oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Als je zover bent dan weet je het wel weer!!!
    Bij de tweede riep ik al: "Nou doe ik het echt nooit meer!".
    Maar ja, je ziet het .................
    Gina

2. Hallo

Ik ben 25 oktober uitgerekend.

3. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Sabine, en welkom bij de club! :D

Groetjes Suus

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Sabine,
    Je komt hier meekletsen. Gezellig.
    Gina ;)

5. Ga hier inderdaad gezellig meekletsen. Ben nu druk bezig om alle verhalen te lezen die er al op staan

6. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Daar ben je voorlopig nog wel ff zoet mee denk ik :D (het is toch geen weer om naar buiten te gaan met al die rotregen ;) )

Groetjes Suus

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hier is het heerlijk weer.
    Alleen vanochtend een flinke bui gehad!

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hier is het heerlijk weer.
    Alleen vanochtend een flinke bui gehad!

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Welkom Sabine, succes met bijlezen. Je bent een weekje eerder uitgerekend dan mij zie ik.

Hier in Friesland is het overdag heerlijk zonnig geweest. Vandaag moesten we weer voor mijn man naar Het UMCG in Gronigen voor de maandelijkse controle. Begin ik nu nu bevalling dichterbij komt toch steeds spannender te vinden. Hoop dat alles goed blijft gaan, want we zitten er niet op te wachten dat hij in een behandeling terecht komt terwijl ik straks op punt van bevallen sta. Maar gelukkig was ook deze keer alles goed, op naar de volgende maand!

Hoe is het met jou Aquarius? Gelukkig is alles goed met de kleine
    En de dames die bedrust moeten houden, knap dat jullie daar zo goed mee omgaan. Ik heb op het moment dat ik van alles wil doen en soms echt even tegen mezelf moet zeggen dat ik moet gaan rusten.
    Vandaag envelopjes van de geboortjeskaartjes geschreven, da's weer een klus die gedaan is.

Bijna weekend, geniet er van allemaal!
    Liefs Sämira

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Jeetjemina, ik heb toch buikkrampen vanavond.
    Lijkt wel of ik heel erg ongesteld moet worden.
    Misschien indalingsweeen.
    Zo lukt het slapen ook niet ben ik bang.

11. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Aquarius is een huilbroek aan het worden. Zonder reden huilen is alles behalve mijn ding.
    Mijn buik blijft ongeveer 4 keer per uur hard wordt heb menstruatie achtige pijn, mijn stuitje doet pijn mijn bekken doet pijn.
    Ik wordt er niet goed van, heb veel ergere dingen doorstaan waar ik nooit over geklaagt heb en nu kan ik mij nergens meer overheen zetten

12. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Jeetje Aquarius, dat is niet zo leuk.
    Hopelijk gaat het vandaag wat beter.
    Gina

13. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Aquarius wat vervelend. Ik zou ook klagen hoor als ik jou was. Pijn is gewoon ontzettend vermoeiend. Dan komen de tranen ook eerder volgens mij. en dan in combinatie met de hormonen...
    Ik huil zelf ook om dingen waar ik normaal nooit over zou huilen..erg vreemd.
    Nog even te gaan moet je maar denken. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.

Cat

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom bij de club sabine.

hoi meiden
    Gisteravond ben ik in het ziekenhuis geweest ivb met heftige buikkramp en bloedverlies.
    heb een half uur aan de ctg gelegen die was gelukkig goed ze konden geen oorzaak vinden voor de buikkramp want de baarmoedermond zit nog dicht en is ook nog niet aan het verstrijken dus ik denk dat het de spanningen waren van gister .
    vanmiddag moest ik terugkomen voor een echo die was ook goed alleen de kleine is iets achter met de groei hij\zij word geschat op 1600 gr.

zo dat is er uit ik moest het even kwijt

liefs jacoba

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we gaan vandaag de meubeltjes halen en in elkaar zetten kan ik eindelijk gaan inrichten heb er erg veel zin in heb gewoon de kriebels ervan haha.

16. minke

minke Actief lid

Hallo oktobermama's,

ik lees altijd even op dit forum mee, want ook ik zou een oktobermama geweest zijn. Dit is een beetje anders gelopen...

