Ja spannend he Gina, nu het steeds dichterbij komt. Ik moet nog ruim 8 weken, ben de laatste dag van okt uitgerekend, maar begin toch ook steeds meer aan de bevalling te denken. Die vreemde dromen heb ik ook. Droom bijv. dat mijn man er niet bij is of dat we vergeten de vk te bellen en daar na de bevalling pas achter komen...... heel apart. Ik moet nog 8 dagen werken en kan me dan helemaal op de laatste weken richten. Wil in huis nog het één en ander doen, die nesteldrang begint nu echt te komen! Liefs Sämira p.s. vind et ook vreemd dat Denise er nooit meer is. Ze was toch wel wekelijks op het forum te vinden, hopelijk gaat alles goed.
@brennie Hallo het is wel grappig we zijn op dezelfde dag uitgerekend en nu liggen onze beebs ook nog allebei in een stuit! Ik ben er ook niet echt gerust op had 2 weken geleden al te horen gekregen dat het dwars in de baarmoeder lag,had nu zo gehoopt dat het gedraaid was ja dat is het ook maar nu liggen de voeten beneden! Groetjes Claudia
Maak je geen zorgen de baby heeft nog tijd genoeg om zich te draaien, die van mij heeft zich ook pas afgelopen week gedraaid dus met 35 weken.
Denise heeft het druk met verhuizen, ze gaan deze week verhuizen. Dus vandaar dat ze even wat minder op het forum te vinden is. Maar maak jullie je geen zorgen alles is in orde met Denise hoor! liefs, misspuma
Hè gelukkig, dat met Denise alles goed ís!. Toch fijn, dat jij ons dat kon vertellen MissPuma. Ik ben ook steeds meer met de geboorte van onze 2ling bezig... droom ook veel en voel me ook van binnen een beetje onrustig. Kan me op een goed boek of een film niet meer concentreren. Lig de hele dag op bed en surf in het i-net. Gelukkig zijn er heel wat leuke forums! liefs Cherda
Ik ben ook steeds meer bezig met de bevalling, tja meiden het komt toch al aardig snel dichtbij hé! Niet dat ik er echt bang voor ben hoor, maar meer het onzekere van wanneer het zou komen. Mijn verloskundige heeft mij verteld dat ik er toch echt zeker rekening mee moet houden dat die van ons met 37 weken kan komen, tja dat is nog maar minder dan 3 weken dus dan schiet het toch al aardig op. Zelf heb ik toch meer het idee om een september mama te worden dan een oktober...(ben 11 oktober uitgerekend). Mijn moeder is van mijn zus, zusje en van mij allemaal 10 dagen te vroeg bevallen, maar dit zegt mijn gevoel, ik had ook gelijk met dat het een jongen werd dus wie weet...ach meiden we zullen het allemaal wel zien toch! Succes allemaal met de laatste loodjes!! liefs, misspuma
Goeiemorgen dames! Lekker, het is weer weekend. We hebben dit weekend helemaal niks gepland, dus lekker rustig aan. Heb vanacht alweer gedroomd dat ik bevallen was. Het was weer een meisje. Heel vreemd, ze was 8 weken te vroeg, maar wel 8 pond en 50 cm! Ik was gewoon thuis bevallen en ons meisje mocht ook thuis blijven. Dan merk je inderdaad dat je die laatste weken steeds meer met de bevalling bezig bent. Liefs Sämira
Ik heb vanavond een bruiloft. Dus ik ga vanmiddag toch nog meer ff slapen. Voor de rest gaat alles zijn gangetje. Overmorgen gaat mijn mannetje naar Amerika..... Groetjes,
Wat ik had begrepen is dat Denise "geband"is van het forum omdat ze op een ander forum voor de grap had gezegd dat ze hier een relletje ging trappen ofzo.....Vorige week vroegen een aantal mensen zich ook al af waar Denise gebleven was. Er was zelfs een topic over en een van de Moderators heeft daar uitleg op gegeven en de topic op slot gegooid. Groetjes Suus
Wat grappig, best veel zwangere vrouwen die verhuizen. Ik verhuis ook volgend weekend. De ultieme nestdrang denk ik? @Gina dat zal ook wel zorgen voor stress dat je je mannetje moet missen. Al is het maar voor een paar dagen. iig veel plezier op de bruiloft. Ik droom nog niet over de bevalling, maar ik ben er wel af en toe mee bezig. Ik denk dat ik er ook nog niet teveel aan wil denken omdat het nu echt niet goed zou uitkomen met de verhuizing en alles. Het kindje zal toch echt even moeten blijven zitten We gaan wel een spannende laatste periode in he?! Hopelijk dat alle stuit babies nog zullen draaien. Goed toespreken dan maar dames. Groetjes, Cat
Miss Puma, ik ben al aan het zoeken geweest maar kan het niet meer vinden.....maar het was 2 weken terug ofzo en de moderator heeft er een slotje op gehangen, kan het dan zijn dat het al verwijderd is??? Hier bij de oktobermamma's is er ook al eerder over gesproken als ik het me goed herrinner. Groetjes Suus
