Hallo meiden Het heeft even geduurd maar hier ben ik weer Vrijdag de 13 hebben wij een zoon gekregen zijn naam is VINCE,4030gr en 50cm lang en hij heeft een zwarte haren niet normaal kan gelijk een kuif maken hihihi. heb ff snel gelezen gefeliciteerd jacoba met je dochter geniet ervan. Ik ben nu nog ff aan het genieten van min kraamhulp de laatste dag vandaag alweer.De ks is me 100% meegevallen. Groetjes Claudia
@Silly van harte gefeliciteerd met je zoon! Geniet er lekker van. @Claudia, Van harte met je zoontje Vince! Fijn te horen dat de ks je is meegevallen. Eindelijk nog eens iemand die het mee vond vallen. Je hoort vaak alleen maar negatieve ervaringen. Geniet lekker van je kleine mannetje en we spreken je gauw weer. @Semmi, m'n maaltijdje heeft me erg lekker gesmaakt. Het zitten eten als een bootwerker, hahahaha! Vind het erg gezellig om nog mee te kletsen bij de oktobermamma's ookal ben ik er geen een. Ik ga maar eens wat boodschappen in huis halen, tot later! Groetjes Suus
Yentl gefeliciteerd met je zoon! Leuk van zijn haartjes zeg. En heel mooi dat de ks je 100% is meegevallen.
Yentl; proficiat zeg met jullie zoon! Fijn dat het allemaal is meegevallen. Hier zitten we nog steeds te wachten . Misschien dat het het weekend wel komt...ach ja dat maakt ik me ook iedere dag weer wijs. Misschien vandaag wel .... Het valt me op dat er zoveel jongetjes geboren worden...grappig. Denk dat wij ook een jongetje krijgen maar weten het niet hoor dus 50% kans. Fijn weekend allemaal. Gr. Brennie
Iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd! Er is nog iemand bevallen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=22675 Iedereen die nog moet gaan bevallen; veel succes met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling toegewenst!
Yentl van harte gefelciteerd met de geboorte van jullie zoontje VINCE! Geniet er lekker van! Liefs Sämira
Gefeliciteerd Yentl. Grappig die naam; die hadden wij als tweede naam op ons lijstje staan. Pas een week voor de bevalling waren we uit de naam; Vince vonden we zelf ook erg leuk maar we hebben uiteindelijk toch voor Quinn gekozen. Silly
Hoi silly Jij ook nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Quinn! Het is idd erg grappig wij hadden als derde op de lijst Quinn staan!Maar er waren er al een paar in de buurt! Groetjes veel liefs Claudia
Ja dan wordt het idd anders als er al in de buurt een paar dezelfde naam hebben. Dan koppel je zo'n kind/persoon toch aan die naam. Bij ons in de buurt is er nog niemand met de naam die wij gekozen hebben anders zou ik waarschijnlijk ook getwijfeld hebben. Leuk dat we ongeveer dezelfde namenlijst hadden. Silly
En oktobermama's; hoe staat het ermee. Heeft er al iemand voortekenen van een naderende bevalling? Ben erg benieuwd. Silly
Hier af en toe voortekenen. Wat krampen en druk onderin mijn buik, Maar niks dat doorzet, dus we blijven afwachten. Hoe is het met de oktober mama's die inmiddels over tijd lopen? Liefs Sämira
Hallo iedereen... vannacht had ik weer zo'n last van krampen...alleen het zet gewoon nog niet door...dan maar ff kijken hoe het vandaag loopt en anders de vk even bellen om te checken want dit is super irritant als je het elke nacht hebt en er niet van kunt slapen... voor de rest nog meer dames die al wat voortekenen hebben? Groetjes Denise
Nou hier nog niks hoor...wordt er een beetje moedeloos van . Iedereen zit maar te wachten, krijgt tig telefoontjes per dag en de familie komt de hele dag ff kijken of het nog niet begonnen is. Denk dat de kleine het veel te goed heeft bij mij . Maar goed het zal toch een keer komen. Heb regelmatig wel wat buikpijn en druk naar beneden maar niks wat regelmatig komt. We wachten nog steeds maar ff af...misschien vandaag wel! Groetjes Brennie
Hoi meiden ik kom jullie maar even lastig vallen Heb lekker even bijgetankt van de week mn slaap van afgelopen weken ingehaald. Kan er weer lekker tegenaan . Morgen voor het laatst de kraamhulp wat gaat zo'n week toch snel. Ik heb nog niet alles bijgelezen maar degenen die zijn bevallen van harte gefeliciteerd en iedereen die nog moet heel veel succes met de laatste loodjes liefs jacoba
Ik heb dezelfde klachten Brennie, maar ook bij mij zit er gene regelmaat in. Wordt wel erg spannend he! Hopelijk zet het snel door voor jou! Liefs Sämira
Hallo, Naar maanden lang geen internet nu dan toch eindelijk weer. Wat is er veel gebeurd op de site zeg. Ik loop nu ook op het einde en idd dezelfde klachten als jullie. 's Nachts steken in de buik en overdag geregeld buikkrampen. Maar geen regelmaat en niets dat doorzet. Voor iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd! Groetjes Rosanna
Welkom terug Rosanna. Spannend he die laatste loodjes. Ik loop ook al een week met vage klachten en voortekenen, maar tot nu toe geen beginnende bevalling. Elke dag weer afwachten wat er gaat gebeuren,pfffff, mag van mij nu wel komen hoor! Denise hoe is het met jou? heb je de VK nog gebeld? En Brennie, bij jou al iets dat op gang komt? Succes iedereen, ik ben benieuwd wie de volgende is! Liefs Sämira