Gisteravond moest ik toch zo lachen mijn dochter was even beneden om te plassen . komt ze daarna de kamer in zegt ze tegen me ik heb een idee, als je nu voor mij een broertje doet want die heb ik nog niet en dan doe je voor Elisa een zusje . ik lach helemaal dubbel van het lachen om dat serieuze gezichtje.
Hallo meiden wat een weertje weer vandaag he?! Heeft iemand al iets van suusje gehoord? Morgen weer naar de vk voor echo om te kijken of eigenwijsje toch van plan is om goed te gaan liggen en dan krijg ik ook de uitslag van de suikertest!Ben benieuwd. Groetjes Claudia
Heeeeeee meiden wat zijn we rustig vandaag Gina ben soms ook al stiekem aan het bevallen van suusje weet ik het wel zeker. liefs jacoba
Heej meiden! Spannend hoor die verhalen over eventuele beginnende bevallingen! Zou Suusje dan toch echt bezig zijn??? Ben erg benieuwd! Hier is het tijd voor een feestje, want vandaag was mijn laatste werkdag, jippie! Heerlijk om me nu volledig op de zwangerschap te richten. Ga morgen lekker zwemmen, even ontspannen. Fijne avond nog allemaal! Liefs Sämira
Hallo meiden, Nee, ik ben niet aan het bevallen.......wel aan het poetsen, opruimen, laatste dingetjes doen. Je kent het wel. Mijn computer werkt niet zo goed mee de laatste tijd... Vanavond naar de verloskundige geweest en ik heb nog een echo gehad. De kleine is al goed ingedaald, maar volgens haar kan het nog wel twee weken duren voordat de kleine komt. Dus ik zal jullie hier nog wel af en toe komen vervelen. Maar zeker weten doet ze het ook niet........dus wie weet. Hoe zou het met Suusje zijn? Ik ben erg benieuwd!! Ik zou zeggen: Tot morgen!
Goeiemorgen allemaal He semmi geniet van je verlof. @gina wat fijn dat het goed ingedaald is nu nog maar ff afwachten wanneer het komt. Ben ook erg benieuwd hoe het met suusje is. Vanmiddag naar de vk willen jullie voor me duimen dat eigenwijsje gedraaid is?(in de goede richting dan wel he ) Groetjes Claudia
Goedemorgen lady's Wat een weertje he ik neem het er nog even van mn wasgoed hangt lekker buiten te drogen . De gordijnen van de slaapkamer hangen ook lekker te luchten dan is straks alles weer lekker fris. Kan me alleen niet te veel inspannen want dan krijg ik weer zo'n vreselijke druk beneden dus af en toe een pauze inlassen . zou suusje al bevallen zijn ben zo nieuwschierig @gina; wat fijn dat de kleine is ingedaald hoef je je daar geen zorgen meer om te maken. @yentl;succes vanmiddag en mijn duimen draaien op volle toeren . @semmi;geniet lekker van je verlof nu lekker tuttelen met babyspulletjes liefs jacoba
Vandaag weer een lekker dagje. Ik vind het niet zo benauwd als gisteren. Ik ben maar weer eens aan het wassen. En af en toe ff lekker liggen. Groetjes,
Hallo Ik ben vanmiddag bij de vk geweest maar helaas dit eigenwijsje is niet gedraaid! Heb nu maandag een afspraak bij de gynecoloog voor een uitgebreide echo,kijken of er genoeg vruchtwater is en de ligging van de placenta. Als dit allemaal goed is gaan ze woensdag proberen te draaien. Groetjes Claudia
Zo...eindelijk is mijn verlof begonnen nu lekker uitrusten en op de kleine wachten. Ook onze baby ligt nog in stuit. Gisteren extra echo gehad. Hij is zwaarder dan gemiddeld maar zou misschien nog zelf kunnen draaien. Mijn placenta ligt tegen mijn buikwand, wij gaan niet proberen te draaien. Hopen dat ie zelf nog draait en anders stuitbevalling...denk ik.. Spannend zeg met Suusje... Groetjes Brennie
Nog ff vergeten de uitslagen van mijn suikertest waren wel ok heb gelukkig geen zwangerschapssuiker!! Dat was dan weer een leuke mee valler. Ze weten bij mij ook niet of ze kunnen draaien placenta ligt aan de voorwand dus dat wachten we dan maar af wat ze maandag gaan zeggen. Geniet lekker van je verlof! Groetjes Claudia
Claudia en Brennie, ik hoop dat jullie baby's zich nog gaan draaien. Het zou nog moeten kunnen natuurlijk.......
