Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik hoop voor jou ook mooi nieuws!
    Duim duim!

2. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Moon, geweldig nieuws zeg!

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Omdat ik nu mijn banner heb gebaseerd op de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Hiervoor had ik hem gebaseerd op een gok ,aangezien mijn cyclus 35 dagen was.

Volgens de dokter wordt toch altijd uitgegaan van de menstruatiedatum. Tzt zullen ze de echte leeftijd wel bepalen met een echo.

Groetjes
    Maris

4. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi Moon gefeliciteerd! Lijkt me echt leuk om dat te horen! Ik hoop voor je dat je wenkbrauw ook weer wat afzakt.
    @ Salsabine: Duim voor je!

5. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    hee wat fijn zeg !

6. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    gefeliciteerd moon!

wat zal jij opgelucht zijn en nu genieten he?!

hopelijk krijg ik volgende week ook goed nieuws!.
    Heb annacht niet leuk gedroomd komt denk ik door dat ik me zo druk maak.Weet dat ik dat niet moet doen en dat het goed komt maar ja

nog een ander bizar verhaal.

gisteren voor ik in slaap viel kreeg ik ineens een sms je van een oud collegaatje
    Had haar echt al heel lang niet gesproken. :"He meid hoe is met jou, heb jij bijzonder nieuws? :confused: :confused: Ik zat meteen rechtop in bed .ik dacht hoe kan zij dat nou weten? Mo is best para zeg maar en ik sms te terug ja.

zij smste : ik wist het ik zei net tegen mijn man dat je zwanger bent dat is het goede nieuws toch. :confused: :confused:

nah snappen jullie het? Ik viel bijna uit bed. heb haar nog niet gesproken want ze ging een weekendje weg maar bel haar volgende week even bizar he?!

groetjes bianca

7. NiCa

NiCa Bekend lid

Ja dat kan best heel goed maar heb niet echt het idee dat het me darmen maar ik moet 8 maart naar de vk toe een echo heb ik vorige week vrijdag gehad en het hartje klopte heel mooi dus denk dat er nix mis zal zijn maar de vk zei dat het me banden kunnen zijn want dat grooit natuurlijk allemaal enzo

liefs nica

8. NiCa

NiCa Bekend lid

ik vind het idd een vervelend gevoel maar volgens mij vk komt het door de banden/baarmoeder die groeien natuurlijk ook he? :)
    het gaat nu wel weer ben alleen zo erg moe ineens maar ja dat zal wel komen door de zwangerschapshormonen :p
    ik keutel vrolijk door dus als ik weer steken krijg neem ik wat gas terug en dan kan ik er weer tegen

liefs nica

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bianca

Hihi apart van die oud collega.
    Ik geloof wel dat sommige zoiets aan voelen.

10. Moon, wat geweldig! Fijn hoor om te horen!
    Ik moet over anderhalve week.

Ik ga een paar dagen op vakantie. Ga skiën! Ik vind het best spannend want ik heb het nog nooit gedaan. En toch een beetje griezelig nu ik zwanger ben. Maar ik ga het rustig aan doen en kom niet boven de 2000 meter! Anders ga ik lekker wandelen ofzo.
    Ik kan dus een paar dagen niet lezen :( . Niet teveel kletsen hoor! Dan moet ik zoveel bijlezen haha.
    Groetjes, Esther

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Moon: gefeliciteerd hoor.

Ik had al sinds gister erge buikpijn die niet minder werd. Daarom toch maar even de verloskundige gebeld. Ik mocht langskomen en ze heeft en echo gemaakt. En ja hoor een mooi kloppend hartje. De pijn komt door dat ik erg veel lucht in mijn darmen heb en mijn darmen door de banden opzij worden geduwd. Pijnlijk maar gelukkig niets ernstigs. Ben wel erg opgelucht. over twee weken de echte intake en weer een echo.

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Moon! Wat een opluchting he?
    En het is er eentje toch? (ik kan me herinneren dat je wel eens dacht dat het er vast weer twee zouden zijn ivm snel groeiende buik).
    Hartstikke fijn!

Salsabine, en ?

