Pfffffff...ik moet even stoom afblazen hoor. Waarom moeten mensen toch altijd eerst aan je buik zitten en dan pas vragen hoe het gaat....ik word daar zo moe van. Net ook weer, sta ik met m'n rug naar iemand toe en dan van achteren aan je buik komen en zeggen, is het nog een beetje een druktemakertje???? Waarop ik zeg, ik heb liever niet dat je aan me buik komt. Meteen beledigd! Nou sorry hoor, zei ze meteen pinnig. Ja zeg ik, ik wil dat niet, dat mag ik toch gewoon zeggen. Diep beledigd. Muts......Als je niet zwanger bent komen ze toch ook niet aan je buik, wat is dat toch.....Vraag het op z'n minst of je even mag voelen, dan kan je altijd nog ja of nee zeggen want het hangt er natuurlijk ook vanaf wie het is. Zoals m'n vriendin die mag dat wel, maar sommige oppervlakkige bekende niet. Gek word ik ervan, en dat met die hitte.......pfffff Zo dit moest ik even kwijt hoor. Groetjes Suus
ja dat ken ik... echt op de vreemdste momenten gaat er weer iemand aan je buik zitten! Laatst zelfs de verkoopster in een winkel, toenik vertelde dat ik een tweeling krijg. Ik kende dat mens niet eens!! En binnenkort gaan ze dan allemaal aan mijn kinderen zitten... even over het bolletje aaien of aan het o-zo-schattige neusje zitten. BAH!! Mijn buurvrouw (met een tweeling van nu 12 weken) doet soms expres het muggenet voor de kinderwagen. Maar ja, DAT kan ik in okt/nov ook niet doen... lG Cherda
Belachelijk! En dan denk je dat moeders die zelf kinderen hebben, en dus ook met een toeter hebben gelopen, het wel uit hun hoofd laten om aan je buik te zitten. Nou nee hoor, ze doen net zo hard mee. Ik zou dat nou nooit doen he, ook niet zomaar aan iemands baby zitten. Waarschijnlijk omdat ik daar zelf zo'n hekel aan heb.... Die truc met dat muggennet gaat in okt/nov niet op. Met m'n dochter liep ik met datzelfde probleem. Als mensen het dekje opzij wilde schuiven(hoe brutaal ben je dan) deed ik gauw m'n hand erbij en dan gingen die vreemde handen vanzelf weg. Maarja Cherda, jij heb er straks 2 waar je alert op moet wezen. En een dubbele wagen trekt de dubbele aandacht natuurlijk. Ik heb laats een Lodger gekocht waar ik de baby straks lekker in kan doen zonder dat mensen te veel aan je kindje kunnen komen. (ik had ook standaard op tafel een pompje met desinfecterende gel staan, hahaha) En we hadden een kraamfeest gegeven zodat het kindje lekker in de wagen bleef liggen of bij mij zodat iedereen gewoon kon kijken. Nog een voordeel ervan is dat je niet weeeeken lang visite aan huis heb. (we hebben een eigen zaak dus komen er altijd erg veel mensen) Misschien ook een tip voor de andere aanstaande mamma's die met hetzelfde "probleem"zitten. Groetjes suus
Inderdaad super irritant al die mensen die aan je buik gaan voelen kan daar echt kwaad om worden . En als de kleine geboren is pinken in de mond duwen en de hele tijd over het hoofdje aaien dan heb ik zoiets van doe dat lekker bij je eigen kinderen ik heb daar zo'n hekel aan @cherda heb je de regen doorgestuurd want het is hier super benauwd. liefs jacoba
ik heb dat ook, gek word ik ervan... BLIJF AF IS VAN MIJ!!!! Ik denk dat ik zon shirt ga bestellen met 2 handen erop en dan zon grote rode streep erdoor, een verbod dus... heb alle ramen en deuren tegen elkaar open staan, maar dat schiet dan niet op als het niet waait...... Regendans, regendans, regendans, regendans...... knuf juud
heb de regen doorgestuurd ja (mijn moeder vroeg er ook al om), hoop dat het gelukt is. Hier nu heerlijke 19,6 graden buiten.... liefs Cherda
