Ik ben niet meer in de stemming om iets te doen.... Marjo moet zo aan je denken. Vind het echt vreselijk voor jullie. Wat was je blij
Marjo, wat ontzettend klote! Heel veel sterkte! Ik heb morgen m'n intake bij de verloskundige. Ik stel me er niet te veel bij voor, want met 8 weken zwangerschap zal ze nog weinig doen. Ik ben voornamelijk benieuwd hoe Ryan het vindt bij de "babydokter".
@marjo en man wil jullie heel veel sterkte toewensen. Ga mijn bedje in, hoop dat ik vannacht een betere nacht krijg. Al bestwijfel ik het ben echt heel de dag misselijk geweest. En Maartje het enige wat inderdaad zonder braakneigingen naar binnen gaat is appelsap de vanillevla lukt me helaas niet( de gemberthee durf ik niet aan ben allergie's voor gember). Wel krijg ik gelukkig wat brood binnen. Hoop dat het vrijdag wel iets minder is dan moet ik eerts met de trein naar dordrecht voor een sollicitatie gesprek, niet echt fijn als je zo misselijk bent.
Ik heb er nog heel lang mee in mijn hoofd gezeten..... Het feit dat je een echo met een kloppend hartje hebt gezien, dat zegt dus niet altijd alles. Ik heb zelf met 8 weken (7 weken en 4 dagen volgens echo) nog naar mijn frummel gekeken, maar nu overvalt me het idee dat het alsnog kan betekenen dat de volgende echo niet goed zal zijn. Natuurlijk ga ik er niet vanuit en ik ben positief gestemd, maar zo'n berichtje zet je wel weer even met beide benen op de grond. Misschien ben je al zwangere vrouw meer gevoelig voor dit verhalen (een spons!), maar het zet je toch even aan het denken. Over een krappe 1,5 week heb ik mijn tweede echo, maar daar hoop ik een spartelend en druk bewegend kindje op te zien. Allemaal een fijne dag!
Marjo en man heel veel sterkte!Ik hoop dat jullie samen sterk door deze tijd heen komen. @maartjeo6 bedankt voor je antwoord.Ik had inderdaad die link nog nooit gezien Ik stuur maandag na de echo een pb ,want dan weet ik precies wanneer ik ben uitgeteld. Ik ga er stiekem vanuit dat het allemaal goed is en probeer niet te negatief of onzeker te zijn ,want dat is ook niet goed voor ons kleine bolletje
@ Marjo & man heel veel sterkte. Lijkt me echt een nachtmerrie als je het hartje niet ziet kloppen! Ik probeer er niet teveel aan te denken, pfffftt Vandaag laaste werkdag van de week, en morgen lekker weekend. Hele dagen op bed liggen! Ben zo moe .... En ik heb echt een ongi gevoel, last van me rug. Maaarrr mag niet klagen!
Oh Marjo, wat een vreselijk nieuws! Meid, ik kan het gewoon niet bevatten! Heel erg veel sterkte, we denken allemaal aan je! Ik heb vandaag echt een dipdagje, heb mij dan ook ziek gemeld op het werk. Ben zo misselijk en zo een afschuwelijke hoofdpijn. EVen met de huisarts gebeld en die zei dat het duidelijk oververmoeidheid is en ik het echt wat rustiger aan moet gaan doen. Dus vandaag lekker uitrusten op de bank en veel slapen!
Ik wil nu niet doemdenken maar heb het gevoel dat het toch voor best wat van de oktober-mama's niet goed is gegaan. Als je met zo een grote groep bent dan is de kans natuurlijk reeel, maar nu lijkt het ineens zoveel! Of zijn mijn hormonen weer raar aan het doen en schat ik het weer veel erger in... Zet je toch weer even met je voeten op de grond hoor...
Dat had ik bij juni mama's ook hoor. Er ging zelfs nog met 10 weken weg. ( waaronder ik en nog 1) Je doet er niks aan er gaan er 1 op 6 of 1 op 10 mis.
goedemorgen meiden! sterkte voor je marjo en man! Hier alles goed.... ik heb wel ontzettend last van mijn rug... kan dat komen doordat mijn borsten aan het groeien zijn? Ik had D nu denk ik DD Hebben jullie dat trouwens ook, dat je na het avond eten.. gewoon alweer honger heb! ik heb gisteren pasta gegeten.. En daarvoor zo''n bak sla van de AH voor 2 personen.. Maar een uur later gewoon misselijk van de honger! Echt heel erg...
Ja dat van zin in dingen die niet in huis zijn ken ik maar al te goed. Dus wij doen bijna iedere dag boodschappen om te voldoen aan mijn heel uitgesproken smaakwensen! Wat mij opvalt is dat ik vaker honger heb maar mijn honger is ook snel gestild. Eet minder dan de helft van vroeger maar gewoon vaker... En ja, je kan inderdaad niets doen aan wat er allemaal mis kan gaan. Maar ik begon met de 10 weken in zicht eindelijk wat te genieten van mijn zwangerschap en hoop te koesteren dat het goed zou gaan en zo van die berichtjes doen je dan toch weer even van de wolk naar beneden komen!
goedemorgen JA heel je huis aflopen om iets te eten te scoren. kast open alles bekijken. mmhhhh daar heb ik geen zin. Volgende kast. en dat doe je steeds opnieuw. Je blijft zoeken. @ moon volgens mij waren het 1 op de 10. Het is heel triest en verdrietig als het verkeerd gaat ( 5 jaar geleden me2 ) we zitten hier met veel zwangeren. Als het mis gaat dan valt het op. maar in de tussentijd zijn er alweer veel een stuk verder als 2 weken geleden. De kans dat het mis gaat wordt steeds kleiner. We moeten met zijn alle positief blijven denken al vind ik het heel normaal om met de andere stil te staan bij het verlies en verdriet en die te steunen. Heb vanacht goeeeed geslapen veel te lang. Beetje hoofdpijn van. Vandaag lekker dagje zonnetje schijnt. Heb er wel zin in.
Ik heb gister met shoppen echt zoveel inhuis gehaald wat ik eigenlijk nooit eet. Nu maar hopen dat ik het ook ga opeten Vandaag een goede dag hier zoals het er nu uitziet, ga zo ff lekker de stad in wat broeken scoren, want echt tegen de avond moeten rits en knopen los. Ga me maar eens lekker verwennen vandaag. Betrap me er wel steeds op dat ik gekke dingen doe, gister vond ik mijn portomonee in de koelkast en lag de boter in de la
Dat kan best. Voor mij 1 op 6 vanwege me diabetes. Ik ben knap zenuwachtig na dat nieuws van Marjo. Maar ga positief denken en morgen is het gewoon netjes gegroeid. Ik ken dat van het te lang slapen en hoofdpijn. Heb ik elke zondag echt irri. Normaal ben ik 6 dagen in de week van 4:00 tot 7:00 op en dan niet. Dan lijkt me hoofd net een bom. Maar ga me aankleden, zo naar de dokter. Heb een bult onder me wenkbrauw en die is heet. Had hem net kapot gemaakt maar komt alleen bloed. Dus ze gaan er zo naar kijken
@ Jotim, daar ga ik helemaal met je mee meid! We zijn hier om elkaar te steunen in lief en leed. We zijn nu een maandje met elkaar aan de gang en ik merk nu al hoezeer ik meeleef met wat er hier allemaal gebeurd. Wat gaat dat zijn als we die 9 maanden grens bereiken... @ Moon, veel succes bij de dokter meid!