Ik ben namelijk 2 weken geleden opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Na een week ziekenhuis is besloten om ons kindje te halen met een keizersnee. Ons mannetje kreeg het steeds minder goed, en in een week tijd was hij niet meer gegroeid. Ook was tijdens een echo gebleken dat hij al 2 á 3 weken achter liep op groei.
    Het was dus kiezen tussen 2 kwaden: laten we hem zitten, maar dan gaat zijn conditie steeds meer achteruit en wordt het over een paar dagen een spoedkeizersnee, of gaan we hem halen. Uiteindelijk hebben ze dus voor het laatste gekozen. En dat is achteraf een ontzettend goede keuze geweest.

Want op 18 augustus is onze zoon Jibbe Jens geboren en hij doet het boven verwachting goed! Hij is 38 cm en woog 1395 gram. Maar hij is alweer gegroeid en gisteren woog hij al 1420 :) Hij kon gelijk vanaf het begin zelfstandig ademen (ik had gelukkig in de week voor de keizersnee de prikken gehad voor longrijping). De eerste dagen had hij een infuusje voor antibiotica en glucose, maar dat was vanaf maandag al niet meer nodig. Voeding krijgt hij via een neussonde, en dat gaat ook hartstikke goed. Hij is begonnen met 3 cc per uur en zit nu al op 9 cc.
    We zijn zo trots op onze kleine vent!

Ik wou even mijn verhaal kwijt... dus vandaar dat het ook zo'n lang stuk is geworden.

Voor alle zwangeren: geniet van jullie zwangerschap!
    Liefs Minke.

17. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Minke,

Allereerst gefeliciteerd met je kleine man! Fijn dat ie het zo goed doet. Met hoeveel weken is hijgeboren? En hoe is het met jou na de keizersnee? Is het je meegevallen of juist tegengevallen? (heb zelf ook keizersnee gehad en ik vond het super)

Groetjes Suus

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Ben bij de verloskundige geweest en mijn bloeddruk is veel te hoog, dus jullie snappen het al, rust houden :( , gaat ook zo lekker met een huis dat nog niet klaar is en nog volop in de verbouwing is. Maar goed ik doe mijn best en denk op dit moment alleen nog maar ff aan mij en de baby de verbouwing van het huis kan me gestolen worden. Ook is de kleine al ingedaald...dus nog een reden om het rustiger aan te doen zei de verloskundige.
    Voor de rest voel ik me best redelijk, wel vaak pijnlijke harde buiken, maar dat hoort er nu ook een beetje bij eigenlijk hé!
    Tot lezens meiden,

liefs, misspuma

19. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Hoi!

tjonge, ik moest even bijlezen hoor.... ben ik es één dagje weg en er gebeurt hier van alles ;)

Sabine: welkom!!
    Minke:gefeliciteerd met je zoontje en ik hoop dat alles goed blijft gaan
    allemaal: doe rustig aan, het zijn de laatste loodjes en de kindjes moeten nog ff groeien! Maar dat houden we nog vol hoor !!!

Wij waren gisteren na 4 weken weer voor controle in het zieknhuis waar de kindjes geboren gaan worden (tussendoor was ik alleen steeds bij mijn eigen gynaecoloog). Alles prima, de kindjes wegen nu al ongeveer 2050 en 1900 gram!! WE hebben ook meteen alles voor de keizersnee besproken, zodat we niet nog een keer daar naar toe moeten (ruim 2 uur rijden...).
    We hopen half/eind september te gaan halen, misschien zelfs begin oktober!! Tot die tijd: verder veel liggen en broeden!!

Fijn weekend allemaal!

liefs Cherda

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Minke, van harte proficiat met je zoontje, gelukkig gaat alles goed met hem.

@Misspuma, succes met rustig aan doen! Ik vind dat vrij lastig, maar ja, soms geeft je lichaam gewoon aan dat je een stapje terug moet doen.

@Cherda, we zitten al bijna in september, dat is toch wel een fijn idee, of niet.

Gina

Deel Deze Pagina