oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Dank jullie wel voor de medelevende reacties...

Cherda, dat wordt nu dus wel spannend, wat goed zeg dat ze tot de 37e week hebben kunnen blijven zitten. Mag echt trots op jezelf zijn..is het liggen toch dubbel en dwars waard!

Juudje, heb je dus een stuitbevalling gehad? Was dat goed bevallen? Scheelt het veel hoe groot de kleine op dat moment is of weet je niet. Fijn dat je alweer bent wezen wandelen, gaat allemaal voorspoedig dus met Lynn.

Heb heerlijk genoten van mijn 1e dagje verlof, alles gaat nog kei goed alleen wat moeier en wat meer last van mijn bekken als ik te lang wat gedaan heb.

Fijn weekend allemaal!

2. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hier is alles nog steeds oke!
    Begin er wel een beetje genoeg van te krijgen. Ik heb al zolang zo'n dikke buik............
    Aan de andere kant. Dit wordt mijn laatste kindje, dus ook de laatste keer dat ik een kindje in mijn buik voel. Dat gevoel wil ik ook nog wel even vasthouden.

@cherda, wat goed dat ze zolang blijven zitten en wat spannend dat ze de 25e september komen.
    @misspuma, veel plezier met inrichten.
    @suusje???????

Groetjes,

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    goeiemorgen dames,

Lekker geslapen. Ik niet zo.
    Vanochtend weer vroeg eruit om met mijn dochter te gaan zwemmen.
    Nu lekker een croissantje gegeten en vanmiddag mag mijn man nog wat klusjes opknappen (hihi).
    Het is heerlijk weer vandaag.
    Groetjes,

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb inderdaad een stuitbevalling gehad... met 35 weken waren bij mij de vliezen gebroken en dan kunnen ze het dus niet meer draaien... Ik geloof niet dat dat heel veel scheelt of je een groot of een klein kindje krijgt... bij een normale bevalling moet de kleine er ook uit.

Lynn heeft een beetje opstart problemen gehad... wilde niet eten en niet aankomen, maar ze zit nu 40 gram boven haar geboorte gewicht en drinkt flesjes van 65 cc leeg... we gaan de goede kant op..

succes

juud

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    juudje schreef:Wil je geen schrik aanjagen yentl, maar die keus heb je niet.... dat dacht ik ook... ze gaan in principe gewoon van een stuitbevalling uit, maar de drmepel naar een keizersnede is minimaal.... Mijn kleintje bleef met haar hoofd achter mijn schaambeen hangen en dat had niet 10 sec langer moeten duren, anders dus keizersnede...

Ik denk dat dat een beetje van je voorgeschiedenis afhangt en waar het is.Mijn nichtje heeft gewoon voor een keizersnede kunnen kiezen.Tegen mij is ook gewoon gezegd dat ik mag kiezen dus vandaar dat ik schreef dat ik voor de keizersnede ga.

Mijn dochter was bijna 8 pond en 53 cm ,2x navelstreng om haar nek,dus je begrijpt misschien wel waarom ik een beetje bang ben voor een stuit bevalling.Ik weet dat er aan een keizersnede ook nadelen kleven maar voor mij is dat toch de beste oplossing.

Groetjes

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Cherda:Wat fijn voor je dat je ze binnen kan houden tot 37 weken!

@Gina: Ik kan goed begrijpen dat je het aan de ene kant zat bent en aan de andere kant dat het je laatste is en daar nog zo lang mogelijk van wil genieten.

Groetjes Claudia

7. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Die startproblemen zijn hier ook bekend.
    Marin moet eigenlijk (dag 10) 6x 100 cc drinken en ze drinkt nu ongeveer 7x 65 à 70cc.
    Ik ga haar maandag wegen, eens kijken hoeveel ze dan is aangekomen, het geboorte gewicht zal ze nog wel niet halen maar dat hoef ook nog niet.

