goede morgen meiden Gisterochtend is mn oma overleden. En gistermiddag we zouden net weggaan dus nog even snel naar de wc had ik alles onder het bloed zitten. Dus met spoed naar het ziekenhuis gebracht waar ik onderzocht werd ctg alles was goed maar ze kunnen geen verklaring geven voor het bloedverlies. maar ik ben wel flink geschrokken liefs jacoba
Nou dat kan ik me voorstellen Jacoba dat je flink geschrokken bent! Gecondoleerd met je oma en probeer het rustig aan te doen meid! Hier gaat het z'n gangetje. Heb net als wel meerdere dames toevallig ook afgelopen nacht erg goed geslapen. Merk dat dat me echt goed doet zo'n goede nachtrust. Vanmorgen niet eens de wekker van mijn man gehoord, hij ook niet, waardoor hij zich verslapen had. Dat overkomt mij nou echt nooit! Ik zal zo bij een vriedin langs, even bijkletsen. Heb daar nu alle tijd voor nu ik verlof heb, heerlijk! Liefs Sämira
ik begin ook af te tellen, de ene dag heb ik heel de dag harde buiken de andere dagen niets. Nu heb ik al 3 dagen pijn in mn onderrug..ook mn schaambeen doet nog steeds pijn,vooral als ik stap enzo. nog een paar weekjes....succes iedereen!
Jacoba: gecondoleerd met je oma. Heel veel sterkte gewenst de komende dagen. Probeer zoveel mogelijk uit te rusten, zodat je niet wéér gaat bloeden. Zou best es van de spanning gekomen kunnen zijn! liefs Cherda
Gecondoleerd Jacoba...sterkte. Ik heb vanacht niet zo goed geslapen, heb 3 uur wakker gezeten. Ben vandaag bij de Gynaecoloog geweest voor de stuitligging en je raad het nooit....de kleine lag nu gewoon helemaal goed !! Netjes met het hoofdje naar beneden maar nog niet vast in mijn bekken. Heeft de kleine toch nog geluisterd naar mama ! Er viel meteen een hele last van me af, als het goed is gewoon lekker thuis bevallen..heerlijk! Claudia, ik hoop dat de kleine van jullie ook nog van gedachten veranderd! Succes morgen. @gina; nog even de allerlaatste loodjes voor jouw, probeer lekker rustig aan te doen. Gr. Brennie
@ Brennie fijn wat dat de kleine toch nog van gedachten veranderd is, hopelijk blijft ie nu lekker zo liggen en gaat ie gauw lager in de bekken zitten zodat ie in ieder geval niet meer terug kan! @ Kim wat leuk ook ook weer eens een oktobermama te treffen die eind oktober is uitgerekend, ik ben de 31e uitgerekend en vrees dat de kans groter is dt ik een novembermama wordt, maar we zullen zien! Fijne dag gehad dames? Ik heb lekker bijgekletst bij mijn vriendin en ga zo even ontspannen in het zwembad. Zwem normaal 1 keer per week met mijn moeder, maar die is nu op de camping. Stelde mijn mannetje voor om dan maar met mij mee te gaan, erg lief van 'm. Dus gaan we zo maar. Fijne avond nog allemaal. Liefs Sämira
@Jacoba, gecondoleerd met je oma. Heel veel sterkte gewenst in deze hele moeilijke tijd voor je........... @Brennie, wat fijn dat de kleine nog spontaan gedraaid is. @Claudia, succes morgen! Ik ben vanavond bij de VK geweest. Alles is goed. Ik heb wel aangegeven dat ik de kleine minder voel. Als ik hem maar een paar keer dag duidelijk voel dan is het goed. Mijn bloeddruk is ook prima. Mijn gewicht: Nou, daar zullen we het maar niet over hebben Wat mij betreft kan het "feest" beginnen. Groetjes,
Ik ben bevallen van een zoon op 8 september en ik was uitgerekend op 8 oktober , dus een maandje te vroeg!! We zijn nu na een week ziekenhuis thuis en nu gaat het allemaal echt beginnen Ik wens iedereen veel succes met de laatste weken. Wij gaan nu genieten van ons kleine ventje!
@Jacoba heel veel sterkte gewenst de komende tijd probeer ook aan je kindje te denken. @Gina bedankt en jij succes met de laatste loodjes. @Semmi bedankt ik laat het jullie weten of het gelukt is. @Brennie super zeg dat tie van jullie toch nog gedraaid is hopen dat tie gauw ingedaald is! @Cherda geniet nog even van die paar dagen en succes bij de bevalling! @Diana bedankt, 4jaar alweer wat gaat dat hard. Ik ga lekker naar mijn bedje moet morgen vroeg in het ziekenhuis zijn. Groetjes Claudia
Hey, hier is ook nog niets dat op bevallen wijst (2 weken geleden toch niet) Morgen moet ik terug op controle naar de gyne ben eens benieuwd. Heb ook nog niet echt tekens hoor..alleen soms enorme harde buiken. Overtijd zal ik volgens mn gyne niet gaan,Jonas was ook 4 dagen vroeger dus volgens de gyne gaat zij dan niet later komen. Maar je weet natuurlijk nooit he! Een dikke proficiat! Geniet ervan
@Cherda, nog een paar daagjes. SPANNEND. Lijkt me zo raar om van tevoren te weten wanneer je gaat bevallen...... @Nokinee, proficiat met de geboorte van jullie zoon. Alles nog goed dames? Hier wel hoor.........
