oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Juud...een bevalling valt echt mee hoor!
    Heb het zelf nu 2x ervaren en je bent alles zo vergeten :D .
    En ben ook 2x gehecht zonder verdoving :( hahaha

2. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb ook twee bevallingen achter de rug.
    Bij allebei niet ingeknipt (ook niet ingescheurd) gelukkig.
    Bij de eerste bevalling zag ik dat de verloskundige haar schaartjes op bed legde . Ik zei tegen haar "leg die maar weer terug". Ze moest er wel om lachen maar ze had ze inderdaad niet nodig.
    Ik kan morgen of begin volgende week ook mijn kaartjes ophalen.
    We moeten alleen nog even nadenken over de tekst.
    Groetjes, Gina ;)

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi allemaal

Ben er weer eerder dan gepland maar er was nood weer op komst en toen hebben we maar besloten om eerder terug te komen.

Ik heb ook al 2bevallingen achter de rug en ga toch voor een derde dus het is te doen de pijn ben je zo weer vergeten als je je kleintje vast hebt.

Ik denk dat ik vandaag de boeken maar ga ophalen om een geboorte kaartje uit te zoeken .

liefs jacoba :D

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    De pijn ben je zo vergeten.... dat geloof ik wel, anders had iedereen maar een kindje.... Ik zie er gewoon tegenop, heb al geen voorspoedige zwangerschap, vent weg, ontzettende bekkenklachten, lage bloeddruk, kind in stuit, stress, stress, stress...... maar het zal met mij ook allemaal wel goed komen....

@jacoba, hoop dat je wel een fijne vakantie hebt gehad, ondanks het slechte weer?
    veel succes met het uitzoeken van het geboortekaartje!!!!

juud

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb een hele leuke vakantie gehad het was tot donderdag een graad of25 maar vanaf vrijdag gaf hij storm ,onweer ,en regen aan.
    En daar wilden we niet in gaan rijden.

6. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    ik was weer bij de doc vanmorgen: baarmoederhals is nu NOG korter: 3 cm.... en veel druk erop van het hoofdje van kind-1. :( Baarmoedermond gelukkig nog wel gesloten.
    Betekent dat ik nu bijna alleen nog maar mag liggen, in de hoop dat het nog een aantal weken rustig blijft... Moet maandag meteen weer komen, vanaf nu word ik NOG strenger gecontroleerd.
    Mag ik toch nog ff bij jullie blijven, ook al worden mijn kindjes vast en zeker september (hopelijk niet augustus-)babys ?? Heb geen zin nog te wisselen...

liefs Cherda

7. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Tjee Cherda, spannend allemaal zeg. Ik hoop dat je kindjes idd nog wel ff lekker in je buik blijven zitten. Daar hebben ze het per slot van rekening het beste natuurlijk. :) Is er ook een oorzaak van te benoemen dat je baarmoederhals steeds korter wordt? :( Sprak laatst een vrouw die haar twee kindjes waren spontaan tijdens een vakantie in Spanje geboren met 28 weken!!! Ze maken het gelukkig heel goed en hebben niet eens aan de beademing hoeven liggen. Hopelijk blijft jou dit allemaal bespaard meid!
    Heb je al wel alles een beetje op orde? Je had al wel een heeeeleboel kleertjes he? (foto wasrek, hihi)
    Natuurlijk mag je lekker bij ons blijven keuvelen, nog niet weg gaan hoor!!! ;)

Groetjes Suus

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Cherda,
    Blijf nog maar gezellig bij ons hoor!
    Ik hoop dat je de kleine nog even binnen kunt houden, elke dag is meegenomen.
    Groetjes, Gina

9. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Dankje Suus!
    Nee, een direkte reden is er niet. Komt bij 2lingen vrij vaak voor geloof ik. De meeste 2lingen komen ook eerder. Maar ik hoop dat de mijne in ieder geval nog de 2000 gram gaan halen, vooral ook omdat kindje 2 geopereerd moet worden.

Ik hou jullie op de hoogte zo lang ik nog thuis ben.

liefs Cherda

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik hoop voor je dat je kindjes nog even lekker blijven zitten waar ze zitten en dat jij het ook een beetje volhoudt nu je nog meer rust moet houden. Sterkte ernee in ieder geval Cherda!

Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag werden we gebeld dat de box binnen was dus die zullen we binnekort ook maar gaan halen. Volgende week weer werken, gelukkig maar 2 dagen, dat scheelt.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij doen het lekker rustig aan en genieten nog even van de laatste 2 daagjes vakantie samen.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Sämira

11. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Morgenochtend eerst naar de zwemles met mijn dochter en daarna op kraamvisitie.
    Volgende week beginnen bij ons de scholen weer.
    Ik moet zeggen dat ik dat wel lekker vind, 6 weken vakantie is best lang voor een 6- en 4-jarige. Heeft mama ook weer even rust.
    Groetjes, Gina

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    morgen ga ik proberen om uit te slapen als het lukt tenminste
    dan lekker over de markt en morgenmiddag naar een verjaardag heb ik eigenlijk geen zin in.
    zo ziet mijn dag er ongeveer uit

13. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Vandaag dus op kraamvisite geweest.
    Zo enorm schattig zo'n kleintje, kan ik me bijna niet voorstellen dat die van mij ook zo klein is.
    Gina

14. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoe gaat het met slapen dames?
    Ik slaap nog maar een uurtje of vijf.........dus ik begin al aardig moe te worden zo langzamerhand.
    Vandaag mijn menneke aan het klussen gezet, wil alles in orde en netjes hebben. Ja, de nesteldrang begint hier langzaam maar zeker!
    Gina

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    slapen wat is dat :)
    Ik slaap ook nog maar zo'n 5uurtjes en dan het draaien inbed
    echt een ramp.
    Ik heb allemaal kussentjes om me heen en daar nestel ik me in.

En ook hier superveel nesteldrang ik zoek de gekste dingen op die gedaan moeten worden en het resultaat een lekker schoon huisje .

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, dat is het voordeel! Een lekker schoon huisje.
    Ben normaal gesproken niet zo'n poetsfiemel en ik ben een beetje een rommelkees. Maar hoe verder de zwangerschap nadert hoe schoner en opgeruimder het hier wordt. Heerlijk.

En die kussentjes, ik heb er nu al weet ik veel hoeveel in bed liggen!!

Gina

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hier gaat het slapen prima... half op buik en zij.... prima... Heb ook nog maar een klein buikje, mensen denken dat ik 4,5 maanden zwanger ben, ipv bijna 7,5, haha... Overdag wel moe, maar ik merk dat als ik een dutje doe, ik dan idd 's nachts wakker word...

gisteren en eergisteren de leuke jongen weer gezien, even mee staan praten, was erg gezellig. Dadelijk nog even terrassen bij hem....

juud

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Oh wat leuk Juudje.
    Hopelijk hebben jullie een gezellige avond.
    Groetjes, Gina

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    fijne avond Juudje

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik hoop het ook gina, maar zal wel goedkomen.... we vinden elkaar in elk geval hartstikke leuk, maar doen er op dit moment niets mee, omdat ik dus zwanger ben en dat eerst achter de rug wil hebben en hij nog bezig is met zijn ex, huis verkopen ed..... Maar zoals het nu gaat is het ook erg leuk, hihi :p

juud

Deel Deze Pagina