ik heb vanmiddag een echo gehad en ben 22okt uitgerekend in plaats van 27 okt ben dus verder dan ik dacht groetjes jacoba
Ook met mij gaat alles zijn gangetje, eigenlijk nergens last van, alleen de vermoeidheid wordt wel steeds erger. Ga zo even lekker op de bank een tukkie doen....ik lijk net zo, n ouwe oma, als dat nu al begint....hahaha. liefs Sämira
Hoi, Ik heb maandag mijn eerste echo,dan ben ik 10 weken,pppfff vindt het erg spannend! Verder ben ik veel misselijk en overgeven,maar het is voor een goed doel,maar hoop wel,dat het heel snel minder wordt Groetjes Simone
Hallo allemaal, ik heb donderdag een echo gehad, en zag het hartje kloppen! Dat is toch wel een mooi moment. Als ik dan de minder leuke berichten hier lees realiseer ik me hoeveel geluk ik tot nu toe heb! Ik pas mijn banner nog even niet aan, maar volgens de gynacoloog kon ik wel eens op 19 oktober uitgerekend zijn. Maar laat ik niet te vroeg juichen, op basis van mijn leeftijd (37) gaan mijn vriend en ik nu nadenken over wat voor soort prenataal onderzoek: vlokkentest, vruchtwaterpunctie, of toch een statistische test zoals de triple test? Ik denk wel dat ik toch iets wil waarmee ik zo snel mogelijk antwoorden heb, dus ik ga waarschijnlijk niet wachten totdat een vruchtwaterpunctie mogelijk is...... Nu ja, we hebben 2 weken om na te denken. groetjes, honey
Nou vandaag voel ik me eindelijk weer iets beter. Niet zo erg moe meer. En de misselijkheid is ietsjes minder. Heb weer even wat extra dingen in het huis gedaan. Ga nog wel elke middag even op bed, maar dat is wel makkelijk, want mijn dochtertje ligt ook nog even smiddags. Dus ik neem het er nog even van zolang het duurt. Hopelijk is het met drie maanden eindelijk weer iets beter met me gesteld.
De oktober mama's zijn rustig...voelen we ons niet helemaal goed meiden? Ik krijg 16 maart mijn eerste echo spannend! heb er echt veel zin in Ik voel me ook super nergens last van of nou ja nergens laat ik zeggen weinig last van iets. LIefs, misspuma
De oktober mamma's zullen allemaal de eerste 3 maanden willen afwachten. Althans ik, ik heb al geregeld een mk gehad en ben pas gerust bij 3 mnd. Ik voel mij redelijk, als ik niet geregeld eet ben ik misselijk. En doodmoe natuurlijk, maar ja ga maar eens dutten als je moet werken en 2 kids hebt rondrennen. Ik heb morgen de nekplooimeting, en de vorige week had ik ineens veel buikpijn, niet bij de baarmoeder, en dacht dat ik misschien blaasontsteking had, maar ik denk dat het gewoon mijn darmen zijn. Dus heb de vorig week woensdag nog een echo gehad en daar was de kleine al goed aan het schoppen.
Ik wil jullie allemaal ff feliciteren met jullie zwangerschap. Ben zelf vandaag 9 weken en over 1.5 week krijg ik mijn laatste echo op de IVF-afdeling. 6 April een nekplooimeting. Ben uitgerekend op 18 oktober.
Hoi Mirjam, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik loop bij de gynaecoloog dus aanmelden bij de verloskundige heb ik niet hoeven doen, maar bij m'n vorige zwangerschap heb ik dat gedaan met 8 weken(toen kwam ik er pas achter) Dus ik denk dat je je al gewoon kan aanmelden. Succes! Groetjes Suus
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe pffff en dan met een peuter ronlopen.....*geeuw* Maar voor de rest alles goed heb een echo gehad maandag en het hartje zien kloppen. Ben gerust nu!
IK dacht dat alles goed ging met me maar sinds vandaag kan ik niets meer binnenhouden ben niet misselijk ofzo maar mijn maag verdraagt niks verder ben ik super moe eerlijk is dit gewoon even lekker klagen zijn er nog meer die even willen klagen kom maar op groetjes jacoba