Hey meiden, Hier is alles nog steeds rustig. Suusje houdt ons wel errug lang in spanning hé, ben benieuwd! Hopelijk draaien jullie kindjes nog Claudia en Brennie! Morgen wordt de kinderkamer in elkaar gezet (beetje laat maar kon niet anders helaas), en dan kan ik hem lekker gaan inrichten, doe ik ook weer eens iets nuttigs! tot lezens meiden, liefs, misspuma
Hallo dames! Alles goed met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje. Ik geniet volop van mijn eerste daagjes verlof, heerlijk om niets meer te moeten. Nah ja, ik moet nog wel het één en ander doen in huis, maar kan zelf bepalen wanneer ik daar zin in heb. Dat bevalt me prima moet ik zeggen. Ik zit nu even lekker met de laptop in de tuin van het zonnetje te genieten. @ Claudia en Brennie; hopelijk gaan jullie kindjes nog draaien, ik zal vor jullie duimen! @ Misspuma; veel succes en plezier met het inrichten van de kamer. @ Suusje; gaat alles goed met je? Ben erg benieuwd of de kleine er misschien al is. Fijn weekend allemaal. Liefs Sämira
Hoi meiden Hoe gaat het Ik weet niet wat er aan de hand is met me maar ik verlies slijm en heb ontzettend veel druk vanonder kijk nog even aan dan bel ik de dokter om te vragen wat het is. @claudia en brennie; ik hoop dat jullie kindjes zich draaien. @suusje;wat laat je ons in spanning zitten. @missPuma.veel plezier met inrichten liefs jacoba
Bedankt dames dat hoop ik eigenlijk ook maar ga er niet meer vanuit,als het niet gedraaid kan worden dan kies ik toch maar voor de keizersnede! Voor alle meiden die nu verlof hebben geniet er lekker van,zeker met dit weer Misspuma veel plezier met het inrichten van de kamer maar dat gaat wel lukken denk ik! Het duurdt idd wel lang voor we wat horen van suusje,ben erg nieuwsgierig Groetjes Claudia
Wil je geen schrik aanjagen yentl, maar die keus heb je niet.... dat dacht ik ook... ze gaan in principe gewoon van een stuitbevalling uit, maar de drmepel naar een keizersnede is minimaal.... Mijn kleintje bleef met haar hoofd achter mijn schaambeen hangen en dat had niet 10 sec langer moeten duren, anders dus keizersnede... Ik ben nu blij dat ik geen keizersnede heb gehad, ben alweer redelijk op de been en heb zelfs al gewandeld met mijn kleine meid en 4 kilo onder mijn startgewicht, haha.... hoe is het met suusje??? trekken de andere oktober mama's het nog allemaal? groetjes juudje
Tjonge zeg, wat spannend hier allemaal: draaien ze wel of draaien ze niet? Is Suusje al bevallen of nog niet? Ik heb ook weer een nieuwtje: ik word GEEN Oktobermama meer: de keizersnee is gepland voor 25 september!!! Dus nog 10 nachtjes slapen!!! Dan ben ik precies bij 37+0 en zijn de kindjes oficieel geen prematuurtjes meer! Fijne dag nog allemaal en lekker genieten van de zon! liefs Cherda