Ik heb nog steeds iedere dag last van misselijkheid en erge vermoeidheid. Eten gaat erg moeizaam. Iedere keer maar beetjes. Ik heb gisteravond nog flink moeten overgeven. Sinds zaterdag ben ik me zorgen aan het maken: Ik ging zaterdagochtend naar de wc en met afvegen zat er bloed op mijn papiertje. Ik ben toen erg geschrokken en maak me nu de hele dag zorgen. Vanmorgen had ik met afvegen weer een beetje lichtroze bloed op het papiertje zitten. Ik ga morgen toch maar voor de eerste keer bellen met de verloskundige (ik had nog geen afspraak voor een eerste echo) om te kijken of ik een vroegere echo kan krijgen. Ik heb geen krampen gehad maar ik maak me toch wel zorgen
Hallo allemaal!! Ik ben Dani en als t goed is 9 oktober uitgerekend. Dinsdag weet ik t zeker, dan heb ik mijn eerste echo! liefs
Ik ben nog steeds misselijk en vreselijk moe. De ene dag is mijn misselijkheid wel wat minder dan de andere dag. Volgens mijn theorie ben ik zieker als ik niet kunnen uitslapen heb (heb deze week vakantie gehad en heb dus een redelijke week achter de rug). Ik word ook supermisselijk als ik honger krijg of nog maar denk dat ik honger heb. Het ergste is dan nog dat ik precies niets meer lust, ook dingen waar ik altijd gek op geweest ben zoals lasagne. Ik eet ook steeds mini-porties zelfs al heb ik reuzehonger, dan krijg ik nog maar enkele happen binnen. Van bepaalde gerechten moet ik zeker overgeven bv. macaroni. Mijn buik begint ook flink te groeien. Mijn jeans en andere strakkere broeken zijn in de kast verdwenen en hebben plaatsgemaakt voor mijn joggings en enkele leuke zwangerschapsbroeken. Heb vorige week eerste echo gehad en alles in orde. Ik heb het hartje zien kloppen en alle ontwikkelingen zijn zoals het hoort voor een negende zwangerschapsweek. Oef, ben even gerust. Maar zal ook blij zijn als het de volgende echo is (31 maart). Dan ben ik normaal gezien uit de gevarenzone. Want ik maak me toch te veel zorgen dan goed voor me is...
Hey Dita. Ik heb het zelfde probleem hoor met de misselijkheid. Heb wel het idee dat het de laatste dagen iets afneemt en heb ook iets meer energie. Misschien nog 2 weekjes en dan ben ik er wel helemaal van af. (de misselijkheid) Ach we zullen zien toch. Het is voor het goede doel.
bij mij wordt de misselijkheid ook met de dag erger. kan de eerste 3 uur niet eten als ik uit bed kom. loop echt met een spierwitte kop rond. hahahaha. ben zelf 24 oktober uitgerekend maar ben bang dat de beeb op mijn verjaardag komt. namelijk 30 oktober. bij mn zoontje was ik 25 oktober uitgerekend en die kwam ook met 4 november. dus het zal er om spannen dan hahahahaha. ze vinden het bij mij altijd te lekker en blijven gewoon zitten. mn dochter was maar 2 dagen overtijd met mn zoontje 10 dagen.
He hoi oktober mama's, Hier gaat ook alles prima, af en toe een beetje misselijk. Gevoelige borsten beginnen ook te komen. Waar ik me het meest zorgen om maak is dat ik redelijk vaak een zeurderig gevoel in mn buik (zijkanten) en rug heb. Weet iemand of dit normaal is ??? Ik wil zo graag dat alles goed is.
Hallo oktober mama's Hier gaat alles zijn gangetje. Afgelopen weekend aan onze ouders het goede nieuws verteld en die waren dolgelukkig met dit nieuws. We twijfelden eerst of we het al zouden vertellen, maar hebben besloten om het aan de naaste familie toch maar te vertellen .Mocht het niet goed gaan, dan kunnen we dat ook met hen delen. Wanneer hebben jullie het verteld? Tot nu toe voel ik me goed. Wel gevoelige borsten en 's avonds vroeg moe, lig om 9 uur zeker al onder de wol. Liefs Sämira
Wij hebben het onze ouders ook met een vijf weken verteld en ook om dezelfde reden als jij...als er nou iets mis gaat dan kan je het er ook met iemand anders over hebben... Liefs, misspuma
Ik heb vanmorgen een echo laten maken. Van nauwelijks iets te zien. Maar wel ee kloppend hartje. Hoera!
gisteren mijn 2 de echo gehad en alles was oke. ik heb last van kwaaltjes ,wel honger maar geen zin in eten . moe . volgende week naar de vk. dan hoor ik het hartje kloppen. Ally
Gisteren mijn derde echo gehad. Was allemaal heel goed. Heel levendig en een kleine drukte maker. Verder een gesprek gehad over vlokkentest en vruchtwaterpunctie wat een uur duurde zowat. De beslissing was moeilijk en heb ook veel tranen gehad. Heb toch besloten dat ik een vlokkentest ga doen. En volgende week woensdag is het dan zover.
Ik heb maandagochtend met de verloskundige gebeld en in mocht meteen langskomen. Ik heb een echo gekregen en gelukkig is alles goed. Ik heb zelfs het hartje zien kloppen. Dit is echt prachtig om te zien. Volgende week mag ik weer terugkomen.
ik krijg zo mn 2de echo om 11uur. We hopen nu eindelijk wat te zien!!! Naja de kwalen zijn er nog en mn buik groeit echt mega hard, dus denk dat het wel goed zit
Ik ben vamorgen bij de huisarts geweest en die zei dat ik de verloskundige vandaag wel kon bellen, omdat ze hier vroeg willen kijken of alles goed is. Dus ik maar gebeld. Bij 8 weken mag ik voor een intake gesprek komen en bij 9 weken voor een echo! Dat had ik echt verwacht. veel vrouwenn zeggen hier dat je rond 11/12 weken pas je eerste echo krijgt. Weet iemand trouwens wat ze bij een intake gesprek precies doen? Zijn dat alleen wat gegevens noteren? Mijn man wil er namelijk wel bij zijn mochten we voor het eerst het hartje kunenn horen, maar aangezien we een week later voor de echo moeten, ga ik er vanuit dat dat de eerst keer zal zijn dat we het hartje hopelijk kunnen horen. liefs Sämira
ah Naomy, wat een verschrikkelijk bericht. Wat vind ik dat verdrietig om te horen. Heel veel sterkte! Neem je tijd om het een plaatsje te geven. Liefs, Cleo
Vréselijk, en je moest ook nog een tijd in spanning zitten... Nou heel veel sterkte meid! groetjes mirjam