euhm...volgens mij kan ik me hier melden Vanmorgen stiekem een test er tegenaan gegooid, een uur geleden weer en zie mijn banner...kan het nog niet bevatten hoor!
@ salsabine. Welkom meid! Gewoon genieten van die eerste dagen, want zelf 2 weken na mijn test vind ik het nog allemaal onwerkelijk. Even blijven zweven op die roze wolk!
Bedankt zwevende meiden! Het is echt een heel onwerkelijk gevoel, heb ook totaal geen "kwaaltjes" vandaar dat het allemaal zo ongelooflijk is denk ik.
Hallo allemaal Ten eerste allemaal gefeliciteerd! Ik mag me hier ook melden! dus bij deze.. Hebben jullie gelijk een afspraak bij de H.A. gemaakt? Ga ik morgen maar es doen denk..
Heey, Wordt gezellig druk hier! Gefeliciteerd dames En dat we maar veel met elkaar kunnen delen de komende maanden 8) Groetjes Doris
@ Martine, welkom meid! Het begint hier al aardig druk te worden! Hoe ver zitten we ondertussen in oktober met de uitgerekende data? Al iemand na 10 oktober uitgerekend/ Pfff, ik dacht met een dagje vrij eens lekker te koken voor mijn vriendje. Was ik even vergeten dat hij dienst heeft vanavond. Was hij net thuis, werd hij alweer weggeroepen... dus gezellig alleen thuis!
he meiden martine en sabine gefeliciteerd! geniet er maar van en de kwaaltje komen van zelf ben ik bang hier een rustig dagje Ben wel even bij van asten gaan kijken maar heb het netjes bij kijken gehouden! Echt heel erg knap van mezelf(had vorige week flink geshopt in utrecht en mij beursje moet daar nog steeds van bijkomen haha) maar wel lekker gesnuffelt tussen de baby kamertjes.Mijn man heeft een hekel aan shoppen dus ik ga altijd op voor onderzoek erg he?! Morgen moet ikvoor het eerst weer werken sinds ik weet dat ik zwanger ben.Ik ben altijd een open boek voor mijn collega's dus ik hoopdat ik een goede pokerface kan opzetten en het nog een aantal weekjes voor mezelf kan houden. Het allemaal nog zo pril.Heb dinsdag een afspraakmet de huisarts gemaakt op advies van mijn mama. ben benieuwd..
Martine: GEFELICITEERD! Ik heb geen afspraak gemaakt bij de huisarts. Vandaag heb ik de verloskundige gebeld voor een afspraak. Op hun website stond dat je het best kunt bellen als je 6 tot 8 weken zwanger bent, maar dat duurde me te lang. Ik heb een afspraak op 21 februari.
He Martine, ook gefeliciteerd...... Wat een bofkonten zijn wij hè?! Allemaal een schattig frummeltje in de schoot. Van mij mogen we al 2 maanden verder zijn hoor.... kunnen we al een beetje pronken met een vroeg zwangerschapsbuikje. En oh ja.... we zitten heerlijk getimed qua seizoen. We zijn lekker in de zomer zwanger, maar de laatste loodjesweken zijn in september (=hopelijk minder heet). Dus we kunnen ons straks heerlijk te buiten gaan aan leuke zwangerschapsjurkjes.... Wij hadden al een beetje rekening gehouden met de mogelijkheid op een zwangerschap en hebben daarom onze vakantie vroeg gepland (mei). Ik wil niet in het hoogseizoen en wist niet of het lastig zou uitkomen als we in het naseizoen gaan... ben wel blij op een vroege vakantie. Nog heerlijk genieten met zijn tweetjes, maar nog mobiel genoeg (4,5 maand) om van alles te doen daar! Jullie al vakantieplannen?
Nee nog geen vakantieplannen hier. Wij moeten op zoek naar een nieuwe woonst want hier is het te klein voor 2 en een baby! Denk dat daar onze spaarcenten ook naartoe zullen gaan en de vakantiedagen voor de nodige werkzaamheden in dat huis. Als ik er soms aan denk dat ik met een dikke buik ga moeten behangen/verven/verhuis dozen inpakken breekt het angstzweet mij al uit! Denk dat ik mijn ouders dan toch even ga inschakelen om te komen helpen, zullen ze hopelijk graag doen in functie van de gezondheid van hun eerste kleinkind!
Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Vandaag mijn leidinggevende en naaste collega's ingelicht aangezien ik me heel beroerd kan voelen of juist ineens heel veel moet eten. Zij reageerden natuurlijk heel enthousiast. Wij gaan niet op vakantie, lag zowiezo al niet in de planning. Wij zijn een paarmaanden terug verhuisd, zijn nog niet klaar met verbouwen en zijn dit jaar voor het eerst aan de bouwvak gebonden, erg duur dus allemaal!
Even een vraagje heft een van jullie ook zon last van slapeloosheid? Ik ben steeds maar wakker heel vreemd...
Jazeker.... de eerste nacht werd ik wel elk uur wakker.... denk de spanning. Nu word ik eke ochtend om 5.00 uur wakker, maar kan daarna wel in slaap komen gelukkig....
Hier ook regelmatig wakker door de nacht en soms kan ik al beter terug in slaap vallen dan anders... Sinds afgelopen nacht bovendien last van een veel te kleine blaas! Ben 3 keer op wandel geweest naar de wc. Op zich wel logisch want ik drink zoveel op een dag en de afgelopen weken moest ik amper naar de wc gaan dus maakte mij al zorgen dat mijn lichaam al dat vocht aan opstapelen was maar vannacht was het prijs hoor.... Hebben jullie trouwens ook zo'n dorst?
Sabine en Martine gefeliciteerd en welkom hier! Slapeloosheid? Nee daar heb ik nu juist geen last van. Ik slaap als een blok. Komt misschien ook wel door de beker warme melk die ik voor het slapen gaan drink haha. Ik droom wel steeds heel maf. Ik had gister bijna geen buikpijn meer, maak me dan gelijk al weer zorgen. Ik ben blij als het dinsdag is, dan hebben we de echo... Liefs, Angel
Ja wat zijn wij toch gekke mutsen. Als we niets voelen maken we ons zorgen en als we wel iets voelen ook! Allemaal op naar die eerste echo voor wat zekerheid. Ik had vannacht ook zo een paniekaanval dat het fout ging gaan... idioot hoor maar dat krijg je met die slapeloosheid!
Hallo allemaal, Ik kom me ook aanmelden voor de oktobermama's! Gisteren heb ik positief getest! Ben super blij maar ook heel onwerkelijk... Het is ook nog zo pril en bang dat er wat mis gaat. Zal er wel allemaal bijhoren. Het was zo'n mooi gezicht hoe mijn vriend reageerde echt onbetaalbaar! Ik had een boekje gekocht met de titel schat je wordt papa met sokjes erbij en de testen ( heb er 2 gedaan hihi). Hij vond het helemaal geweldig... Verder heb ik niet veel klachten, ik begin mijn borsten wat meer te voelen en last van borrelende darmen en natuurlijk de bekende steken. Groetjes Diaantje