Gisteren dus bruiloft gehad. Was best gezellig, ik kon het alleen niet meer zolang volhouden..........En iedereen maar vragen:"Weet je zeker dat het er geen twee zijn?". Ik werd er een beetje gestoord van. Ik leek wel een attraktie daar. Maar goed. Vandaag voel ik mij helemaal niet zo goed. Volgens mij is mijn bloeddruk weer wat gedaald want ik voel me weer vaak "Dizzy". Nog wat dingen inpakken voor mijn man. Morgen om 11.00 uur gaat mijn man de lucht in Groetjes,
Goede avond dames! Het weekend zit er helaas alweer bijna op. Deze week moet ik 5 dagen werken, om mijn vervangster ook in te werken. Nah ja, nog even doorzetten en dan lekker 16 weken vrij! Vandaag een heerlijke dag met mijn mannetje gehad. Lekker uitgeslapen en filmpjes gekeken. @ Gina; geniet vanavond nog even van je mannetje en succes morgen met afscheid nemen! Hopelijk gaan de dagen dat je man weg is een beetje snel voorbij voor je en is hij snel weer bij jou terug om je bij te staan met de laatste loodjes! Liefs Sämira
Hoi allemaal @gina;sterkte morgen als je je mannetje weg moet brengen , ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan voor je . Ik heb het eigenlijk een beetje gehad nu moet nog 7weken maar dat lijkt wel 7 jaar. Ben gewoon supernieuwschierig wat er in zit konden ze namelijk niet zien op de echo. liefs jacoba
Goeiemorgen meiden! Ik heb vannacht weer vreselijk geslapen. Ik kan gewoon me draai niet meer vinden. Elke keer als ik me om draai heb ik het idee dat m'n hele bekken uit elkaar valt. Enorme pijnscheuten trekken zo m'n kruis in, vreselijk! Werd om 05.00 uur wakker met een enorme harde buik en was kotsmisselijk. En had ook lichtelijke krampen in m'n buik. Heeft iemand enig idee wat dat is? Het is nu trouwens gewoon weer weg maar had het vd week ook al s nachts. Oefenweeen ofzo??? Ik had al een heel doemscenario in m'n hoofd dat ik al ging bevallen enzo terwijl de kleine in stuit ligt....pffffff. Maar het is weer rustig gelukkig. Wel heb ik dat als ik ff buk dat m'n buik meteen hard wordt. Maar dat hoort erbij denk ik. (weet nit meer of ik het de vorige keer ook had) @Gina, sterkte met het wegbrengen van je mannetje.....Hoop voor je dat de week snel voorbij gaat. En dat van een attractie zijn komt me ook wel bekend voor. Mensen vragen niet aan je van hoe ver ben je nu maar hoelang móet je nog....en als je dan zegt ooo nog maar 5 weekjes dan krijg je als reactie: 5 weken!!!!! Met zo'n buik!!!!! Dan ken ik die mensen wel schieten. Denk dan bij mezelf, 5 weekjes zijn toch zo voorbij en die buik, tja ik heb een echte puntbuik maar ben nog maar 11 kilo aangekomen. Vind het zelf allemaal wel meevallen. Vorige zwangerschap was ik 28! kilo aangekomen. En van die mensen die het allemaal wel weten of je een jongetje of een meisje krijgt. Ooooo, ik zie het al zeggen ze dan, je krijgt een jongetje want je heb een puntbuik. Zo droeg ik ook en het was een jongetje. En ik heb het bijna altijd goed. Bla bla bla.... Dan heb ik al zoiets van, mens hou toch je snavel. :x (Het is een meisje, maar dat weet niemand) Hebben jullie dat nou ook dat iedereen het allemaal beter weet??? Zo dit was weer een lang verhaal he...... Hoe is het met Cherda, nog steed salles rustig??? Heeft iemand al iets van Juudje vernomen??? Groetjes Suus
Ja Suus, als ze me vragen weet je al wat het wordt dan zeg ik altijd: "Ja, een baby". En als ze vragen heb je al een naam dan zeg ik: "Ja, Gina!" Vanochtend dus mijn mannetje op de trein gezet en meteen daarna een huilbui gehad in de auto Dat zullen de hormonen wel zijn. Vanochtend zij mijn dochter: "Nou papa in Amerika zit zal ik je speciale hulpje zijn". Dat vond ik wel heel erg lief van haar. Voor de rest alles oké met jullie? Groetjes,
wat een lieve dochter heb je!!! Hoe oud is ze? vrijdag gaat mijn mannetje 4 dagen weg en zit nu al soms in de stress. Mn zoontje van 3 helpt me ook al meer in de huishouden (iets wat hij niet hoeft te doen, alleen zn bed opmaken iets wat ik heel belangrijk vindt.) Hij wil ook een doek om schoon te maken en hij wil stofzuigen. Bakt er eigenlijk niks van maar ja zo leert hij het wel. hahaha Hij wil alleen zn speelgoed nooit opruimen. Heb dat vanochtend ook nog gehad. Toen vroegen ze op de creche hoelang ik nog moest. ik zei 6.5 week en hun gelijk. Nouuuuuu dan moet je nog wel lang zeg. November wordt het dan???? misschien zei ik. Ik kon ze wel neerknallen. Maar voor de rest is alles wel goed met mij. Ik ben wel aan het aankomen nou. Ben nog 2 kilo lichter maar het verschil wordt kleiner.