constant bloeden bij miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marena, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marena

    Marena Lid

    6 dec 2005
    19
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb even een vraag, als je een miskraam krijgt is het dan zo dat je constant bloedt? En is het dan veel?
    Ik had n.l. wel bloed maar ik blijf niet doorbloeden en heb ook geen buikpijn. Maar wel heviger bloedverlies dan heel in het begin.
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Marena,

    Ik kan je helaas niet helpen, want mijn missed abortion kwam niet uit zichzelf los dus ik ben - na twee weken afwachten en twee rondes tabletjes - uiteindelijk gecuretteerd.

    Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen, en ik duim voor je dat het snel voorbij is.

    Veel liefs, Wendy
     
  3. Bloed zou ook van een innesteling of iets dergelijks kunnen zijn (zijn heel veel mogelijke oorzaken voor).
    25% van alle vrouwen heeft bloedverlies tijdens het eerste trimester van de zwangerschap en in slechts 50% daarvan betreft het daadwerkelijk een miskraam.
    Toen ik in 2004 mijn miskraam had, had ik alleen wat bruine afscheiding, waarvoor ik de verloskundige heb gebeld die tegen mij zei, zolang je geen buikpijn hebt en veel helder rood bloedverlies is er waarschijnlijk niks aan de hand, dat klopte ook niet.
    Zeker weten doe je het dus nooit.
    Liefs, Vienna
     

Deel Deze Pagina