Hoi meiden, Ben net bij de verloskundige geweest en GELUKKIG, de kleine is aan het indalen en ligt vast in mijn bekken.met het hoofdje naar beneden. Verder gaat het ook perfect. Slaap voortaan met polsbeschermers om , heb vocht in mijn handen en anders wordt ik wakker met het gevoel dat mijn vingers afsterven. Niet zo charmant voor mijn vriend maar goed.de laatste loodjes Gina; wat spannend zeg.zal het dan toch nog oktober worden? Samira; fijn he verlof.ik ben er ook volop van aan het genieten (mijn 2e week). Iedere middag lekker een dutje doen! Claudia; hoe gaat het met de stuitligger? Al een beslissing genomen? Succes allemaal. Groetjes Brennie
Goeiemorgen meiden Alles goed met iedereen?Hier alles ok in afwachting wat de gyn vrijdag gaat zeggen. @Brennie we hebben voor ons zelf wel de beslissing genomen we willen een ks,nu alleen nog ff aan de gyn vertellen Maar dat zal wel goed komen. Groetjes Claudia
Goede morgen Alles is hier weer rustig gisteravond weer weeen gehad mag van mij wel doorzetten. @claudia;succes vrijdag bij de gyn. @brennied;Das goed nieuws dat de kleine al in het bekken vast zit al weer een zorg minder. @moontje;doe lekker rustig aan . @Gina;word je toch nog een oktober mama liefs jacoba
Hey meiden, Alles oké met iedereen. Heb vandaag een groei-echo gehad en alles was prima in orde, het kindje word nu geschat op 3100 gram dus dat is prima! Verder heb ik al wel last van voorweeen, maar ja die kan je ook weken van te voren hebben.maar goed nog 2 weekjes voor de uitgerekende datum spannend! Nou meiden succes met de laatste loodjes! liefs, misspuma
Hey meiden, Alles oké met iedereen. Heb vandaag een groei-echo gehad en alles was prima in orde, het kindje word nu geschat op 3100 gram dus dat is prima! Verder heb ik al wel last van voorweeen, maar ja die kan je ook weken van te voren hebben.maar goed nog 2 weekjes voor de uitgerekende datum spannend! Nou meiden succes met de laatste loodjes! liefs, misspuma
Het wordt spannend nu hè meiden. Ik ben het wel een beetje moe hoor nu, het zwanger zijn. Ik kom ook bijna nergens meer. Maar nou voor mij de 40 weken in zicht komt vind ik dat ook wel een oké datum. Op 30 september is mijn neefje en mijn tante jarig, dus eigenlijk wil ik dan niet bevallen. En 1 oktober is de trouwdag van mijn vorig jaar overleden broer. Dus dan zou ik liever ook niet bevallen. Maar ja, dat soort dingen heb je niet in de hand, toch. Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag met dit heerlijke nazomerweer. Groetjes, Gina
hallo oktober mama's Ik ben 1 november uitgerekend en schrijf mee met de november mama's,maar aangezien ik 1 nov ben uitgereknd kan ik dus net zo goed een oktober mama worden hé? Voor sommigen van jullie wel spannens zeg,niet lang meer nu. Ik heb al een zoontje. Nog even volhouden en dan zijn onze baby's er. XXX
Bij mij zijn vanochtend om 6.00 uur de vliezen gebroken! Wacht nu al de hele dag op weeen, maar tot nu toe alleen nog wat vage buikpijn gehad en bijna de hele dag naar de wc om te plassen of kraamverband te verwisselen. Als er morgenochtend nog geen weeen zijn, moet ik naar het ziekenhuis en ga ik daar bevallen. Dus in ieder geval zijn we binnen nu en 2 dagen trotse ouders van ons knulletje! Ben best wel zenuwachtig hoor!
Zo Moontje, wat spannend! Hoop voor je dat het niet lang meer duurt en dat je een soepele bevalling heb. Succes! Bij mij braken m'n vliezen om 02.00 uur s nachts en om 07.30 had ik 8 cm ontsluiting. Maar omdat ik een ks moest ivm stuit ben ik om 07.30 naar de OK gegaan en om 08.08 is m'n tweede dochter geboren. Dus dat is best wel snel gegaan. Groetjes Suus
Dan ging het vrij snel bij jou, suusje03! ik zit gewoon al de hele dag te wachten, maar tot nu toe nog niets.De verloskundige komt vanavond om 22.00 uur nog even luisteren naar de harttonen van de kleine en om even te polsen hoe de dag is verlopen. Gelukkig voel ik hem nog regelmatig bewegen, dat stelt me gerust. En anders morgenochtend maar naar het ziekenhuis.krijgt mijn liefie toch nog zijn zin! Ik wil liever thuis bevallen, maar hij ziet graag dat we naar het ziekenhuis gaan. Hoop dat als er vannacht niets gebeurt, we toch nog wat kunnen slapen! Iedere keer als ik iets voel, denk ik.zou het beginnen? Maar nee. We wachten 'rustig' af. Moontje
Ow moontje wat spannend meid! Succes als het zover is! Heb sinds vanmiddag erg veel last van mijn rug.misschien is dit een voorteken of kennen jullie dit niet? Pfff er zit niks anders op dan wachten hihi. liefs, misspuma
Hallo meiden Wat spannend allemaal zeg!Moontje succes met de bevalling ik hoop dat het snel op gang komt. @Gina voor jouw wordt het nu ook spannend ben erg benieuwd wanneer die kleine van jullie zin heeft om te komen @Misspuma ik heb ook al de hele dag van die vage pijntjes en als ik naar de wc geweest ben heb ik steeds een klein beetje slijm bij.(slijmprop?) Maar van mij mag het nu nog even blijven zitten tot ik vrijdag bij de gyn geweest ben! Groetjes Claudia
Ja slijm verlies ik ook al een paar dagen, iedere keer een beetje maar nu had ik ook echt een soort van propje. liefs, misspuma
@succes Moontje, je zult nu snel je kleintje in je armen hebben. @Claudia en Misspuma, dadelijk zijn jullie mij nog voor.ben erg benieuwd hoe dat verder gaat. Morgen zullen we weer meer weten. Groetjes, Gina
hahaha Gina,bij mij zal het wel niet zo vaart lopen! Van mijn dochter ook 3 weken met slijmverlies en 3cm ontsluiting gelopen.En nu hoeft het niet zo van mij vanwege die stuit hoop dat het nog ff blijft zitten of het moet toch spontaan gedraaid zijn vd week (maar daar ga ik niet van uit) Groetjes Claudia