Ik ben vandaag maar aan de bitter lemon begonnen . Misschien dat dat wat op gang brengt al geloof ik daar niet zo in. Maar verder niet echt iets duidelijks. Een zware buik en druk naar beneden maar ja....heb ik ook al ruim een week last van. Groetjes Brennie
Jammer Brennie dat het nog steeds niet doorzet.Hopelijk doet de bitter lemon wat....... Ik ga zo maar weer en blokje om met mijn man en de hond, ook van wandelen zouden de weeen eventueel op gang kunnen komen zeggen ze. Maar ook ik geloof daar niet zo in! tot later. Liefs Sämira
Hoi hoi allemaal, Ben ook nog steeds aan het afwachten.... Heb a.s. donderdag een afspraak bij de VK, als ik voor die tijd nog niet bevallen ben moet ik a.s. vrijdag naar het ziekenhuis. Ik hoop toch echt dat ik niet ingeleid hoef te worden. XXX een afwachtende
Ummu; hoop voor je dat het nog allemaal spontaan gaat beginnen. Erg he dat wachten! Hier nog steeds hetzelfde, niet echt tekenen van een aankomende bevalling. Morgen naar de vk, kijken wat ze te zeggen heeft. Gina; bedankt voor de tip. Overdag lukt me dat wel maar 's avonds heb ik echt trek en MOET wat anders eten. Niet echt een optie voor mij dus. We wachten maar weer af! Groetjes Brennie
Heeft de verloskundige niks gezegd over strippen. Ik heb dat bij de tweede laten doen en het was voor mij het bekende zetje...........
Hallo meiden Hoe gaat tie hier?er zijn er veel die overtijd lopen en die op het punt staan te bevallen ik ben benieuwd! Hoe zou het met sensemillia zijn die heeft als het goed is afgelopen maandag een ks gehad.? Bij mijn eerste heet de vk mij ook gestript en dat heeft bij mij toen ook het laatste zetje gegeven.Ze heeft me smiddags gestript en savonds begonnen de weeen.Dus het is de moeite waar om het te proberen. Groetjes Claudia
Ik ben 20/10 bevallen van een zoon Yenthe...de gyne had dus miskeken op de echo want wij verwachten dus een meid..maar zijn even gelukkig met onze zoon! Hij weegt 3.395kg en 49 cm.
Kom net van de vk vandaan. Ze heeft me proberen te strippen, de baarmoedermond was wel heel zacht en rijp maar ze heeft me niet kunnen strippen . Nu komt ze zaterdag langs om het opnieuw te proberen en anders moet ik volgende week dinsdag naar de gyn. Maar we gaan er gewoon vanuit dat voor die tijd de kleine komt . Gefeliciteerd kim-jonas met jullie verrassende zoon! Succes voor degene die ook zitten te wachten... Groetjes Brennie
Kim Jonas Gefeliciteerd met jullie zoon Yenthe, mooie naam zeg! Geniet er lekker van. Senseemilia ( Linda )heeft trouwens na een voorspoedig verlopen ks een dochter gekregen. Ze heet Jaime. Voor wie verder benieuwd is hoe het met haar gaat: bij de november mama's heeft Robine steeds de sms-jes van haar op het forum gezet. Brennie wat jammer dat het strippen niet wilde lukken. Hopelijk komt jouw bevalling snel op gang nog voordat je naar de gyn moet. Heel veel succes. Hier nog steeds niets dat doorzet.....pffff....afwachten dus. Liefs Sämira
Kim Jonas gefeliciteerd met de geboorte van Yenthe! Wat een verassing zal dat geweest zijn! liefs, misspuma
Kim Jonas van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Yenthe! @Brennied ik hoop dat het strippen als nog lukt of dat de kleine uit zichzelf komt.Ik duim voor je! @Semmi jij ook veel succes hoop dat je niet meer zolang hoeft te wachten. Groetjes claudia
Kim Jonas proficiat met je zoon Yenthe. Een mooie naam voor vast een heel mooi jochie. Geniet ervan! Gina
Kimjonas van harte met je "verrassing"! Veel geluk. Brennied, ik hoop voor je dat je kidje zich uit zichzelf aankondigt, zoniet veel succes met strippen. @Semmi, jij ok nog succesmet de laatste loodjes. En natuurlijk alle anderen die nog moeten bevallen. Groetjes Suus
@kim jonas van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. brennied , semmi en ummu succes met de laatste loodjes ik hoop dat jullie heel snel ook jullie wondertjes vast mogen houden. liefs jacoba
Kim Jonas gefeliciteerd met jullie zoon. Hoop dat je niet teveel meisjeskleertjes had aangeschaft want dat zou zonde zijn. Geniet maar lekker van jullie kleine vent. Hopelijk lukt de volgende strippen wel Brennied, maar das zaterdag pas dus laat hem/haar maar gewoon voor die tijd komen toch; je hebt lang genoeg gewacht. Ook voor Semmi en Rosanna; succes meiden en dat de bevalling gauw mag beginnen. Silly
Kim Jona van harte gefeliciteer met jullie zoon. Hier nog steeds niets loos... afwachten nog steeds. Ben vandaag bij vk geweest. Bloeddruk was iets hoger dus moet dinsdag voor de zekerheid weer terug op controle. Brennied, Ummu en Semmie jullie ook nog steeds niets? Groetjes Rosanna
Heej Hallo, Nee hier ook helaas nog niets. Vanmorgen wel weer ongesteldheids krampen, maar loos alarm. Mijn man heeft morgen een vrije dag, dus hoop dat het kindje besluit om in één van de komende 3 dagen te komen. Maar ja, we hebben het niet voor het zeggen he. Iedereen die nog moet bevallen, heel veel succes,....spannend! Liefs Sämira
hallo allemaaal, ben vandaag ook bij de Vk geweest, hoofdje nog steeds niet ingedaald. moet morgen naar het ziekenhuis, ik wordt daar waarschijnlijk gestript. ik hoop toch op een normale bevalling zonder ingeleid te worden. xxx Ummu