oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Oh heerlijk, ik ga er vanavond ook in...............

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik ben jaloers :) wou dat ik een bad had.

3. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Ha ik heb het bad vanavond ontdekt. Ben eigenlijk helemaal geen
    badmens meer een douchemens. Maar hoogzwanger is het heerlijk!!
    Helaas moeten we binnenkort het bad missen want we gaan verhuizen naar een huisje zonder bad.

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen dames lekker geslapen .
    Ik wel redelijk alleen om half5 was mn dochtertje klaarwakker en die wilde naar beneden.

Morgen naar de ha voor controle en bloed prikken.
    En vanmiddag nog een verjaardag.

Ik hoop dat het droog blijft vandaag kunnen de kids tenminste buiten spelen,

liefs jacoba :D

5. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen,
    Ik heb wonder boven wonder lekker geslapen.
    Ik was dan ook wel echt oververmoeid.
    Over 4 dagen gaat mijn man naar Amerika. Daar zie ik wel tegenop.
    Ik heb aan de verloskundige gevraagd of er een kans bestaat dat ik eerder beval. Zij zei dat ze dan een vaginaal onderzoek moet doen en dat kan volgende week. Maar ja, dat heeft geen zin want dan zit mijn man al in Amerika.
    Ik laat het maar op mij afkomen.
    Groetjes,

6. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Goeiemorgen ook!!

Ik heb ook -zolas meestal gelukkig- goed geslapen. Ik word dan wel elke 1,5 à 2 uur wakker omdat ik naar de wc moet, maar val altijd meteen weer in slaap!
    Nu lig ik al weer lekker met de laptop op schoot in de woonkamer terwijl de poetsvrouw door het huis gaat, heerlijk!!
    Gisteren hebben we de box opgebouwd. Zo langzamerhand zijn we dr echt klaar voor!!!
    Ik wil vandaag nog ff naar de arts als dat lukt. Heb steeds wat last van weeen en wil graag dat ze nog even kijken of ik niet toch al ontsluiting heb.... Heb al weeenremmende medicijnen gekregen, maar die helpen ook niet echt... :(

groetjes Cherda

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo Oktobermama's

Ik ben uitgerekend op 18 okt van onze tweede,heb me gister hier aangemeld en ben nu druk bezig met lezen van berichten.

Groetjes Claudia

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Welkom bij de oktober-mama's Claudia. Wij zijn op dezelfde datum uitgerekend, grappig!

Groetjes Brennie

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom bij de oktober mama's claudia :D

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Welkom Claudia bij de oktober mama's, gezellig dat je de laatste weekjes nog even meekletst!

Een bad lijkt mij inderdaad ook heerlijk. Merk dat ik onder de de douche lekker kan ontspannen. Instaleer mijzelf op een krukje en hou het dan wel een tijdje vol, maar een bad zou nog lekkerder zijn!

@ Cherda: succes bij de arts als je daar vandaag nog komt. Gelukkig blijven je kindjes tot nu toe nog lekker zitten en is elke dag weer mooi meegenomen. Ben benieuwd hoe het afloopt met je weeen!

Ik zal zo naar mijn werk. Gelukkig maar van 12 tot 5 en heb dan alweer weekend! Nog anderhalve week en dan eindelijk verlof, jippie!

Liefs Sämira

11. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @ Claudia, welkom bij de club.

@ Cherda, heel veel succes meid. Ik hoop dat je het nog een beetje kan rekken.

Groetjes,

12. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Welkom Claudia!

Heb in tegenstelling tot de meesten van jullie niet zo lekker geslapen.
    Werd vroeg wakker en kon niet meer inslapen. Er gebeurt ook zoveel.
    Dan lig ik gewoon te piekeren over de verhuizing en allerlei dingen die nog geregeld moeten worden.
    Heb gisteren ook een brommer gekocht voor na de bevalling als ik weer naar mijn werk moet. Ik heb zo het vermoeden dat mijn BI dan nog niet over is en dat ik die brommer dan hoognodig heb.
    Maar dan lig ik dus te piekeren over het rijden, of ik wel weet hoe ik moet rijden (het is een vrij grote schakelbrommer.) Nou ja zal wel weer een fase zijn.

Dat wordt een middagdutje vandaag...

Groetjes,
    Cat

13. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Welkom Claudia, ben je al "bij" met het lezen van inmiddels 57 pagina's?!

Ik was dus toch maar ff bij de doc: alles prima gelukkig!! Baarmoederhals gelijk gebleven en nog geen ontsluiting of spanning op de baarmoedermond. Toch een hele opluchting! Die weeen die ik heb, zijn dus gewoon normale oefenweeen. Maandag weer heen, dan weer het hele programma (echo, inwendig onderzoek, CTG,....)

Heb je vanmiddag nog even lekker kunnen slapen, Cat??

liefs Cherda

14. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Ja heerlijk ben net wakker :D

Wat fijn dat je baarmoederhals er goed uit ziet en dat alles dicht zit.
    Dat zal zeker een opluchting zijn. Beter dan al die stress als je niet weet of het allemaal nog wel goed gaat!

Tjemig, ben nog een beetje aan het wakker worden hoor :)

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nou nee heb er wel al veel gelezen :)

Ben net terug van de vk,het kindje ligt nog steeds in een stuit :(
    Over 2 weekjes weer een echo en maar hopen dat het dan gedraaid is!

Heeft iemand hier ervaring mee?
    De vk heeft me geadviseerd om met de beeb te spelen en te proberen om het zo gedraaid te krijgen!?

Groetjes Claudia

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,

Sorry dat ik even inbreek op jullie forum. Maar het viel me op dat ik Denise al een tijd niet heb gezien. Normaalgezien let ik niet zo erg op iedereen hoor. Maar ze viel me gewoon op omdat ze op veel topics reageerde. Zie nu ook dat ze geen banner meer heeft. Weten jullie iets meer?

groet, Eve

17. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Waarom dat ze exact niet is weet ik ook niet, maar door omstandigheden o.i.d. heeft ze op haar website staan.

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    @Claudia,
    Ook ik kreeg vorige week vrijdag te horen dat de kleine in stuit lag. Ik kreeg de opdracht om hem/haar ff goed toe te spreken. Volgens mij ligt hij nog steeds met z'n hoofd bovenin. We zullen volgende week zien. Ben er wel een beetje bezorgd om.

Groetjes Brennie

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Trouwens wel erg vreemd met Denise ja :( . Haar banner weg en haar album is ook leeg. Hoop dat alles goed is!

Gr. Brennie

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Heb vanacht toch weer zo vreemd gedroomd.......
    Mijn buurvrouw was voor mij 's nachts bevallen van mijn baby. Dus toen ik wakker werd vertelde de verloskundige dat ik een baby had. Ik heb er dus niks voor hoeven doen.
    Nou kijk ik niet echt uit naar de bevalling maar dit was ook helemaal niet leuk.

Ja, wat kan een mens toch raar dromen. Het geeft wel aan dat ik al met de bevalling bezig ben. Het komt nu ook wel erg dichtbij........nog ruim 4 weken en dan ben ik uitgeteld ;) ;)

Deel Deze Pagina