Oooo, dat is snel zeg. Heb toevallig net ook even het kraamzorg boekje erbij gepakt en daar staat in dat ze ongeveer 10 weken van te voren contact met je opnemen. Ben benieuwd.....
Ik heb mijn intake gesprek vorige week al gehad...maar stelt niet zo gek veel voor. Alleen dat het dan toch echt al heel dichtbij komt..de bevalling. Was wel ff raar.
Ja ik weet het, het stelt ook niet veel voor, maar je wil alles alvast maar geregeld hebben he.... Groetjes Suus
die vrouw heeft anderhalf uur bij me gezeten en ze wilde maar 1 kopje koffie.... moet nog een paar dingen regelen en dan ben ik er klaar voor... ik krijg omdat ik een instabiele gezinssituatie heb, 1,15 per dag extra, das toch 10 uur over 8 dagen... voor nog meer extra uren kijken ze na de bevalling ze vond dat alles er keurig netjes uitzag en dat ik een leuk kamertje had... verder heb ik mijn hond gewassen vandaag, dit vond hij niet fijn, maar nu ruikt hij heerlijk naar denneappeltjes, hahaha... ga nu een boterhammetje eten en weer lekker op de bank liggen juud
O dat is lekker Juud, dat je extra hulp krijgt. Dat zal je wel nodig hebben. Ik wist niet dat ze tegenwoordig nog steeds naar je kamertje komen kijken. (hebben ze bij de eerste niet gedaan) Als die vrouw bij mij langs komt is ze snel uitgekeken want we zijn nog lang niet klaar. (het is nu nog in gebruik als kantoor en dat moet weer verhuizen naar de schuur....Het laminaat is net gisteren gelegd en er moet nog geschilderd worden. Maar dat is met een paar dagen ook wel klaar. Met een tweede word je toch wel wat makkelijker denk ik. Ook omdat je eigenlijk alle spullen al heb van de eerste. Maar ik ben er van overtuigd dat het allemaal wel goed komt. Nog 9 weekjes. Misschien wil je er geen antwoord op geven hoor maar wat is er met de vader van je kindje gebeurd? Heb je helemaal geen contact meer met em? Je hond zal blij met je zijn dat ie nu naar denneappetjes ruikt Ik ga lekker m'n verse spinazie opzetten, jummieeee! Groetjes Suus
nee suus, heb helemaal geen contact meer met hem... hij was juist degene die in het begin heel blij was met de zwangerschap, maar is daarna omgeslagen als een blad aan een boom... Zei tegen mij dat ik een ander had, wat niet eens aan de orde was. Daar hebben we dus woorden over gekregen en meneer zei: ik kom vanavond de sleutel terugbrengen en dan zoek je het maar uit. Hij zou een nieuw tel.nr krijgen en ik heb nog vele malen geprobeerd om hem te bellen maar kreeg de voicemail(van zijn oude nr dus). Hij heeft me daarna nog een keer bedreigd, dat als ik het kindje niet weg had laten halen, hij dan de boel wel even kort en klein zou komen slaan....heel stoer... Ik heb geantwoord met: wat maakt jou het uit of IK het weg heb laten halen, ja of nee, jij bent weggegaan. heb het dus in het midden gelaten, expres... daarna nooit meer iets van hem gehoord. hij woont in een andere stad, had verhuis plannen naar een grotere stad, dus weet niet eens waar hij woont.... Ben ook van mening dat een kindje een vader en een moeder nodig heeft, maar niet zo'n vader..... Heb nu een leuke jongen leren kennen, die sinds kort ook vrijgezel is... Iedereen zegt tegen hem dat ik wel iets ben voor hem en andersom zeggen ze dat dus over hem tegen mij.... we kunnen het ook goed met elkaar vinden, dus wie weet... We zeggen dan tegen elkaar: wij regelen dat zelf wel, haha. Maar eerst ga ik me voor bereiden op de bevalling en die tijd zal hij ook nodig hebben om over zijn verbroken relatie heen te komen. Daarna zullen we wel zien, hij is wel gek met kinderen, dus.... smakelijk met je spinazie, wat gezond trouwens, haha knuf juud
Wat een lapzwans zeg! :x Zulke mannen verdienen de titel "vader"niet eens! Lijkt me wel raar om niet te weten waar ie uithangt je heb per slot van rekening toch iets intiems met elkaar beleefd, maar aan de andere kant is het misschien beter. Ben benieuwd of ie ooit nog iets van zich laat horen. Heeft ie het kind wel erkend? Maar als ik zo je verhaal lees denk ik dat je wel een typje bent wat d'r eigen boontjes prima kan doppen, ook zónder vent. Leuk voor je dat je iemand heb leren kennen, wie weet wordt het wel wat tussen jullie. Heidi Klum (dat fotomodel) heeft ook tijdens haar zwangerschap een andere man (Seal) gevonden en is nu ook helemaal happy. Steunen je ouders je ook een beetje??? Nou m'n spinazie was niet zo erg denderend...het smaakte muffig en er zat nog zand in ook. Me vriend lag weer dubbel, jij heb ook altijd wat te mekkeren he. Het smaakt prima, mankeert niks aan zegt ie. Nouja, hij heeft lekker zitten smullen en daar geniet je dan ook van. Ik heb net al weer een paar flinke scheppen slagroom naar binnen geschoven Groetjes Suus
Jeetje Juud, Is toch een rotsituatie waarin je moet bevallen. Dat het toch raar kan lopen in het leven. Ik ben blij voor je dat je wat extra uren kraamzorg krijgt. Sterkte ermee. Groetjes, Gina
