Spannend moontje hoop dat het lekker snel gaat heel veel succes. Morgen heb je lekker je kleintje in je armen. Slijmverlies heb ik ook al een dikke week vorige week ben ik ook een propje verloren . meiden slaap lekker en welterusten liefs jacoba
Nou hier is alles weer over hoor, de rugpijn is weg, wel de hele nacht last van gehad, maar nu is het weg. Verder heb ik nu hoofdpijn, maar ja dat kan ook door het drukkende weer komen. Meiden we spreken elkaar! liefs, misspuma
Ik wil degene die nog moet bevallen alvast heel veel succes en sterkte wensen! Succes met de laatste loodjes.
Alvast bedankt. Ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Af en toe heb ik het idee dat ik voor altijd zwanger blijf........ Als de kleine na het weekend komt (maandag ben ik 40 weken) dan vind ik het ook o.k. Groetjes, Gina
Hallo dames Goh wat spannend allemaal! Erg herkenbaar die vage klachten die misschien kunnen duiden op het begin van de weeën. Die van mij moet nog wel even anderhalve week blijven zitten wil ik thuis bevallen, maar ook bij mij begint het nu te rommelen. Heb af en toe krampen onderin mijn buik die lijken op menstruatiepijn. Vandaag nog bij de VK geweest. Alles was prima. Kindje ligt nog iets lager in de bekken met het hoofdje en kan nu niet meer terug. Verder wordt het waarschijnlijk een 6 ponder. Vind ik prima, omdat ik zelf ook vrij smal ben. Ook vandaag weer naar het UMCG in Groningen geweest voor maandelijkse controle + ct scan voor mijn man. Gelukkig was alles weer goed zo met de bevallling in het vooruitzicht....pffffff. Nou dames, rustig aan en succes Moontje met de bevalling. Enne Gina.......ben benieuwd of het dit weekend voor jou zover zal zijn! Liefs Sämira
hoi hoi.... ook weer even een berichtje van mij.... lynn doet het nu hartstikke goed, ze weegt al 3 hele kilo's, maar wel veel darmklachten, erg zielig.... met mij gaat het wel, geestelijk nog niet alles op een rijtje, maar zelfs dat komt goed... alle andere oktober mama's: veel succes met de laatste loodjes juud
heb nu idd de omneo van nutrilon. die gebruik ik dus 50/50 met de gewone voeding. dit doe ik nu 2 dagen. even uittesten dus juud
hoi allemaal vanmorgen heb ik groen licht gekregen ik mag thuis bevallen aangezien ze nu toch niet meer gaan remmen als het begint. Alles is weer rustig na drie dagen harde buiken. Het is trouwens wel een stuk rustiger geworden bij de oktober mama's. liefs jacoba
hoi meiden wat zijn jullie rustig. Het rommelt hier weer flink nu maar hopen dat het doorzet. Ik hoor jullie wel weer groetjes liefs jacoba
ben vandaag begonnen met rooibosthee in de melk en waarempel, ze is nog steeds stil! zou dit dan toch werken? juud
Daar had ik nog nooit van gehoord. Maar zo leer je ook weer eens wat. Ik heb Marin ook op hypoallegene van Friso gezet. Ze heeft nu bijna geen darmklachten meer, alleen de poep stinkt nu echt
Het is inderdaad rustig bij de oktobermama's hier! @ jacoba; spannend....afwachten of het nu doorzet! @ Gina; nog steeds niks begonnen? Hier alles ook nog rustig. Deze week de benodigdheden voor de thuisbevalling bij het groene kruis opgehaald. Volgende week het bed maar in orde maken, zodat alles met 37 weken straks echt klaar staat, spannend! Fijn weekend allemaal! Liefs Sämira
Ik voel met niet zo goed vandaag. Heb nog wat gepoetst en vanmiddag in bad gelegen. Voor de rest alleen maar op de bank gehangen. De kids waren vanmiddag bij mijn schoonouders. Dat was wel even lekker. Ga nu lekker op bed liggen want ik voel me een beetje misselijk. Voor de rest nog geen echte tekenen...... Groetjes, Gina
Hallo meiden Vanmiddag bij de gyn geweest maar dit liep niet zo als ik verwacht had.Ik weet al sinds week 26 dat ons kindje in een stuit ligt dus heb al vanalles gelezen over stuiten en keizesnedes,ik heb ingestemd met een draaipoging omdat de gyn mij 86%kans gaf dat dit zou lukken maar helaas niet gelukt.Mijn man en ik waren het er overeens dat we dus voor een keizersnede zouden gaan.Nu wil de gyn me pushen om voor een stuit te gaan maar ik zie dit niet zitten het is nu 3606 gr.niet echt klein dus.Wat zouden jullie in mijn geval doen? @Jacoba spannend hoor! @Gina zou het dan toch doorzetten? Groetjes Claudia
hoi claudia ik zou net als jij ook voor een ks gekozen hebben omdat ik het ook niet zie zitten om aan een stuitbevalling te beginnen ikwil je veel succes wensen en volg je gevoel en doe niet wat anderen je aanraden jij moet het tenslotte ondergaan. het rommelt hier nog flink heb wel weeen maar die komen heel onregelmatig ik hoop echt dat het doorzet. @gina;ik hoop voor dat het begint mijn duimen draaien voor je. liefs jacoba
hoi claudia, ik ben ook bevallen dmv een stuit bevalling... Zelf wilde ik dus liever ook een keizersnede, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.... Als je kindje normaal had gelegen, dan heb je die keus toch ook niet, komt ie ook via de vagina! zna mijn bevalling was ik zo weer op de been en als ik dan een kennis zie, die een keizersnede heeft gehad, ben ik blij dat ik dat dus niet heb gehad.... Wil je geen schrik aanjagen, maar de drempel naar een keizersnede is heel klein, echt minimaal. Je krijgt dus wel van te voren een infuus, mocht het fout gaan, spuiten ze je meteen plat hoor. Als jou gyn denkt dat je de stuit bevalling niet aankan, zou ie je dat niet laten doen, geloof me maar! Ga eens rustig met hem praten over de voors en tegen van de stuitbevalling en keizersnede.... Hoor graag hoe het is verlopen. knuf juud
Ik heb ook cinababy druppels van vsm gekocht, vannacht was het weer krijsen na de fles.... 3 druppels in het mondje laten vallen en ze werd er heel rustig van.... ik ben maar vanalles aan het proberen, weet het anders ook niet..... Tis wel erg zielig in ieder geval... Van de wijk moet ik, de eerste 20 cc van de fles, na 10/15 slokken de fles uit de mond halen en laten boeren.... daar is lynn het dus niet mee eens. moet ik flink op het ruggetje kloppen, zodat de lucht er weer uit gaat en niet de kans krijgt om naar de darmen te zakken... Lynn eet nu om de 4 uur, zo'n 90/100cc, allees 's nachts wil ze niet door slapen. tips iemand? juud
Hallo meiden @Juudje dat kan wel zijn dat die stap klein is maar ik had begrepen dat je een keuze had zo staat het ook in alle folders die je mee krijgt.Wat ik dus vervelend vindt is dat je zo gepushed wordt voor iets waar ik gewoonweg niet achter sta!Alleen omdat dit mijn 2e bevalling is.En een vraagje hoe zwaar was jouw kindje? @Gina zet hem op meid! Groetjes Claudia