Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Je bent nog wel vroeg voor een echo, ze kunnen bijna niks zien op de echo zo vroeg. Weet niet of het echt of het echt je onzekerheid kan weg halen.

@astrid85 ik ook alleen maar zin in fast food
    @maartje een beetje lekker gegeten ik hoop het voor je meid.

De pagina is weer bijgewerkt helemaal. Alle pbtjes staan er weer op.

De misselijkheid blijft in periodes komen bij mij. Maar goed zit op de helft van de 12 weken mag wel weer gevierd worden. Weet alleen nog niet hoe.

2. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi allemaal!

hen zon broek binnen gekregen van de H&M zon simpele met rekband, zit heeeerlijk echt een aanrader en niet zo duur daar :D

Enne over dat fastfood, af en toe mag dat toch best? heb vandaag heerlijk gesnackt, lekker patatje :)

3. Hoihoi

Al die vroege echo's hebben echt niet zoveel zin hoor! Het is maar een moment opname. Het blijft gewoon een risico volle periode tot 12 weken. Het kan de ene dag op de echo goed zijn en de volgende dag al niet meer. Toevallig is dat gebeurd bij mijn buurvrouw. Met 6 weken en echo, alles goed. Met 10 weken nog een echo en toen was het vruchtje met 7 weken gestorven. Sorry voor de nare verhalen. Ik wacht gewoon tot de echo bij de vk.

4. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    @ jotim wat leuk die site! hardstikke bedankt!

hier vandaag een redelijk dagje
    helaas is mijn hubbie nu ziek en niet zo'n beetje.
    is zo zielig ;)

ach maar even lekker verwennen. dat doet hij bij mijn ook :)

groetjes bianca

5. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    even een vraagje er was toch een verloskundige praktijk programma?
    kan nergens vinden wanneer en hoe laat weten julie dit. zou graag een keertje kijken.

6. Eva85

Eva85 Lid

24 feb 2007
    60
    0
    0
    de hele zwangerschap is een risico, en doet mij gewoon goed en daar gaat het om, dan heb ik iets in me handen om het te vertellen.

maakt mij wat makkelijker zo, zit in een wat lastige situatie , maar komt allemaal wel goed, ieder zn ding..

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @liedel; neem anders voor de zekerheid je aangiftebewijs ook mee. En gewoon niet zelf over beginnen, want ze vragen er niet altijd naar.

Nou, ik heb gegeten hoor. Niet zoveel, maar het smaakte zowaar best goed. En jullie raden nooit wat er zo goed smaakte.......patatjes! Hihi, das toch maf! Ik heb al moeite met een kopje thee, maar patat gaat redelijk :(
    Gelukkig kan het helemaal geen kwaad. Dus dames, lekker een bigmac scoren hoor!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi meiden,

Jullie kennen mij niet, want ik heb tot nu toe vooral meegelezen op dit forum en nog niet actief meegeschreven. Maar ik wilde hier even een berichtje neerzetten uit naam van Marjo. Ik ben een vriendin van haar, en ken haar van een ander zwangerschapsforum.

Marjo en haar hubbie hebben vanochtend de echo gehad, en het is niet goed. :cry: Het hartje is een paar dagen geleden opgehouden met kloppen. Dus een onvoorstelbare klap, want ze had geen bloedverlies meer en volop zwangerschapskwaaltjes. Je bent er natuurlijk heel bang voor, maar het kwam toch geheel onverwachts. Ze moet nu een week afwachten en anders wordt ze gecurreteerd. Ze kan het op dit moment even niet opbrengen om het zelf te komen melden. Ze zijn er helemaal kapot van...

Groetjes,
    Jippie

9. Eva85

Eva85 Lid

24 feb 2007
    60
    0
    0
    oei dat is minder, wens haar maar heel erg veel sterkte!
    dit is waar iedereen zo bang voor is, echt sneu zeg!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje zeg ben er stil van. Wil je Marjo en haar man heel veel sterkte toewensen?

11. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    O ja Maartje, dat is wel een goed idee!
    Ik denk dat ik inderdaad in eerste instantie ook niks zeg, khoop gewoon dat ze er niet naar vragen.

Trouwens: ik heb zonet ook lekker patatjes gegeten..was heerlijk! Af en toe mag je inderdaad best een zondigen vind ik!

Doei doei

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Oh bah! Wat vreselijk. Ik weet helaas maar al te goed hoe je je nu voelt Marjo. Heel veel sterkte de komende tijd. Ook voor je man. Neem de tijd om het een plekje te geven.

13. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    O jee..wat erg...
    Wil je Marjo heel veel sterkte wensen?

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Marjo heel veel sterkte de komende tijd. ........

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh nee :cry: :cry: Krijg er helemaal kippevel van. Lieve Marjo en man, ik wens jullie enorm veel sterkte toe. Wat oneerlijk :cry:

16. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Marjo & Man, heel veel sterkte!

Liefs Doris

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Pfff ik was er al bang voor dat ze niks liet horen.
    Heel veel sterkte!

Dikke knuffel!

18. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Ook van mij heel veel sterkte!
    Helaas weet ik ook hoe het voelt....

Liefs Banjer

19. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik lees en leef al een hele tijd stiekem mee..
    En wil me nu toch maar aanmelden.
    Toch wel leuk om mee te kletsen.

Zelf ook weinig tot geen eetlust en een haat-liefde verhouding met de toiletpot... :)

Ook ik wil Marjo en man sterkte wensen!

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wat een vreselijk nieuws van Marjo!
    Bedankt dat je dit namens haar wilde doorgeven en wens haar maar heeeeel veel sterkte van ons.
    Een mk is altijd vreselijk, maar zij is eindelijk na een jaar MMM zwanger geworden en dan dit~! :cry:

Deel Deze Pagina