De vrouw van John Ewbank (tekstschrijver van Marco Borsato) Vivian Reijs ontwerpt leuke shirts. Sylvie Meis droeg deze ook. Als je op www.supermom.nl kijkt zie je het shirt met DON"T TOUCH er op en een paar rode strepen, hahaha! Alleen nog maar met lange mouwen te krijgen, maar ze beloven volgende week meer..... Groetjes Suus
ja die bedoelde ik dus ook..... erg leuk, maar erg prijzig voor een shirtje.... ik kijk wel gewoon een keer boos, hahaha... vandaag flink wezen shoppen met mijn mama... 3/4 spijkerbroekje gekocht en een stuk of 7 shirtjes, die ik na de bevalling ook nog aan kan... knuf juud
pff doe mij ook eens wat van dat verkoelende weer Mijn dochter van 4 wil voetballen in het park maar, dat gaat het echt niet worden met deze temperatuur
Heeej dames! Ik was vanmorgen ook helemaal optimistisch toen ik de balkondeuren op onze slaapkamer open sloeg en het even lekker zag regenen. Heerlijk, verkoeling!!! Dus alles flink tegen elkaar open zetten, maar tevergeefs......inmiddels zitten we weer binnen op de bank met de waaier aan een filmpje te kijken en is het met de zon achter huis weer behoorlijk warm. Bij het zwembad is het goed uit te houden, lekker onder de bomen en af en toe in het water in, heerlijk. Begin al een lekker kleurtje te krijgen. Verder ben ik wel steeds sneller vermoeid. Erg herkenbaar dat je inderdaad minder lang kan staan en lopen. Maar ach, dat nemen we er allemaal maar bij he, mag op zich niet klagen na 6 maanden op deze manier zwanger te zijn! Rustig aan allemaal, liefs Sämira
Inderdaad hele leuke shirts. Ik vind het alleen een beetje duur nou ik nog maar 9 weken hoef. Had ik het maar iets eerder geweten...... groetjes, Gina
Ja ze zijn idd wel aan de prijzige kant en de kleur grijs trekt me ook niet zo eigenlijk. Maarja, je kan het altijd nog verkopen op Marktplaats ofzo.... De goedkoopste manier om te zorgen dat ze van je afblijven met deze warmte is toch je mond
Haha, nee ik ook niet. M'n vader zegt tegen me, normaal gesproken kan je aardig fel uit de hoek komen maar nu je zwanger bent is het helemaal erg met je. Hij kan er gelukkig om lachen en kan er erg goed mee omgaan gelukkig.M'n vriend daarintegen heeft daar soms meer moeite mee, die gaat dan met me in discussie, en dat verliest ie geheid natuurlijk, haha! Ik ben erg fel en heb een uitgesproken mening over sommige dingen. Zullen het de hormoontjes zijn????? Tijdens m'n eerste zwangerschap was dat toch minder. Gek hoor, dat je zelf merkt dat je zo verandert. 'T blijft een wonder. Groetjes Suus
Waar heb jij je kraamzorg dan aangevraagd? Bij mij zouden ze pas contact opnemen in september, maar aangezien ik heb aangegeven dat ik al 2 prematuurtjes heb bellen ze in augustus. Het heeft gisteravond eindelijk 10 druppels geregend en vannacht flink afgekoeld naar 21 graden, heb op het moment alles open staan voor frisse lucht. Eindelijk weer een beetje verdraagzaam.
oooh brrr, tijd voor de winterjassen en koltruien, hahahaha.... t gaat wel van t ene uiterste naar het andere.... 35 graden en nu 22 graden juud
Ik heb inderdaad al weer weeën gehad, was wel lekker koel in het ziekenhuis dat vond ik weer het voordeel. Nu gaat het redelijk heb wel weer een paar harde buiken gehad, maar dat vind ik niet zo erg. Als ik het maar tot minimaal 32 weken kan uitzingen mag de kleine van mij geboren worden. De baby was toen ik opgenomen werd 1250 gram dus dat vindt ik nog een beetje te klein. De jongste woog 2110 met geboorte en dat vindt ik meer dan voldoende.
Ik heb de kraamzorg aangevraagd bij het Groene Kruis. Maar als jij eerder gaat bevallen als 37 weken, krijg je toch geen kraamzorg meer of krijg je dan nog een paar uurtjes als jullie thuis zijn? Gina