Kan ik ook bij het lijstje als november mama Semmi 30 oktober: Jayna (meisje) Yentl 13 oktober: Vince (jongen) MissPuma: 5 oktober: Keano (jongen) Jacoba: 16 oktober Martina (meisje) Minke: 18 augustus: Jibbe Jens (jongen) Suusje03: 12 september: Fienne Masja (meisje) Silly: 12 oktober Quinn (jongen) Brennie: 2 november: Milou (meisje) Rosanna: 1 november: Dynand (jongen)
Rosanna, van harte gefeliciteerd met je kleine man. Geniet er maar lekker van. Hoe gaat het met jou na de keizersnee? Al weer een beetje op de klaver? Groetjes Suus
Erg hè; onze Quinn komt meestal tussen 2 en 3 uur 's- nachts en na de fles ligt ie heerlijk in m'n armen te slapen. Heel voorzichtig leg ik 'm dan in z'n bedje en als ie toegestopt is schieten die ogen wagenwijd open en is ie klaarwakker . Meestal gaat ie gewoon rond liggen kijken en valt dan vanzelf weer in slaap maar er zijn nachten bij dat ie ons gewoon 2 a 2 1/2 uur wakker houdt en dan baal ik wel hoor. Hoop ook echt dat ie gauw doorslaapt maar vrees dat het nog even kan duren. Silly
Sorry Suusje en Minke. Wist niet dat jullie uitgerekend waren in oktober en al zo vroeg bevallen waren. Dan klopt de lijst dus wel. Silly
Hoi Silly Dat doet Vince dus ook! Nu hebben we ookal een paar dagendat hij aan het sodemietere is met zijn voeding.Hij drinkt zo snel das niet normaal heb wat spenen geprobeerd en heb nu de 3 standen speen van difrax en dat gaat tot op dit moment nog goed. Ook heb ik de hoeveelheid voeding omhoog gedaan want meneertje bleef honger houden hij kreeg 135cc en nu heb ik hem net de fles gegeven met 165cc erin en ook gewoon helemaal leeg misschien dat tie nu dan toch weer om de 4 uurtjes komt?! Laten we het hopen. Groetjes Claudia
Onze Quinn drinkt ook erg vlug. Ik heb ook allerlei spenen en flessen geprobeerd en heb nu een smalle fles van de etos (eigen merk) met een 0 maanden speen en dat gaat prima. Moet wel zeggen dat ik nu omneo-voeding gebruik en die is wat dikker dan gewone voeding dus is wat moeilijker om snel op te drinken. Ik geef nu overdags een fles van 150 ml. en die drinkt ie helemaal leeg (Quinn weegt nu ongeveer 9 pond) en 's- nachts geef ik 130 ml.; dit doe ik omdat ie dan wat minder makkelijk spuugt. Overdags neemt ie met 130 geen genoegen hoor . Quinn komt nu wel om de 4 a 4/12 uur dus ik heb overdags al een voeding kunnen laten vallen; nou 's- nachts nog. Zit nu overdags op 5 en voedingen dus de nachtvoeding mag vervallen alleen wil Quinn dat nog niet . Nou zo te lezen klungelen we wat aan om de juiste weg voor meneertje te vinden . Maar gewoon op je gevoel af gaan dat is het beste en niet alleen de regeltjes van het cons.bureau volgen want je kent je eigen kindje toch het beste. Silly
Semmi 30 oktober: Jayna (meisje) Yentl 13 oktober: Vince (jongen) MissPuma: 5 oktober: Keano (jongen) Jacoba: 16 oktober Martina (meisje) Minke: 18 augustus: Jibbe Jens (jongen) Suusje03: 12 september: Fienne Masja (meisje) Silly: 12 oktober Quinn (jongen) Brennie: 2 november: Milou (meisje) Rosanna: 1 november: Dynand (jongen) Sjouwtje: 22 oktober: Pjotr (jongen) groetjes, Cat
Hallo meiden Ik ben gister met Vince op het cb geweest,Hij weegt nu 4890gm en is 53,5 cm dus het gaat super ondanks dat we het ritme van de voeding nog niet onder controle hebben. @Silly ik geef vince overdag ook 150 en snachts 120 en dat gaat goed hij zit nu ook op de 4 uurtjes ben alleen wel aan het veranderen van voeding geef hem nu friso.(nog wel gemengd met nutrilon om hem te laten wennen)Dit gaat perfect drinkt rustiger en slaapt ook wat langer nu.Hoop dat het zo goed blijft gaan! Groetjes Claudia P.S Het is wel stil hier....
Heej dames, Rosanna alsnog gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dinand! Sorry voor mijn laten reactie, ons internet heeft steeds storing dus lukte het niet om een bericht te plaatsen. Hier gaat alles prima. Ook Jayna heeft er van die nachten bij zitten dat ze na de BV ineens 2 of 3 uur klaar wakker is. Dus Claudia en Silly, dat komt me erg bekend voor! Wij zijn dus ook zoekende naar ene ritme met de voeidng. Afgelopen twee nachten ging het beter. Ik heb Jayna toen om half 11 gewekt voor de laatste voeding en toen kwam ze om half 3 en sliep om kwart over 3 weer na de voeding tot half 8 's morgens. dat zijn dus de betere nachten, haha. Verder genieten wij volop van ons kleine meisje. Overdag veel slapen en heel tevreden. Ben ook al twee keer naar de winkels geweest, erg leuk om daar met de kinderwagen te lopen. En Jayna slaapt lekker door. Gaat snel joh, alweer bijna 3 weken! Leuk trouwens dat iedereen het lijstje heeft aangevuld! groetjes Sämira
Erg hè alsmaar proberen met die voedingen. Heb weer een heerlijke nacht achter de rug . Om 21.30 moest meneer alweer een fles. Door de nacht ervoor heel het schema in de war dus kwam het zo uit. Om 1.30 weer een voeding en om 4.30 was ie weer wakker. Gaf z'n tutje en daar was ie tevreden mee dus nog geen honger maar als het tutje uit z'n mond viel kwam ie weer dus ik er steeds uit om de tijd te rekken. Gelukt tot 6.00 uur toen weer een fles en om 7.00 uur sliep ie eindelijk. Vanmorgen gelukkig tot 9.00 uit kunnen slapen (andere zoontje om 7.15 wakker en achter de computer gezet zodat we nog even konden slapen) en werd meneer om 10.30 een keertje wakker, dan kan het dus wel :x . Een tijdje terug deed ie het zo goed en nu gaat het toch weer helemaal anders. Yentl@ onze Quinn weegt nu 4.800 en is 55 cm dus zit bijna gelijk met die van jou. Dus die nachtvoeding mag er best af maar het smaakt hem helaas te goed. Ik ben van Friso overgestapt naar Nutrilon omdat z'n stoelgang niet zo goed was en hij wel hypo allergeen moet hebben. Alleen Omneo van Nutricia kent deze samenstelling. Fris comfort is niet op basis van hypo allergeen. Wel jammer want Nutricia is veel duurder dan Friso. Silly
Alle dames in dit topic gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Als oktober 2006 mama, kunnen jullie hier verder kletsen: Oktober 2006 mama's Augustus, september & oktober 2006 mama's Groet van Kiki