oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Goh Gina dat jij nog puf hebt voor te gaan shoppen.
    Ik wordt al niet goed als ik denk dat ik boodschappen moet doen.
    Heb de hele tijd last van het stuitje en dan daar een cirkel omheen. I
    k loop net als een gans heb ik t idee, wordt echt niet meer vrolijk van zwanger zijn.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo dames, hier weer een berichtje van mij!
    Hier gaat alles zijn gangetje. Moest deze week weer werken. Gelukkig maar twee dagen ivm schoolvakantie. Zag er eerst wel wat tegen op na die weekjes lekker relaxen, maar het viel reuze mee. De week ging zo lekker snel.
    Wat lekker zeg Juudje dat je nog zoveel energie hebt. Ben benieuwd hoe dat bij mij is als ik 3 weekjes verder ben. Kan nog redelijk veel doen in huis, maar ben het daarna echt zat. Kan mijzefl er ook moeilijk toe zetten om er aan te beginnen. Die nesteldrang heb ik nog niet zo.
    Verder groeit mijn buikje lekker verder. Voel me eigenlijk nog steeds heerlijk zwanger!

Fijn weekend vast allemaal? Hebben jullie nog plannen?

Liefs Sämira

3. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    tjonge zeg, wat een energie nog bij jullie: auto zuigen, tuin doen, shoppen.... Ik mag niet meer, maar zou het ook niet meer kunnen! Maar geniet er maar lekker van meiden, binnenkort wordt dat allemaal een stuk moeilijker ;)
    Ik moet nog steeds liggen, maar het helpt wel: de baarmoederhals is weer iets langer (woensdag 2,6, vandaag 2,9 cm!). Dus ik blijf nog maar braaf liggen, want dan blijven mijn kindjes misschien nog ff zitten.
    Volgende week vrijdag hebben we weer een afspraak in de kliniek waar de keizersnee gedaan gaat worden en ons meisje dan ook geopereerd zal worden. Ik ben benieuwd of we volgende week ook al een afspraak maken voor de keizersnee..... het komt zo langzamerhand wel heeeeeeeeel dichtbij, spannend!!

liefs en fijn weekend allemaal - Cherda

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    @cherda: ben erg benieuwd.... doe maar lekker rustig aan!

Ben al 2 nachten om half 6 wakker.... lukt ook niet om dan nog te slapen in bed, dus ga ik maar naar beneden en met de hond lopen... Het klussen gaat redelijk, maar als ik er een heb gedaan, ben ik het ook beu en heb dan ook veel last van mijn bekken....

Vanavond is het Jazz in catstown bij ons.... Hij moet werken, dus zie ik hem weer :D :D :D , heb er nu al veel zin in.... Heb vandaag dus ook niets gedaan, alleen geluncht met mijn mama, zus en tante (woont in luxemburg, dus zien we niet veel), daarna maar lekker op de bank gekropen....

Dinsdag weer naar de vk, hoop dat alles goed is, al zeg ik wel dat mijn buik best klein is voor een kindje van 40 cm...Loop nog steeds in mijn eigen broeken :rolleyes: en ben pas 2 kilo aangekomen... even afwachten

juud

5. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    2 kilo aangekomen!!!
    Bij mij zitten er al 12 aan. En iedereen vraagt al maanden aan me of de kleine al bijna geboren wordt.
    Ik heb donderdag dus lekker geshopt. Maar vrijdag kreeg ik wel een terugval. Lekker op de bank gelegen en een filmpje gekeken toen de kinderen op school zaten.
    's Middags kwam mijn mams om te poetsen. Heerlijk. Vanavond hebben we een feestje.
    Mijn man is 40 (!) geworden.

@Cherda, hopelijk haal je in ieder geval de maand september!
    Doe nog maar ff (verplicht) rustig aan.

Gina

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo oktober-mama's,

ik kom even hier inbreken...
    Heeft iemand een idee waar Denise gebleven is?
    Ze was altijd zo actief op het forum en ik zie nu dat ze al vanaf 27 juli niet gepost heeft...

Liefs

7. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Je hebt inderdaad gelijk.
    Is ze niet toevallig op vakantie ofzo?

Heb je al een pb'tje gestuurd?

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee heb nog geen PB'tje gestuurd...
    Zal ik eens doen :)

9. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Das ook toevallig, ik moest er vandaag ook aan denken. Denise al een tijd niet voorbij zien komen. Misschien wel op vakantie ofzo.

10. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Niet helemaal perfect maar kan er mee door.
    Ik laat hem nu f zo staan, ik verwijder hem binnenkort weer.

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    leuk gedaan zeg die foto's

Maar hoe is het met jullie hier gaat het zn gangetje.

Morgen moet manlief weer werken.

Gisteren is de wieg gebracht die heb ik geleend van mn schoonzuster,
    Dan kan de kleine straks nog een paar weekjes bij ons op de slaapkamer .

