oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    ik kan ondanks ontzettend dikke buik prima slapen, word alleen vaak wakker (elke 2 uur) om naar de wc te gaan. Maar liggen kan ik gelukkig goed: wij hebben een waterbed en ik heb zo'n lang kussen wat je ook bij de borstvoeding kunt gebruiken. Soms moet ik ivm opkomend zuur half zittend slapen, maar dat lukt ook. En 's middags slaap ik ook altijd ongeveer een uur!!

WAt leuk Juud, veel plezier met die "nieuwe" jongen, geniet er maar van en zie maar wat er NA de bevalling en andere rompslomp van komt!

liefs Cherda

2. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoe gaat het Cherda?
    Denk je dat ze nog even blijven zitten?
    Elke dag dat ze er langer inzitten is natuurlijk meegenomen!!
    Gina ;)

3. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    hoi Gina (en alle anderen)!

Was net weer bij de doc: baarmoedrhals is nu nog maar 2,6 cm (vrijdag waren het er nog 3).... Maar de baarmoedermond is nog gesloten en met de kindjes gaat het prima! Ik moet woensdag weer komen. En tot die tijd verder blijven LIGGEN!!!

liefs Cherda

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ooh lieve schat, wat een drama.... ik word al gek van al het rusten, maar als je verplicht moet blijven liggen.......poepoe....succes.....als ik iets voor je kan doen, haha....

heb op dit moment een heel zeurderig gevoel in buik en rug, net of ik ongesteld moet worden.... heb dit 7 maanden niet gehad! weet iemand wat dit is?

was gisteren nog gezellig, zijn maar kort gebleven... Hij stond te werken... kwam me wel een kus en een knuffel brengen.... zo lief, haha...

ga nu even mijn kaas terug brengen naar de super, deze is goed tot oktober, maar nu al helemaal groen met haartjes, bahbah.

juud

5. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Goh Cherda, wat een ellende blijven liggen!!
    Ik heb de opdracht gekregen het rustig te doen en dat vindt ik al vervelend.
    En vooral moeilijk als je al 2 kinderen hebt.
    Maar 2,6 kun je het nog wel een paar weken mee uitzingen.
    Weet je hoe zwaar de kindjes zijn op het moment?
    Ik zelf heb een lichtgewichtje op het moment.
    Hoe zwaarder ze zijn bij geboorte is op dit moment wel beter voor ze.

6. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dat zeurderige gevoel kan zijn dat de baby aan het indalen is.
    Kan een behoorlijk iri gevoel zijn.

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    dat hoop ik eigenlijk niet aquarius, ze ligt nog in stuit....... als ze ingedaald is, draait ze zelf niet meer om en moeten ze dit gaan doen in het ziekenhuis.

juud

8. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dat zeggen ze inderdaad, maar toch is dit niet altijd waar.
    Mijn oudste lag helemaal ingedaald en met de weeën nog geen 10 uur voor de geboorte heeft hij zich in stuit gedraaid.
    Dus dat zegt niets.
    Maar je bekken e.d. verwijdt zich wel al, of verweekt hoe je het wil noemen.

9. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Die van mij ligt ook nog in een stuit denk ik. Ik kan het niet zo goed voelen. Ik hoop dat hij zich gedraaid heeft dus. Morgen moet ik naar de verloskundige dan hoor ik het wel. Ik heb ook al af en toe zo'n zeurderig gevoel. Voor de rest gaat het nu prima.

@Cherda, succes meid. Liggen is toch wel een opgave, ook al is het voor een goed doel.

Moet trouwens weer helemaal in het ritme komen, mijn dochter is vandaag weer voor het eerst naar school na de vakantie. Niet meer effe dutten in bed. Mijn zoontje gaat donderdag voor het eerst. Dan heb ik voor eerst in 6 jaar weer een paar uurtjes mijn handen vrij. Dat is wel lekker.

Gina ;)

10. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Bedankt allemaal!! En iets voor mij doen...hahahaha, kom je ff naar duitsland dan??

@juud: zeurderige pijn KAN natuurlijk ook betekenen dat je lichte weeen hebt... wanneer moet je weer voor controle? Anders bel ff de verloskundige voor de zekerheid...