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Hoe gaat het hier? Het is rustig geworden bij de oktober-mama's........
    Ik heb een redelijke nacht gehad. Wel veel last van voorweeen.
    Gisteren ben ik met de kinderen beschuit en muisjes gaan halen.
    Mijn zoontje wil graag een broertje dus hij wilde de blauw/witte muisjes dragen en mijn dochter wil graag een zusje en zij wilde dus de roze/witte muisjes dragen.
    Mijn man is er van overtuigd dat het een meisje wordt (al vanaf het begin). Maar ik weet het niet, het wisselt steeds. We gaan er gauw achterkomen (in ieder geval binnen 4 weken).
    Groetjes,

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen

Ik heb bijna niet geslapen werd om de haverklap wakker.
    Gisteravond heb ik lichte weeen gehad zijn gelukkig weer afgezakt.
    Maar hoe gaat het met jullie alles nog rustig.
    Heeft iemand al iets van suusje gehoord?

liefs jacoba

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goeie middag,

Hier gaat alles prima. Lekker weekend, genieten van het mooie weer. Gister even wezen varen in Giethoorn.Erg leuk, maar een uurtje was precies genoeg. Zo`n bootje zat toch niet helemaal comfortabel meer met een dikke buik. Vanmorgen naar de kerk geweest waar doopdienst was. Erg mooi om te zien hoe er 3 baby´s gedoopt werden. Gek idee dat wij daar over een tijdje ook zullen staan.

Nou rustig aan allemaal.....enne ook ik heb nog niks van suusje vernomen, hopelijk gaat alles goed met haar!

Liefs Sàmira

11. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Hoi!!

Hier ook alles prima, al word ik wel een beetje zenuwachtig nu de datum geprikt is. Nog 8 nachtjes.....!
    Sinds gisteren heb ik ook zo'n druk-gevoel in mijn onderbuik en schaambeen. Ik denk dat de kindjes nu echt ingedaald zijn ofzo.... In ieder geval blijf ik nog maar braaf liggen, morgen moet ik weer naar mijn gynacoloog. Dan weet ik weer meer.

Fijne zondag nog!

liefs Cherda

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zo dames, voor jullie begint het einde nu ook in zicht te komen he!
    Cherda, nog een weekje dan heb je je 2 kindjes, heerlijk vooruitzicht he!!

Ik wi jullie allemaal succes wensen met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling toe wensen!!

Liefs

13. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi meiden!!!!!

Hier dan eindelijk een rooksignaal van mij! Wat jullie allemaal al vermoedden is dus ook zo. Ik ben dinsdag ochtend om 08.08 bevallen met een keizersnee van een lief klein meisje. Ze heet Fiene en haar tweede naam is Masja. Ze woog 3320 gram en is 45 cm lang. Ben vandaag thuis gekomen. Ik vertel jullie later even uitgebreid hoe het allemaal is gegaan.

Groetjes Suus

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Van harte gefeliciteerd met je dochtertje suusje rust lekker uit en laat je flink verwennen :D

15. Niet meer actief

Ik zat al "stiekem" mee te lezen met jullie, om alvast te kijken hoe jullie het allemaal beleven. Daarom vroeg ik me met de rest af waar je toch bleef en hoe het met je ging! Gefeliciteerd met je dochter!! Geniet ervan!!! (leuke naam trouwens!!!!)

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Suusje

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter FIENE!
    Geniet lekker van je nieuwe gezinnetje. :)

Groetjes Claudia

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gefeliciteerd Suusje!!
    Geniet van je meisje, vooral nu jullie thuis zijn!

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Ik begin al een beetje bij jullie mee te lezen. Eigenlijk ben ik septembermamma, mar ik ben 30 september uitgeteld, dus ik kan makkelijk oktobermamma worden ! Ik zie dat er al een oktobermamma bevallen is ... heerlijk ! Gefeliciteerd !

Bij de septembermamma's gaat het heel hard nu. We zijn nog maar met 3 over, de rest is dacht ik al bevallen ...

Ik vind het wel heel spannend nu allemaal, al weet ik dat het net zo goed nog 4 weken kan duren ... hopen van niet !

Groetjes,
    Nikki F

19. minke

minke Actief lid

Hey Suusje,

Van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kleine meid.

Minke

20. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Ze is wel lekker op gewicht!!! En lekker klein. Fiene wat een mooie naam is dat.

Morgen weer naar de verloskundige en dan zullen we wel zien of deze mannetje is ingedaald.

Deel Deze Pagina