@Cherda;lukt het nog een beetje om je rustig te houden.

Liefs Jacoba :D

12. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @aquarius, leuk die foto's. Wat zijn jullie toch creatief. Mijn lukt het nog niet eens een foto in mijn album te zetten :cry:

Gisteren het ziekenhuisbedje opgehaald dat bij ons nu op de kamer staat voor in de kraamtijd. Hartstikke leuk!

Voor de rest gaat het hier zijn gangetje. Zit nu in mijn 35e week!! Het begint op te schieten.

Gina ;)

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    @gina en aquarius: het lukt mij ook niet om foto's in mijn album te zetten....
    als ik naar het buikje kijk van aquarius: mooi hoor. de buik die jij met 24 weken hebt, heb ik nu nog niet eens..... :(

morgen naar de vk...

Heb het weekend eigenlijk rustig aan gedaan, lees: alleen maar op de bank gehangen, haha. Dus vandaag kan ik er weer tegen aan.... grote boodschappen doen en ik wil vandaag het onkruid doen achter uit de tuin. dan zal de dag weer zo voorbij zijn..

juud

14. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    @Juudje
    Vergeet niet dat dit jou eerste kindje is en voor mij al de 3de.
    Zit behoorlijk verschil in.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo Dames!

Jippie...morgen ben ik ook in de 30 beland met het aantal weken zwanger! Op naar de laatste 10! Ben echt de allerlaatste oktobermama, maar da's ook logisch als je de 31e uitgerekend bent.Ben benieuwd of het dus oktober of november wordt.

Hebben jullie een lekker weekend gehad?
    Ik heb het vrij druk gehad. Mijn man en ik kregen het ineens in ons hoofd om de meubels helemaal anders neer te zetten zodat we veel meer ruimte overhouden en dat is wel handig met de box straks. Het was een heel werk en ik heb vooral toegekeken, maar ben erg tevreden. Mijn man heeft de box ook in elkaar gezet. Echt een gek idee dat daar straks ons kleintje in ligt. Misschien een beetje vroeg, maar we willen de hond er vast aan laten wennen. Die snuffelt nu af en toe al bij de knuffeltjes en kan nu goed leren wat wel en niet van hem is.

Nou ik ga maar es wat boodschapjes doen en daarna lekker op de bank hangen.

Liefs Sämira

16. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    @Juudje & @Gina.
    Waarom lukt het trouwens niet om een foto in het album te zetten?
    Weet je dat je eerst de foto moet verkleinen voordat je deze kunt plaatsen?

17. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Wat ontzettend leuk zeg, Aquarius, die foto-reeks!
    Ik heb ook vandaag weer buikfoto's laten maken. Maar ik kan ze pas later plaatsen, omdat de kamera is aangesloten op de gewone pc en ik nu LIG met de laptop.
    Het valt me nog ontzettend mee zeg, dat liggen. Natuurlijk is het soms best saai, maar meestal gaat het. Ik lees, surf, chat, telefoneer, schrijf en kijk TV. En ik weet waarvoor ik het doe. Afgelopen vrijdag was de baarmoederhals alweer iets langer en vandaag NOG een heel stuk langer! De spanning is er af en er is nu ook geen zgn. trechter meer te zien. Dus dat liggen helpt!! En dan doe ik het graag (voor de kindjes dan).
    Ik zit nu in de 33e week en dat is precies de week, waarin ik zelf geboren werd (mijn mama beviel van mij op dag 32+3). Gek idee hè?

Fijne dag nog en liefs van Cherda

18. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    @Cherda nog 2 wkn volhouden meid, dan houden ze de babies niet meer tegen.
    Ik wou eerlijk gezegd dat de baby vandaag nog geboren wordt, ik wordt er niet meer bepaald vrolijk van.

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Cherda, fijn dat het goed gaat. Elke dag is er weer een.

@Aquarius, ik weet dat ik de foto's eerst moet verkleinen. Maar ik moet mij een beetje verdiepen in hoe dat moet, ben daar nogal een muts in.

Wij hebben vandaag ook de box opgezet.

Over twee weken moet mijn man voor zijn werk naar Amerika. Ik zie daar ontzettend tegen op!!!
    Ben ook zo bang dat ik eerder ga bevallen en dat hij er dan niet bij zal zijn......
    Nog maar even niet aan denken.

Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat de kleine geboren werd. Het was zo levensecht.......

Groetjes, Gina

20. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Ik heb ook gedroomd vannacht: we hadden ineens DRIE ipv twee babies!! 2jongens en 1 meisje. En één van die jongens heette Baum (=boom) HAHAHAHAHAHAHAHA!! Die gekke hormonen toch hè?!

Gina, hoe lang is je man dan in Amerika?? Ik zou me ook niet meer zo prettig voelen dan, je hebt dan al 36 weken achter de rug....

Doei! Cherda

Deel Deze Pagina