@aquarius: de kleintjes wegen nu ca. 1500 en 1380 gram, zijn ook nog echt wel kleintjes dus. Hoop toch echt dat ze nog ff wachten en de 2000 gtram halen.

@Gina: wat lekker zeg, ff tijd voor jezelf. Geniet ervan, want die heb je binnenkort weer heeeeeel lang niet!
    liefs Cherda

11. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    @Cherda, meid ik heb met je te doen.... : :( Wat een opgave om de hele dag plat te moeten liggen. Als je maar in je achterhoofd houdt dat het allemaal maar voor een goed doel is :) Elke dag dat je kindjes langer in je buik zitten is mooi meegenomen, en natuurlijk zeker voor je ene kindje met de hartafwijking. Is dat het jongetje of het meisje?

@Juud, ik had ook gisteren een harde buik en een zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Vroeg me al af wat dat was. Een oefenwee misschien? :( De kleine plaaggeest ligt ook lekker op m'n blaas, af en toe als ze beweegt krijg ik er echt een pijnscheut in. :( Heb jij dat ook?

@Gina, Wel een lekker vooruitzicht dat je straks een paar uurtjes je handen vrij heb! ;)

Ik kom net bij de therapeute vandaan en had haar gevraagd naar haar mening over de bekkenband. Ze was er geen voorstander van... :( En de testjes die ze 2 weken geleden bij mij had gedaan wezen niet uit dat een bekkenband verlichting zou geven. Dus ik zei haar dat ik benieuwd was of het voor mij verlichting zou geven en of het mogelijk was om het uit te proberen. Dat moest ik maar even gaan vragen bij thuiszorg. Dusss ja, weer wat te doen morgen. ;)

Morgen weer naar de VK toe. Ik heb het idee dat m'n prinses van positie veranderd is :( Ze lag lekker in stuit en volgensmij ligt ze nu overdwars maar misschien ook wel met d'r kontje naar boven, ik voel echt iets heel hards bovenin. Vanmorgen had ze de hik, en dat voelde ik in het midden van m'n buik en niet meer onderin bij m'n lies. Weet iemand hier toevallig hoe ze zou kunnen liggen? Anders morgen maar ff een vraag in de rondte slingeren.
    Ga nu even naar de winkel om verf te halen, kan ik alvast een beetje gaan schilderen in het toekomstige kamertje van m'n dochter.

Meiden, rustig aan!

Groetjes Suus

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey hallo meiden,

Zoow ff een update vanaf mijn kant. Alles gaat hier zijn gangetje.
    Vanavond weer naar puf les toe hihi. Echt super gezellig er zijn nog 12 andere vrouwen dus is super gezellig!
    Verder ben ik moe moe en nog eens moe. Heb vannochtend alle babykleertjes gewassen dus jullie weten al wat mij morgen te doen staat...strijken haha, maar die lieve kleine kleertjes vind ik niet erg om te strijken.
    Verder is de babykamer nog niet klaar :oops: :( , dit komt omdat wij nog midden in een verbouwing zitten, en het is maar de vraag of wij wel op tijd het huis in kunnen als de baby zich aankondigd, pff als die stress word er niet goed van.
    Maar als we niet op tijd in het huis kunnen dan moet ik mijn kraamtijd helaas bij mijn ouders doorbrengen wat ik absoluut niet wil!!!, dat snappen jullie ook wel, ik wil gewoon lekker in mijn eigen huissie mijn kraamtijd doorbrengen en niet noodgedwongen bij mijn ouders...! Maar goed ik zal mezelf rustig proberen te houden, want met al die stress denkt de verloskundige dat de baby alleen maar eerder zal komen, en tja dat kunnen we nu al helemaal niet hebben....
    Meiden ik stop er weer mee...want al dat gezeur hebben we ook niks aan!