ja gina, is idd raar, maar heb me er overheen gezet... geniet nu alleen maar, met de nodige kwaaltjes, maar ja, hoort erbij... bah suus, zand tussen de spinazie.... hij heeft het kindje niet erkend, dus ook nergens recht op, ik ook niet trouwens.... maar zo'n kerel ben ik liever kwijt... weet niet of ik mijn meisje er ooit naar toe zou kunnen doen, aangezien hij mij als vuil behandeld heeft... toen mijn ouders een beetje van de schrik bekomen waren (eerste kleinkind en nog alleen ook) hebben ze zich voor 1000% ingezet... weet best dat het zwaar wordt, maar alles komt goed, ook met mij... en ja suus, ik hoop idd dat het met die jongen en mij, na de bevalling, goed zal komen.. gewoon rustig aan en dan zien we wel.. kon weer eens niet slapen, dus vandaar dat ik er al zo vroeg bij ben... juud
Jeetje Juud dat moet niet makkelijk voor je zijn om in het begin van je zwangerschap er alleen voor te komen staan. Gelukkig geniet je nu wel en zo te horen komt dat straks helemaal goed! echt knap hoor. Je kindje mag trots zijn op zo'n super mama! Bedankt voor de tips dames wat betreft de maagzuur. Heb gelukkig de laatste dagen minder last. Maandag bij de VK geweest. Kindje lag nu met het hoofdje naar beneden, maar kan natuurlijk nog draaien. Alles was prima in orde. Altijd weer fijn om te horen. Gek idee joh, dat binnenkort de kraamzorg voor eem intake komt. Zo komt de bevalling straks steeds dichterbij. Wij hebben bijna alles wel klaar. De box is nog in bestelling. Wil straks het hele huis nog 1 keer goed door, inclusief ramen enz. Gelukkig helpt ook mijn moeder me hierbij. Wat zouden we toch zonder ze moeten he!!! Liefs Sämira
Ik moet zeggen dat het bij mij nu ook wel begint te kriebelen nu de bevalling eraan begint te komen. Het is toch wel weer spannend!! Ik zit toch al weer in mijn 33e week. Gina
Elke bevalling is toch weer anders denk ik. Dus blijft het toch denk ik elke keer weer spannend. Al is het bij wijze van spreke je 6de kind. Ik zit ook elke keer te denken, nog maar 2 maandjes.......ben benieuwd wat voor mensje het zal wezen. Zal ze op m'n dochter lijken..... Groetjes Suus
Ja, spannend vind ik het ook zo langzamerhand worden. Vooral ook omdat ik nog meer kans heb dat het vroeger begint ivm een tweeling. Vorige week was mijn baarmoederhals ineens al een stuk korter: van 4,8 naar 3,3 cm binnen een week!! Bovendien heb ik steeds harde buiken.... Ik moet dus weer meer rusten / liggen. Gisteren kreeg ik nog een tip met een bepaalde olie (Toko-olie) mijn buik in te smeren tegen voortijdige weeen. MAAR toen vertelde de verloskundige ook, dat ik mijn buik NIET ronddraaiend mag insmeren, dat wekt weeen op!! Wist ik veel... Nu dus van boven naar beneden of van links naar rechts insmeren! Fijne dag allemaal!! liefs Cherda
Mijn baarmoederhals stond met 29 weken ook al op 3 cm, heb wel weeënremmers gehad. Maar heb nog steeds geen kind, van ene kant vindt ik dat wel jammer. Begin de buik goed moe te worden en ben heel nieuwsgierig aan het worden hoe het kleintje eruit komt te zien.
Ik kan ook niet wachten.... misschien een tip om bij ons wel de buik met draaiende bewegingen in te smeren, hahaha... Zie wel tegen de bevalling op... heb een beetje teveel gelezen zo rechts en links, dat ik er nu wel schrik voor heb..... Inscheuren, inknippen, hechten, ruggenprik, brrrrr. Heb de laatste 2 weken ook veel last van harde buiken en de mama van een vriendin van me zegt dat ik 40 weken niet voldraag... ze zegt half september... dat wil zeggen dat ik dan nog maar een week of 4/5 moet.... ik teken... juud
Waar baseert ze dat dan op? Het is toch altijd een gok van wanneer de kleine komt. Ruggenprik moet ik ook niets van weten, maar inscheuren en knippen doen ze onder de weeën en dan voel je dat niet. Het hechten is een rot gevoel maar je bent dan toch zo beurs van onder dat het niet echt erg meer is.
Hé Juudje nu valt me toch op dat we volgens de banners even ver zijn in de zwangerschap maar dat jou uittel datum een dag later is. Hoe kan dat dan?
Ze basseert dat nergens op, dat is een gevoel van haar en negen van de tien keer heeft ze het goed.... Inknippen onder een wee? en je voelt daar niets van??? forget it!!! tuurlijk voel je dat... als ze bij mij willen knippen, mag.... maar wel eerst een prikje.... je kunt ook beter scheuren, dan geneest het snelste... Ik zou het niet weten aquarius, ligt er misschien aan hoelang de cyclus duurde... verder weet ik het niet... Als ze voor die tijd maar komt, heb in oktober veel op de planning staan, hahaha. juud
Valt echt wel mee hoor dat inknippen en scheuren, vaak doet de verdoving zetten veel meer pijn. Aangezien ze die als een soort borduursteken wevend door je schaamlippen moeten zetten en dan met terugtrekken langzaam de vloeistof erin spuiten, en dat voel je heel zeker!
zo..... heb vandaag de proefdruk en de enveloppen opgehaald en maar meteen de enveloppen geschreven... weer een karwei plat... worden er steeds minder.... nu alleen nog klossen halen en een emmertje voor de babykamer.... morgen maar weer een keer naar de kroeg, heb er veel zin in... iedereen zat en juud netjes aan de cola, haha jullie nog plannen voor het weekend??? juud