oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi dames.

Gisteren weer een scg scan laten maken en echo. De kleine blijkt het nog erg naar zijn zin te hebben in mijn buik. Had nog genoeg vruchtwachter wat zou betekenen dat de placenta nog heel goed werkt.
    Verder bleek het "tuutje" van de baarmoedermond open te staan, maar het was nog niet vergenoeg open zodat ze de vliezen kon voelen. Ook was het nog niet ver genoeg teruggetrokken. In iedergeval hebben de voorweeen nog iets gedaan. Het wordt nu toch wel spannend omdat ik donderdag morgen om 07.30 uur ingeleid gaat worden. Ik verlang zo naar de beeb!
    Groetjes Karin

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Karin !

Spannend zeg ! Jij hebt dus ook al zo'n kleine die het allemaal wel gezellig vindt in jouw buik !

Sterkte nog !

Groetjes,
    Nikki F

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi NikkiF,

Ja precies ja. Wil er met geen mogelijkheid uit. Heb vandaag wel weer flinke buikpijn met vlagen. Geen regelmaat maar toch.
    Is toch erg dat je gewoon gaat hopen op zo'n ongelooflijke pijnen dat je niet meer weet hoe. hihihihihih
    Ja echt spannend allemaal.
    Jij ook succes.
    Groetjes Karin

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Het is erg spannend hier bij de oktobermama's.
    Ik ben benieuwd wie de volgende is die haar baby in de armen mag houden. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en net zo'n voorspoedige bevalling als ik heb gehad.
    Liefs, Gina

5. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Hoi Gina, heb je geen foto van Nona? Ben nu wel nieuwsgierig aan het worden!

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    veel succes allemaal.... ik was een oktober mama en ben een september mama geworden....

succes

liefs juud

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    hehe en eindelijk is t me gelukt om er een foto op te zetten van mijn dochtertje.... nu proberen in mijn fotoalbum...

juud

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    jeej gelukt

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ja, Karin, inderdaad. Je hoopt gewoon op buikpijn ! Bizar eigenlijk he ! Ik vraag me af wat er nou zo leuk kan zijn in mijn buik ... Mijn VK zei binnen nu en een week bevallen ... laten we het hopen !

Juudje, wat een prachtig meisje heb je zeg ! Super ! Geniet er maar van !

Gina, ja, ik heb je verhaal gelezen ! Echt een droom-bevalling ! Super voor je ! Ik ben ook benieuwd naar Nona ... wil ook wel een foto zien ...

Groetjes,
    Nikki F

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hallo Dames,

Inderdaad spannend hier bij de oktober mama's.Helemaal nu er een paar septembermama's bi zijn gekomen die echt op het allerlaatste lopen. Heel veel succes allemaal, ik zal voor jullie duimen!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben tot nu toe tijdens mijn verlof veel er op uit geweest en doe het vandaag maar eens even lekker rustig aan. Thuis een beetje aanrommelen, heerlijk!

Fijne dag allemaal, en ik houd de laatste berichten oplettend in de gaten.....spannend!

Liefs Sämra

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden

Het is rustig bij de oktober mama's!
    Bij mij ook nog alles rustig wel een beetje zenuwachtig voor bezoek gyn morgen.Hoop dat we dan eindelijk de knoop kunnen doorhakken en ik volgende week een ks kan krijgen want begin het nu toch wel zat te worden :oops:

Hebben jullie dat ook of ben ik de enige?

Groetjes Claudia

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    @ Claudia; ik kan wel begrijpen dat jij het zat begint te worden. Ik heb daar nu nog geen last van, maar jij bent ook al twee weken verder. Vanaf 37 weken mag het van mij ook wel komen hoor.
    Voor jou is het toch ook best spannend wanneer de ks uiteindelijk plaats zal vinden. Nog even volhouden meid!

Liefs Sämira

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja dat beu raken ken ik...ik begin het ook al een beetje beu te raken, maar ja de kleine zit nog lekker in mijn buik en als hij het daar nog naar zijn zin heeft vind ik het ook prima!
    Het is al wel een paar dagen aan het "rommelen" maar nog niet echt iets officieels waargenomen...dus we wachten het maar af.

liefs, misspuma

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Het beu zijn is inderdaad heel herkenbaar ... maar ook dat het feit dat het kleintje het nog wel allemaal best vindt je ook weer gerust stelt. Maar toch ... voor mij mag hij of zij nu echt wel komen !

Groetjes,
    Nikki F

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hoi allemaal

dat beu zijn snap ik maar al te goed slaap al nachten niet omdat ik uitgerekend s'avonds weeen krijg en die stoppen om een uur of 4 weer.
    Ben nu echt doodop maar moet geduld hebben.
    maar ja het zijn de laatste loodjes en die zijn het zwaarst .

liefs jacoba :D

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ook ik lees stiekem al een tijdje lekker mee (novembermama). Het is ook zo spannend! Ik wil graag alle oktobermama's die op het eind lopen alvast heel veel succes wensen met de bevalling!

17. Hier rommelt het ook al geruime tijd.
    2 weken geleden bij de gyne waren er ook wat weeën te zien op de monitor en had ik 1,5 cm opening.
    Morgen moet ik terug op controle ben eens benieuwd.

18. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik ben net bij de verloskundige geweest en alles was goed. ze schatte het gewicht bij 40weken op 6.5-7 pond dus een kleine baby. ook in cm. gelukkig ben zo blij. is goed ingedaald en ligt klaar voor exit. maar wanneer? dat is voor de baby een weet en voor ons de vraag!hahaha.
    bloeddruk 105/60 dus nog keurig. Het rommelt ook wel maar mn buik is meer aan het oefenen dan dat het echte werk gaat beginnen.

Over een maand gaan we verhuizen. Dus dubbelop blij. onze dag kan echt niet meer stuk.

19. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Haha wat grappig al die verhalen.
    We zitten echt allemaal in hetzelfde schuitje en leven met elkaar mee.
    Toch fijn wat steun in deze zware dagen 8) .
    Zal ook echt blij zijn als de kleine er is.
    Kan niet eens meer fatsoenlijk m'n schoenen aandoen dan krijg ik me toch steken in m'n buik.
    En als ik lekker even op m'n zij wil slapen begint die kleine gelijk te vervelen, volgens mij zint hem/haar die positie niet dus ja dan draai ik maar weer op m'n rug (de enigste positie die nu nog over is).

Succes meiden, hoop dat we niet al te lang meer hoeven te wachten.

Silly

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik heb vanochtend een stukje heel dik en taai slijm verloren ! Volgens een aantal dames hier de slijmprop of in ieder geval een stukje ervan !

Mijn VK verwachtte dat de bevalling binnen een week zou gebeuren ... laten we hopen dat dit het eerste teken is !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina