Nou meiden ik lees nog steeds met jullie mee hoor, was eigenlijk 8 okt uitgerekend, want ik vind het erg spannend voor jullie. Ben echt benieuwd wie er als eerste mag gaan bevallen. Nog heel veel sterkte met de laatste loodjes allemaal. Nog heel eventjes en je ganzenwaggeltje, slapeloze nachten en venijnige porren in je ribbenkast zijn verleden tijd en je heb een lief klein baby'tje in je armen. @NikkiF, ben benieuwd of je bevalling al is begonnen. Bij mij begon het met gebroken vliezen en toen een dikke slijmdraad. Spannend! Ik hoop dat alles met Cherda en haar 2 kleintjes ook goed is gegaan. Ben erg benieuwd. @Claudia, hoe is het bij de gyn afgelopen vandaag? Hoop voor je dat het positief was. Groetjes Suus
Hallo meiden, Het stukje wat ik bij de septembermama's heb geschreven kopieer ik ook maar even hier naartoe.. Ik ben vanmorgen naar de vk geweest om evt. gestript te worden. Maar helaas is mijn baarmoedermond nog niet helemaal verweekt en verstreken, dus dat kon niet doorgaan. Wel heeft ze de baarmoedermond gemasseerd om het rijpen te bevorderen. Wel een tegenvaller dus. Dit weekend gaat de vk nog eens kijken hoe het ermee staat en maandag heb ik ook een afspraak staan. Heel misschien dat ze dan wel kunnen strippen. Vanaf dinsdag moet ik een week elke dag naar het ziekenhuis voor controle en als het nodig is word ik ingeleid. En met 43 weken wordt de baby echt gehaald, want dat is de limiet. Ik hoop echt dat dat niet nodig zal zijn, maar de kans is niet heel groot dat ik dit weekend ga bevallen zei de vk...snik... Groetjes, Eefje diana1982, fijn dat alles goed gaat! Nu maar aftellen... NikkiF, nogmaals, ik duim voor je dat dat stuk slijm het eerste 'echte' teken van een naderende bevalling is!
Hallo meiden Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en we zijn SUPER blij we krijgen volgende week eindelijk de ks! Spannend hoor maar ben nu wel gelijk een stuk rustiger. Groetjes Claudia
Coming up.......ik moet dat even op een andere computer doen. Ik zit nu met de laptop op bed. Van het weekend denk ik. Groetjes, Gina Maar ik kan vast verklappen dat het een mopje is. Maar ja, welke moeder vindt dat niet van haar kind?!
hoe is het hier met deoktober mamas? zijn er al mensen bevallen die uitgerekent waren? en zijn er al tekenen? ikmis mn buikie soms wel maar ben ookwel weer blij dat ie weer min of meer plat is... hopelijk wordt iedereen snel verblijd met een mooie baby
Goede morgen dames! Wat wordt het toch spannend hier bij de oktobermama's! Kijk nu wel een paar keer per dag of er nieuwe ontwikkelingen zijn! @ Nikki F: ik hoop voor jou dat het nu dan echt gaat beginnen. Duim voor je. Houd je ons op de hoogte? @ Claudia; wat fijn dat de ks voor volgende week gepland is. Weten julie al welke dag? @ Silly; voor jou zijn het nu ook echt de laatste loodjes. Wie weet komt je kleintje dit weekend wel. Hoop in ieder geval snel voor je! @ Eefje; jeetje dat ze eventueel wachten tot 43 weken. Ik dacht dat 42 wel de max. was. Hoop dat het alsnog eerder komt, want dan duurt wachten wel heel lang. Succes ermee. Hier gaat het op zich prima. Alleen ben ik 's nachts wel een stuk of 6 keer er uit geweest om naar de wc te gaan. Heb 's nachts ook last van oefenweeën. Gisteravond hebben we ons bed op klossen gezet en aangezien we al een hoog bed hadden, ( maar niet hoog genoeg om op te bevallen ) , heb ik nu echt het idee dat ik in de lucht zweef. Mijn moeder komt zo om te helpen met het opmaken van het bed voor de thuisbevalling en dan staat echt alles klaar en mag de kleine van mij vanaf volgende week dinsdag komen! Maar ja, dan kan het ook nog net zo goed 5 weken duren, we wachten af........ Liefs Sämira
Hallo allemaal ! Nee, het heeft helaas nog niet doorgezet. Rond 17.00 kreeg ik wel erg veel krampen, steken en harde buiken, maar het is na een uur weer weg getrokken helaas. Ook vannacht is het rustig gebleven. Wel merk ik dat er meer spanning is in mijn buik, en meer afscheiding blijft ook ... ik hoop dat het een dezer dagen echt door zal zetten ! Ik zal jullie op de hoogte houden ! Groetjes, Nikki F
Jammer Nikki maar wie weet het kan toch weer elk moment gaan beginnen. Spannend Yentl voor jou komt het eind nu toch echt in zicht. Nog even en je kleintje is er, succes. Balen voor je Eefje. Idd drie weken overtijd is wel veel. Het zh waar ik naar toe moet houdt geloof ik twee weken aan, hoop maar dat dat ook echt zo is mocht ik straks op moeten gaan tellen . Nou bij mij is het vandaag vrij rustig in vergelijking met voorgaande dagen . Misschien stilte voor de storm . Silly
Vandaag heeft mijn moeder geholpen met het opmaken van het bed voor de thuis bevalling. Hoop dat we daar een beetje op kunnen slapen, want het kraakt wel hoor dat zeil. Nah ja,.....dinsdag dus 37 weken en alles staat klaar. Wel een lekker gevoel. Nou ik zal straks even een kopje koffie zetten. We hebben gebakjes gehaald, dus neem het er vanavond maar even van. Fijn weekend dames! Liefs Sämira
Hallo meiden Ja idd spannend,het is ook wel een gek idee dat we volgende week ons tweede kindje hebben! @sammi ja de datum is Vrijdag de 13e!(mijn mans geluksgetal dus daar hopen we dan maar op ) Voor alle dames ik hoop dat jullie ook snel kunnen genieten van jullie beeb! Groetjes
Meiden ik ben 5 oktober bevallen van een zoon! (staat een stukje bij geboren), ik spreek jullie alles snel weer, alles gaat goed met hem en mij. Meiden die nog moeten bevallen succes jullie kunnen het! liefs, misspuma
Wow Miss Puma, van harte gefeliciteerd met je kleine ventje! Geniet maar lekker van de eerste zo bijzondere dagen. Groetjes Suus ps. wie zal de volgende zijn?
MissPuma, gefeliciteerd meid! Geniet maar lekker van je kleine mannetje. Mooie naam trouwens! Hier alles nog rustig. Ga vanmiddag naar mijn schoonouders, nog voor de verjaardag van mijn schoonvader uit eten bij de italiaan. Is altijd wel lekker. Ze wonen vlakbij rotterdam, dus vanuit friesland is dat wel even een ritje. Doen we ook voor het laatst voorlopig me de uitgerekende datum straks steeds meer in zicht. Fijne dag allemaal. Liefs Sämira