk!

Nou fijne vakantie voor diegene die vakantie hebben en rustig aan!

Liefs Sämira

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    jeeej, mijn laptop doet t weer....

Morgen naar de vk, ben weer afgevallen.... kan me niet voorstellen dat dat goed is.... heb met dit weer ook echt geen trek.... ben nu 2,5 kilo aangekomen....

tis weer warm weer, dus ga ik maar weer even met mijn hondje zwemmen en dan zelf een dutje doen....

hoor jullie snel..

knuf juud

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    HELLUP ik word gek .

Ik word steeds aangevallen door de vliegen heeft iemand tips om ze te verdrijven want ik word echt knettergek .

20. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ikzelf zit bij groene land maar heb nog niks gekregen of gehoord. Heb me al 2 keer aangemeld via mail voor een kraampakket.

Deel Deze Pagina