NiCa: welkom hier! Marieke en Moon: succes met de echo! Marjo: nogmaals heel veel sterkte. Met mij gaat het weer redelijk. De misselijkheid lijkt iets minder te worden gelukkig. Ik heb alleen al twee dagen heel erg buikpijn dat is wat minder maar goed, komt goed!
hey meiden.. ohhh nu heb ik weer spijt van me blikje cola light gisteren! nou ja.,.. dan vanaf nu maar niet meer dan.. @ moon.. van die crystal clear fles (dus met bubbels) vindt ik niet zo lekker.. maar dat pak wel! ga vandaag gewoon aan de limo! is veiliger denk ik.. Zoooo ik had me toch een pijn in me borsten vanmorgen! niet normaal zeg.. en kwam denk ik ook iets te snel naar boven.. want ik was me toch een partij misselijk.. nu gaat het wel weer.. zo meteen maar even cracker eten..
He Xenas, rot he die naweeen van de bubbels. Ik had me van de week ook te goed gedaan aan een fles fanta. Nou dat heb ik geweten. Ik houd me maar bij thee(rooibos), water en sap. Rustig aan he?
Goeiemorgen Dames! Hier alles prima, zo nog ff een half dagje werken en dan lekker weekend! Meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes! Groetjes Doris
Goedemorgen! Nou vandaag is het dan zover...heb beetje onrustig geslapen maar verders kijk ik met knikkende knietjes uit naar mn echo vanmiddag om 14.40 Laat ik maar positief blijven denken en er vanuit gaan dat alles wel goed zit! Ben bang dat er weinig werk uit mijn handen gaat komen deze ochtend, het is ook niet superdruk op de zaak vandaag das wel jammer want dan gaat de tijd altijd wel wat sneller. Nieuwe mamma's welkom en Moon en Marieke ook veel succes en plezier vandaag
Goedemorgen, Ik ben jaloers op al die echo's ik moet nog even wachten. grrrrr. Maar meiden veel plezier. Ik heb vandaag me ding alweer gedaan. Me bloed is geprikt 6 buisjes nou vind het wel weer zat. Denk dat zoon lief mij heeft aangestoken die had de griep. Nu ben ik weer de halve nacht aan het spoken geweest. PIjn in me benen en steeds hoesten.
Jaaah..vandaag de 1e echo.. Mijn vriend en ik zijn behoorlijk zenuwachtig, maar het zal allemaal wel goed komen. Nou ja, eerst maar de uren tellen want ik hoef pas 16.10 in het ziekenhuis te zijn... Ik hou jullie op de hoogte. Groet, Liedel
Goedemorgen iedereen Vandaag lekker vrij, Iedereen die echo's laat maken; succes! Spannend hoor. ik heb een spierpijn gevoel onder in mijn buik en om mij navel. Helemaal als ik hoest. Meer dame's last van?
Ohh zo spannend. Ik heb een afspraak gemaakt voor 21 maart en dan heb ik een echo. Ik mocht de echo al bij 8 weken omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Hoe hou ik het vol tot die tijd?
heel veel plezier dames met de echo's! Spannend hoor! Blehh, ik blijf maar zo misselijk! Eigenlijk niet echt vaak kotsen, maar de heeeele dag door een bijna-kots-gevoel. Begin nu ook moet te worden. Kijk uit naar die 12 weken grens!
@Lindsayvdh wat leuk dat je even komt kijken. Vorige week ben ik bij de vk geweest. 28 maart echo dan ben ik 11 weken. @anz vreselijk he heel de dag dat bijna ikmoetovergeven gevoel. Ken het helemaal.
@ Lindsay: dat wisselt, dat ligt er nogal aan welke verloskundige je hebt, ik krijg met 9,5 weken een echo. Sommige anderen al veel eerder. Meestal heb je dan ook pas je intake bij de verloskundige wat ik heb begrepen. @ Anz: Wat rot lijkt me dat, gelukkig heb ik het niet zo erg als jij! Ik hoop echt voor je dat het snel wat beter gaat. @ Irene: Ik heb 30 maart mijn eerste echo dus ik moet nog net iets langer wachten. Ik vind het ook erg spannend. Ik zou het ook liefst elke dag ff checken, maar ja gaat nou eenmaal niet. @ Iedereen die vandaag zijn echo heeft: Ik duim voor je! Veel succes, en natuurlijk hopen we hier op goed nieuws! @ Nica: Leuk dat je het hebt kunnen vinden, kunnen we hier verder kletsen! Verder ben ik die stijve en gevoelige tepels aardig beu, en jullie? Van mij mogen ze best weer even normale vormen aannemen (al is Jeroen er wel blij mee natuurlijk ) Liefs Laura
Wat een spannende dag vandaag! Volgens mij een stuk of 4 a 5 echo's?! Heel veel plezier allemaal! Wat betreft de cola light; jullie hoeven je echt niet ongerust te maken hoor meiden! Een blikje cola light mag echt wel (crystal clear is overigens ook gezoet met zoetstoffen, bij mijn weten). Je moet alleen geen liters achter elkaar drinken! Ik mag geen suiker en gebruik daardoor meer zoetstoffen en er is mij verzekert dat het echt geen kwaad kan, zolang ik er maar op let dat het niet teveel wordt. Dus gewoon een cola light op zijn tijd kan makkelijk! Zie het maar net als koffie en thee, gewoon met mate. NiCa; welkom hier! Veel kletsplezier! Heb je al afspraken staan met VK of gyn?
Mag je geen zoetstoffen dan, of in elk geval in met mate? Pourquoi? Gelukkig heb ik sowieso een gegronde hekel aan aspertaan en ascesulfaam, maar wist niet dat er iets mis mee was tijdens zwangerschap. Ja het is kankerverwekkend, maar dat is suiker net zo.
Het schijnt vruchtafdrijvend te kunnen werken. Maar dan moet je goed je best doen hoor en de hele dag niks anders gebruiken. Echt, ik zit al jaren op een suikervrij dieet en heb me goed laten voorlichten. Het kan echt geen kwaad als je het met mate gebruikt. Ik denk eigenlijk dat het goed zou zijn als we iets minder spastisch met die regels om zouden gaan. Tuurlijk is het goed om er op te letten, maar de kans dat het mis gaat als je het een keer vergeet is echt heel klein. Eet gewoon gezond en alles met mate, dan komt het wel goed!