Hallo oktobermamma's! Hier nog een oktober (of vroege november mamma) Ben namelijk uitgerekend op 29 oktober. Dus het is heel pril allemaal. De 'kwaaltjes': veel plassen, gevoelige borsten, maag oprispingen, losse tranen, niet ongesteld worden maar wel vage menstruatiepijnen. Ik vind het allemaal maar erg bizar. Val van de ene verbazing in de andere. Omdat ik des dochter ben, heb ik aan het begin van mijn 8ste week (20 maart) al een echo, spannend hoor! groetjes, sjouwtje
hallo sjouwtje, het lijkt me voor jou helemaal spannend. Ik ben zelf op 21 oktober uitgerekend, en voel me tot nu toe kiplekker. Alleen af en toe wat gevoelige borsten. groetjes, honey
Hey toekomstige oktober-moedertjes, ik ben uitgerekend voor vrijdag de dertiende!! Tja, hopelijk wordt het voor ons een geluksdag. 7 maart eerste echo, ik kan niet wachten tot ik een hartje zie bewegen (ontbrak bij de vorige zwangerschap) Liefs Kitty
Hoi allemaal, Ik ben uitgeteld op 21 oktober van ons derde kindje. Wij moeten 7 maart voor de eerste keer naar de verloskundige, omdat ik niet exact weet hoe ver ik heen ben. Ik ben namelijk zwanger geworden doordat ik de pil gebruikte. Dus misschien ben ik wel verder heen. Het is dus heel spannend nu. De oudste is 6 jaar en de jongste 3,5 jaar. Groetjes Roelfiena
ik krijg donderdag mn derde echo alweer!!! vrijdag hebben ze pas mn (beebie) gezien. was toen 5.5 week. donderdag hoop ik wel een hartaktie te zien.
Bij mij was er pas hart aktie toen ik 8 wkn was. Normaal zien dit pas vanaf 7 wkn, dus ben niet teleurgesteld als ze geen hartje zien.
ik hoop alleen dat het gegroeid is!!!! dat hartje kan later wel maar het belangrijkste is dat het gegroeid is.
Ik wilde me ook eventjes melden...24 oktober verwacht ik mijn eerste kindje...Oktober mama's Gefeliciteerd!!!
3e echo??????? Waarom zoveel? Ik was 7 weken zwanger en was alleen een leeg vruchtzakje te zien kan gewoon doodleuk 3 weken in de zenuwen zitten
ik vind het wel spannend allemaal hoor! Sommige dagen voel ik helemaal niets, vanmiddag had ik ineens hele zere borsten. Af en toe wat trekjes in mijn onderbuik, maar eigenlijk helemaal niet misselijk. En dan lees ik weer dat je minder kans hebt dat het misgaat als je misselijk bent...... Gelukkig mag ik 9 maart naar de gynacoloog, die gaat dan ook een echo doen als het goed is. Dan zullen we meer zekerheid hebben, want nu ben ik af en toe best onzeker. Iedereen sterkte en veel plezier en blijdschap. groetjes, honey
Hallo ik wil ook graag bij de oktober mamas. Ik ben 1 oktober uitgerekend. En heb al 2 echos gehad en op beide zag ik het hartje kloppen. Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis en dan krijg ik informatie over een vlokkentest en verdere onderzoeken. Ik ben 27 jaar en heb een dochtertje van 2j7m. Elina
Hoe is het met de oktober mama's? Met deze oktober mama gaat het wel hoor, ik merk nu echt dat mijn buik iets groter word vooral in de avond, ben nu bijna 9 weken schiet al op zeg...vrijdag eerste bezoek aan de verloskundige hopelijk krijg ik dan ook mijn eerste echo, wil zo graag het hartje horen en ons kindje zien hihi, dan krijgt het denk ik meer bevesteging. Maar goed verder ben ik minder misselijk als voorheen ook minder moe gelukkig maar...want het is niet fijn om om half 9 al op je bedje te liggen ook niet voor vriend lief hihi, kortom mijn vriend heeft de afgelopen weken weinig aan mij gehad. Maar dat komt wel goed! Liefs, misspuma
Hier gaat alles goed. Bij mij wordt de misselijkheid gelukkig ook wat minder maar de vermoeidheid neemt toe. Ik heb ook vaak last van mijn buik (net boven mijn vagina) en soms trekt het in mijn buik. Ik heb gisteren toch maar wat zwangerschapskleding gekocht want mijn gewone broeken begonnen wel erg strak te zitten. Het zat gewoon niet meer lekker. Ik kijk uit naar het 2e trimester van mijn zwangerschap. Bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik me dan het beste en ben je de gevarenzone voorbij. Gina
Ja ik verheug me ook op het tweede trimester want dan ben je inderdaad die gevarentijd voorbij hihi, en ik hoor dat je je dan beter dan ooit voelt dus daar zie ik erg naar uit Liefs, misspuma
Ja hier zitten de broeken ook niet echt lekker meer. Zal morgen eerst de echo even afwachten en even kijken of het echt allemaal goed blijft gaan. En dan ga ik binnenkort ook maar even kijken voor positiekleding. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik trouwens helemaal geen positiekleding en deed ik het met trainingsbroeken. Als alles nu goed gaat wil ik mooi lopen in de zwangerschap.