Goedemorgen Meiden bedankt voor alle lieve berichtjes doet me echt goed. @Cherda; het word spannend voor je dan heb je eindelijk je kleintjes bij je. @Nokinee;gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @brennie;wat fijn dat de kleine toch gedraaid is. @claudia; succes ik hoop dat het lukt. Hier is alles nog rustig gelukkig Ik hoop dat dat zo blijft tot aan het weekend wat daarna gebeurd maakt me niet uit . allemaal een fijne dag liefs jacoba
Hey meiden, Vanmorgen naar de drukker geweest voor de proefdruk van het geboortekaartje, het is helmaal geworden zoals we het wilden hebben. Hebben gelijk de enveloppen meegekregen dus ik kan gaan schrijven hihi. Verder alles nog rustig hierzo!! liefs, misspuma
Hallo meiden Ik ben net terug uit het ziekenhuis.De draaipoging is helaas niet gelukt Heb nu volgende week afspraak over wat ik wil stuit of keizersnede!? Iemand hier ervaring mee?Ik zie een stuit niet zo zitten. Groetjes Claudia
Tjonge Brennie: gefeliciteerd dat het draaien toch nog gelukt is! Gefeliciteerd Nokinee met je zoon! Geniet ervan! Jammer Claudia en succes met je beslissing: ik zou zeggen: ga af op je buikgevoel! BEDANKT allemaal voor de goeie wensen! Ik moet nu voor een aantal weken afscheid van jullie nemen. Morgen word ik in het ZHS opgenomen en maandag is dan de keizersnee. Dan wordt het meísje meteen onderzocht en waarschijnlijk nog in de 1e week geopereerd. In totaal zal ik zo'n 4-5 weken in het ZHS moeten blijven, om bij beide kindjes te kunnen zijn. Dus kan ik pas eind oktober hier verslag uitbrengen, jullie zullen ff geduld moeten hebben. Aan iedereen die voor eind oktober bevalt: heel veel succes en geniet van de eerste knuffeltijd met jullie kindjes! liefs Cherda
@Cherda, ik hoop dat je dit nog leest. Heel veel sterkte en succes toegewenst en hopelijk gaat alles voorspoedig. Ook veel sterkte toegewenst met de operatie van je dochter. Het zal best een heftige tijd worden. Tot over een aantal weken! @Claudia, jammer dat het niet gelukt is om de kleine te draaien en veel succes met je beslissing. Ik heb met beide (stuit / keizersnee) geen ervaring dus ik kan je hier niet over informeren. Hier gaat alles nog steeds goed al heb ik wel het idee dat ik al met wat ontsluiting rondloop, maar daar kun je wel een paar weekjes mee lopen...... Groetjes,
@cherda; veel succes en met alles wat er komen gaat! Claudia, jammer zeg dat het niet gelukt is, hebben ze iets gezegd over de grootte van het kindje? Misschien kan dat meehelpen in je beslissing. Als de Gyn ook maar even zou twijfelen hadden wij besloten voor een keizersnede, maar is heel moeilijk. Succes met de keuze, ga op je eigen gevoel af dat is altijd het beste!! Wij zijn zo bang dat de kleine alsnog besluit te gaan draaien en weer in stuit gaat liggen. Want dan zullen wij ook een keuze moeten maken, maar daar moeten we niet vanuit gaan. Dus kleintje....ga s.v.p. INDALEN!! Groetjes Brennie
@Cherda heel veel succes met de bevalling en met alles wat komen gaat! Dat alles goed mag gaan en je lekker kan genieten van je kleintjes. @Brennie het is een onvolkomen stuit,en het wordt geschat op 6 pond en een beetje.maar mijn dochter was bijna 8 pond en 53 cm,de gyn verwacht dat deze uiteindelijk ook die richting uit zal gaan. Ik ga voor je duimen dat het gaat indalen!!! @Gina je kan idd een paar weken met ontsluiting rond lopen (ik bij mijn dochter 3 wk) veel blijven bewegen hebben ze tegen mij gezegd en uiteindelijk hebben ze me gestript en ben ik die nacht bevallen. Groetjes Claudia
Ja, dat had ik ook bij mijn tweede. Ik liep toen al een tijdje rond met 4 cm ontsluiting. Toen ze me hebben gestript ben ik ook 's nachts bevallen. Het voelt nu een beetje hetzelfde als bij mijn tweede, dus daarom heb ik ook het vermoeden dat ik al ontsluiting heb. Groetjes, Gina
Goedemorgen dames, Ik ben net uit bed geklommen. Mijn man heeft vanmorgen de kinderen naar school gebracht en is nu naar zijn werk. Om 12.15 uur haalt hij ze ook weer uit school, dus ik loop nog lekker rond in mijn pyjama. Er rommelt weer vanalles onder in mijn buik vanochtend. En ik heb een beetje een zeurderige pijn in mijn onderrug. We zien wel weer. Alles goed met jullie? Groetjes, Gina