Hoi Diana Het ligt er ook aan hoe je verzekerd bent als je aanvullend verzekerd bent krijg je hem vergoed . En anders even bellen of ze je mail wel hebben gekregen. groetjes jacoba
Ik heb het kraampakket ook gehad vorige week en ik had als kadootje een luiertas van Nijntje. Voor de rest wat bodylotion, zeep etc. en natuurlijk de noodzakelijke dingen voor een thuisbevalling. Gina
Ik wacht met spanning op het kraampakket haha! Nog niks gezien mja zal een deze weken wel komen lijkt me zo Ben benieuwd of ik ook kadotjes erbij krijg haha! Misschien heb ik straks wel 2 luiertassen Heb net 2 weken terug 1 gekocht bij de hema! Kei handig ding
ik heb hem vorige week ook gehad, alleen zat er bij mij een of andere rare knuffel in.... net bij de vk geweest, halve kilo afgevallen, bloeddruk was wel goed, maar mocht niet lager worden, kindje lag nu nog met het hoofdje naar boven, maar dat kwam nog wel goed zei ze.... over 4 weken weer... knuf juud
wat leuk zeg, al die kraampaketten. Dat kennen ze hier in Duitsland volgens mij helemaal niet, heb ik hier tenminste nog nooit van gehoord. Wel jammer eigenlijk. Maar ik heb ook iets leuks: een zwembad in de tuin!! Zo'n 360 cm in doorsnee-ding, dus dat is de moeite wel waard! Helaas loopt onze tuin nogal schuin, zodat we nog geen 75 cm diep water hebben, maar dat mag de pret niet drukken! Ik hield het echt niet meer uit zeg bij die hitte en nu kan ik heerlijk afkoelen....! Ik dobber dan zo'n beetje op een luchtbedje op het water en voel hoe mijn kindjes trappelen... liefs Cherda
Denise, ik heb inderdaad ook twee luiertassen. Ik heb er een aantal weken geleden een gekocht bij Prenatal. In camouflage-kleuren, echt heel stoer. Dus nu heb ik een stoere en lieve (Nijntjes)tas. Och altijd handig toch. Gina
PFFFFFFFFFFFF wat is het weer warm kan gewoon niks doen dan zweet ik me rot . Vanmiddag lekker met de kids naar het zwembad even lekker afkoelen. En de kleine in mn buik heeft geen last vn de warmte want die trapt er lustig op los. nou meiden veel sterkte met de warmte ik wens jullie veel koelte toe liefs jacoba
@Gina: Altijd makkelijk om er een extra te hebben denk ik maar haha! Voor de afwisseling Hier gaat alles verder prima. Druk kindje in mn buik haha! Gaat nu lekker opschieten zo,morgen alweer 29 weken zwanger! Vind het echt zo eng snel gaan hehe! Alsof ik gisteren de test deed lijkt wel! De weken vliegen voorbij! 9 maanden is echt niks zie je maar! Baal alleen wel van de hitte. Mn voeten zijn echt net van die ballonnetjes met teentjes eraan haha! Mega vervelend,als ik ze hoger leg gaan ze ook wat tintelen enzo! Ben blij als het straks weer wat koeler is buiten,en van regen zou ik nu ook niet vies zijn!
Als het gaat regenen ga buiten dansen denk ik. HEERLIJK!! Gisteren intakegesprek gehad van de kraamzorg. Ik krijg 50 uur kraamzorg + 4 uur bevallingassistentie. Valt me nog mee. Ik dacht dat ik 44 uur zou krijgen. Gina
Ik krijg waarschijnlijk 40\44 uur kraamzorg omdat ik flesvoeding ga geven wacht het maar af wat er besproken word tijdens de intake. En mijn mannetje is toch thuis in de kraamweek
Hoi hoi, Het is hier ook flink bewolkt en het ziet er naar uit dat het straks wel gaat regenen!!! Dus ik dans met je mee hoor Gina! Zaterdag heeft het hier ook zo enorm geregend en ben toen lekker op de fiets gestapt ik was doorweekt maar lekker afgekoeld. Heb nog geen bericht gehad voor een intake gesprek maar dat komt vast nog wel. Worden jullie ook 's nachts wakker van de honger???? Ik ga er dan maar uit om wat te eten anders doe ik geen oog meer dicht en droom ik alleen maar over eten.... Groetjes Suus
@suusje03 Ik kijk nu ff naar buiten en het is wel wat bewolkt en ze hebben toch regen beloofd!!!! Toch...... Ik wordt 's nacht niet wakker van de honger maar wel van de pijn aan mijn banden. Vind ik wel vervelend want slapen is eigenlijk mijn hobby en ik kom dus niet meer zoveel aan mijn hobby toe zo...... Gina
Hoe lang van tevoren nemen jullie zwangerschapsverlof op? Ik heb 5 weken ervoor bedacht, maar zoals ik me nu voel zou dat wel eens 6 weken kunnen worden...... Gina
Aangezien ik full time mama ben "werk" ik dus niet. Maar had ik dat nou wel gedaan had ik dat denk ik zeker 6 weken van te voren opgenomen. Ik krijg namelijk steeds meer last van m'n bekken. Langer als 10 minuten achter de kinderwagen lopen gaat niet want dan verga ik van de pijn. De vlk zegt dat het érbij hoort Gisteravond kon ik me niet eens meer omdraaien in bed en moest zelf m'n benen omhoog trekken omdat het anders niet ging. Toen maar 2 paracetamolletjes genomen want ik hield het niet meer. Hebben jullie daar ook last van? Groetjes Suus ps. de zon is ook weer gaan schijnen 8)
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Het heeft EIN-DE-LIJK geregend!!! En gehageld!!! Heerlijke onweersbui!! Wat een opluchting zeg!! @Gina: ik ben al sinds begin vd zwangerschap "ziek" thuis, maar als ik nu nog zou werken, zou ik er ook MINSTENS 6 weken van te voren mee ophouden hoor. @Suusje: Wat vervelend zeg, die bekkenpijn. Daar heb ik gelukkig geen last van, maar ik kan ook niet meer lang lopen of staan. Dan word ik heel moe in mijn rug en benen. STERKTE!! liefs Cherda