Doe rustig aan meiden!
    liefs, misspuma

13. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb de knoop doorgehakt. :)
    Ik ga eerder met verlof!
    In plaats van 5 weken van te voren, 6,5 week van te voren.
    Dus vanaf nu heb ik verlof!
    Ik was vanmiddag bij de verloskundige en zij vond dit een verstandige keuze.
    Ik moet aan mezelf denken.
    Ik weet nu ook waarom ik de laatste tijd zo duizelig ben.
    Mijn bloeddruk is 100/50. Dus dat is vrij laag. :(
    Ik moet nu verplicht dropjes, zoutjes en bouillon eten.
    Mijn beeb heeft zich wel gedraaid en ligt nu met z'n hoofdje naar beneden.
    Nou maar hopen dat ie zo blijft liggen. :)
    Dit was het tot nu toe.........
    Groetjes, Gina ;)

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Gelukkig Gina dat je kindje gedraaid is, en wat goed dat je het besluit hebt genomen om eerder met verlof te gaan!
    Lekker verplicht dropjes eten ;) , alhoewel als je iets moet dan word het al snel minder!

Hou je taai meid

liefs, misspuma

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Gina;wat goed zeg dat de kleine gedraaid is en geniet lekker van je verlof .

En drop wat heb ik daar een zin in maar nog enkele weken dan mag het slot weer van de kast .

@cherda; sterkte en ik hoop dat ze nog even blijven zitten elke dag is er 1

@suusje; sterkte met je bekken kan niet anders zeggen luister naar je lichaam.

ik ben vanmiddag naar mijnoma geweest die gaat heel hard achteruit
    maar ze wil het dolgraag volhouden tot oktober om haar derde achterkleinkind nog te kunnen zien ik hoop echt dat ze dat nog mag meemaken.

liefs jacoba

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    @ jacoba, wat vervelend van je oma, veel sterkte!!!

Ik mag pas dinsdag naar de vk, maar mijn buik is zo hard dat ik denk dat ik dadelijk maar ff ga bellen... kan nooit kwaad, toch?
    Verder heb ik 2 dagen helemaal niks gedaan :oops: :oops: , beetje bankgehangen... ook lekker..

vanavond komen mijn ouders weer thuis van een weekje engeland... Ze zijn de roots van mijn moeder wezen bekijken... Hoop dat ze foto's hebben van het huis waar opa vroeger gewoond heeft... Ze zullen wel schrikken van me... heb nog maar een heel klein buikje, iedereen denkt dat ik 5 maanden zwanger ben, kan ook nog gewoon mijn tenen enzo zien, scheren is ook geen probleem, maar merk dat ik broeken die ik vorige week nog dicht kreeg, nu niet meer dicht krijg... ben ontploft,haha

Ga nu mijn auto uitzuigen, is geen luxe, lijkt beetje op vuilnisbelt, haha.

juud

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @jacoba, ik hoop dat je oma je kindje nog mag zien. Veel sterkte gewenst.

@juudje, dat je nog een auto kunt zuigen...........als ik dat zou doen dan kunnen ze mij oprapen.

Gina

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    haha, gina, ben gisteren 2 uur bezig geweest met mijn auto, was echt geen luxe.... heb nog maar een mini buikje dus kan eigenlijk alles nog.... zie zelfs mijn tenen nog (steeds). ga nu lekker in mijn tuin het onkruid eruit halen en dan nog de ramen lappen.... vanmiddag met mijn hondje naar mijn ouders, kan die ook even lekker spelen met de hond daar....

heb trouwens een heel schattig mutsje gekregen en van die handschoentjes en slofjes.... had mijn papa uitgezocht, haha

rustig aan allemaal...

juud

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Wat leuk dat je vader die uitgezocht heeft. Een aantal maanden geleden zei mijn vader dat hij kan breien. Dus ik vroeg lachend of hij dan sokjes wilde breien voor mijn beeb. Ik denk niet dat hij dat gaat doen, ik zie hem al zitten met zijn breinaalden, hahaha....

Vandaag is mijn zoontje voor het eerst naar school. Mijn dochter zit al twee jaar op school. Dus ik liep terug naar huis en voelde me echt zo kaal. Net of ik iets vergeten was. Wel lekker hoor, die paar uurtjes voor mezelf. Ben vanochtend de stad ingegaan om te shoppen. Heerlijk.

Gina

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    he Juudje heb je nog wat energie over mag je mij ook een beetje geven,
    ik heb nergens geen puf voor.

lekker he Gina shoppen zonder kinderen :D

Ik voel me een beetje raar vanavond heb last van lichte krampen ik zal het nog even aankijken anders bel ik de dokter even.

liefs jacoba :D

Deel Deze Pagina