oktober 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naomy, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Wil niks zeggen Ummu; mijn 1e was pas tijdens de bevalling gaan indalen.
    Succes vandaag meid; hoop voor je dat je kleintje er snel is.

Silly

2. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoop het voor je Semmi.
    Had bij de 2e die dag ook nergens last van; geen krampjes, geen weeen helemaal niks. "s- nachts zijn toen ineens de vliezen gebroken. Dus wie weet wordt je komend weekend wel mama :) .

Succes (ook voor de rest natuurlijk),
    Silly

3. Rosanna

Rosanna Lid

22 feb 2006
    51
    0
    0
    Heel veel succes vandaag. Ik hoop voor je dat je je wondertje snel mag begroeten. :D

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heel veel succes vandaag Ummu. Hopelijk heb je je kleintje nu heel snel in je armen!

Hier nog alles rustig, op naar het weekend....

Liefs Sämira

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Ummu:heel veel succes :D

6. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Succes voor allemaal!
    Het zijn nu echt de laatste loodjes!
    En ja, die zijn het zwaarst..........
    maar het komt allemaal goed.
    Mijn kleintje is al weer 4 weken.
    Sterkte!
    Gina

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Het is hier echt bijna uitgestorven.

Het gaat lekker met ons alleen martina is een beetje verkouden, is ook niet zo gek met dit weer.

Voor de zwangeren onder ons veel succes en ik hoop dat jullie een onrustig weekend krijgen :) zodat jullie snel jullie kleintje kunnen begroeten.

als jullie opschieten kunnen jullie nog net een oktober mama worden ;)

liefs jacoba :D

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Het is hier inderdaad bijna uitgestorven.....Hopelijk een teken dat de laatste oktober mama's aan het bevallen zijn. Hier helaas nog niets aan de hand. Kans wordt steeds groter dat ik toch een november mama ga worden..... Wachten duurt best lang als je iets heeeeeel graag wil. Maar ja we weten waar we het voor doen.

Leuk Gina en Jacoba dat jullie nog even komen kijken hoe het er hier voor staat. Geniet maar lekker van jullie kleintjes!

Liefs Sämira

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik heb trouwens nog een album aangemaakt. Dit lukte eerder steeds niet met de foto's verkleinen. Maar heb nu alle tijd van de wereld, dus even wat zitten prutsen en ja hoor......gelukt. Heb wat buikfoto's en foto's van het kamertje geplaatst. Beter laat dan nooit....haha!

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden stilte voor de babystorm?

Voor alle meiden die zitten te wachten succes en hoop dat het niet al te lang meer duurdt!

Groetjes Claudia

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    nou hier ook nog steeds niks. Vk zou vandaag komen strippen maar belde af, ze hadden al 2 bevallingen en ze komt morgen. Kunnen ze alle tijd voor mij nemen als ik dan aan de gang ga. Weer een kleine teleurstelling maar ja dat dagje kunnen we dan ook nog wel wachten.

Leuk kamertje heb je Semmi.

Ik hoop inderdaad dat ik nog een oktober-mama wordt. Ben het nu echt zooo zat, mijn buik zit gewoon continue in de weg, kan gewoon bijna niks meer. En ik scheur de laatste 2 weken gewoon uit mijn vel...aaaah.

Groetjes Brennie

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik hoop inderdaad stilte voor de baby storm Claudia! Hoe gaat het met de kleine Vince?

Brennie jouw geduld wordt pas echt op de proef gesteld! 10 dagen overtijd inmiddels, ik heb met je te doen! Zit ik al te klagen dat ik het wachten wel zat ben...... Ik hoop voor je dat het morgen dan toch echt zover is. Of zul je net zien, besluit de kleine dat het vanacht maar eens tijd wordt.
    Ik ga voor je duimen!

Liefs Sämira

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ummu en Rosanna hoe is het met jullie? Hopelijk zijn jullie even afwezig omdat jullie aan het bevallen zijn!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik lees net even terug. Ummu ging vrijdag naar het ziekenhuis, grote kans dat zij haar kleintje al heeft, we wachten af...

15. Rosanna

Rosanna Lid

22 feb 2006
    51
    0
    0
    Hallo dames,

Hier nog steeds niets. Wel nog steeds gerommel in de buik maar niets dat door zet. :(

Ik ben bang dat ik ook bij de november mama's ga horen.

PS @Semmi leuke kinderkamer zeg ;)

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Semmi met Vince gaat alles goed,hij is al lekker gegroeid het is echt een lief ventje huilt alleen als hij eten of een schone luier moet.Ben gister voor het eerst wezen wandelen ook dat vondt hij prima!Je hebt idd een heel leuk kamertje!

@Brennie Ik hoop ook dat de kleine zich vanavond of vannacht spontaan aandiendt
    @Rosanna jij ook succes met de laatste loodjes.

Groetjes Claudia

17. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hé Yentl, heerlijk hè buiten wandelen. Tis nu ook nog zo'n mooi weer.
    En wel lache iedereen die even in je kinderwagen spiekt.

Die van mij heeft wel z'n huiluurtje, meestal tussen 10 en 11 's-avonds maar meestal krijgt ie dan ook een poepbroek dus denk dat ie last heeft van z'n darmpjes.
    Verder doet hij het goed hoor.

Succes vandaag Brennied, kan me voorstellen dat je het beu bent. En je wacht ook al zo lang.
    Ook de rest van de dames succes.

Silly

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

Iedereen die nog moet bevallen succes meiden! Hopelijk hebben jullie allemaal snel jullie kleintje in jullie armen het is zo mooi!

Wij gaan vanmiddag voor het eerst met de kleine op verjaardagvisite :D , pas zijn we nog met de kleine op bezoek geweest bij mijn Oma in het ziekenhuis, hij vond het geweldig! Voor de rest doet onze kleine man het ook super goed, hij krijgt "eindelijk" een ritme :D.

Succes meiden,

liefs, misspuma

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    We zijn gisteren naar de kermis geweest met onze kleine meid en mijn andere dochter en zoon ook natuurlijk. Ze heeft nog niet gemerkt dat ze op de kermis was. In de auto sliep ze en op de kermis ook tussen alle muziek en herrie door. Prachtig hoe een kindje zich daar zo van kan afsluiten.

Ik kom wel regelmatig even kijken hoe het met de zwangeren onder ons is. Ben erg benieuwd of we nog een halloweenbabietje mogen verwelkomen!

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    De verloskundige is net weer geweest maar kon weer niet strippen. De baarmoederhals is nog niet goed verstreken.
    Nu moeten we waarschijnlijk dinsdagmiddag naar de gyneacoloog als het voor die tijd niet komt.
    Maar de vk heeft gezegd dat we over een week zeker een baby'tje hebben, een heerlijk vooruitzicht toch!

Groetjes Brennie

Deel Deze Pagina