Pfff.... ik ben trouwens ook behoorlijk aan het uitbuiken. Ik kan het in mijn normale kleding niet echt goed meer verbergen. Moet misschien even op zoek gaan naar wat wijdere kleding, want ik wil het nog niet aan zoveel mensen vertellen (vooral op mijn werk) voordat ik volgende week mijn echo heb gehad.

Fijn weekend alvast en ik kom vanavond nog spieken of er nog echonieuws is! :D

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ appeltje

Ja 1tje.
    Hihi lekker toch dat dik worden!
    Nu is het niet erg haha

14. @moon: gefeliciteerd! Je zal wel opgelucht zijn...

Wat betreft dat uitbuiken, dat begint flinke vormen aan te nemen bij mij. We hebben vanavond een feestje van het werk van mijn mannetje... en zijn collega's weten nog van nix... doe net m'n broek aan en heb echt een beetje een overhangend buikje. Komt natuurlijk ook wel een beetje omdat het een zwangerschapsbroek is... meteen gekocht toen de test positief was 4 weken geleden. Toen zaten al m'n broeken al veel te strak rond m'n buik. Was echt geen gezicht. Ben benieuwd of ze het gaan durven vragen.

Vandaag weer een redelijk goede dag gehad. De misselijkheid is nog steeds wel aanwezig alleen veel minder hevig dan 2 dagen geleden... maak me daar dan soms wel weer zorgen over... al weet ik dat dat geen enkele zin heeft.

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Moon en Nynke; wat fijn dat alles goed is! Is toch weer een geruststelling he!

Ik heb helemaal nog geen buik. Zou ook wel raar zijn aangezien ik 5 kilo ben afgevallen tot nu toe! Vandaag gelukkig wel een redelijk dagje gehad. Ik heb zoveel mogelijk gegeten. Alles waar ik zin in had. Tis nog niet echt veel wat ik dan eet, maar meer dan de dagen daarvoor.

Net is mijn beste vriendin met haar man en tweeling langs geweest. Ze waren een midweek op vakantie geweest en daarvoor lag ik in het ziekenhuis. Ik had de kids dus al anderhalve week niet gezien en dat komt normaal niet voor. Jeetje wat groeien ze snel zeg! Volgende week zijn ze een half jaar en ze vliegen vooruit. We moeten dus maar goed genieten van de eerste maanden, want voor je het weet rollen ze over de grond en kletsen de oren van je hoofd! :D

Nu ff lekker ATWT kijken en uitrusten. Tot later!

16. augustus

augustus Niet meer actief

Wat fijn zeg die kloppende hartjes...

Ik zit ook weer in de stress...Heb last van bloedverlies...Oud bloed...Maar gezien mijn ervaring van vorige maand ben ik best nerveus...Mijn HA zegt dat ik me niet druk moet maken. Donderdag een echo, en dan hoop ik toch ook een kloppend hartje te zien.

Hebben meer van jullie last van af en toe wat bloedverlies?

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Snap best dat je dan in de stress zit.
    Hoop dat het niks betekend.

18. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Zo kletstante's ben weer tijd bezig om jullie in te halen met lezen :)

@moon super dat alles goed is .

@ Anz, dat steeds overgeef gevoel ken ik ook, gelukkig gaat het 99% van de dag goed en is het alleen het gevoel. Ik loop heel de dag met flesje appelsap op zak dit helpt mij tegen de misselijkheid.

@ bianca2804, lijkt me wel apart dat ze je uit het niets smst, heeft ze ook ook verteld wat het wordt en welke dag het precies komt zou wel handig zijn :)

@missyess, fijne vakantie

Vandaag weer een wat mindere dag gehad, moest dus met de trein om naar dordrecht voor een sollicitatie gesprek. En ja de ochtende blijven een ramp, bleef maar misselijk. heb zo nu en dan maar wat eetbaars gekocht , maar na 2 happen smaakte dat ook niet en de misselijkheid ging niet weg. Was wel even bang dat ik zou moeten overgeven in de trein. Het is gelukkig goed gegaan, tijdens mijn soll. nergens last van, maar op de terug weg tot eigenlijk nu nog steeds onwijs misselijk. We tellen echt af nu hoor naar week 12. Hoop wel dat ik nog niet gelijk volgende week hoef te beginnen, staat zo raar bij nieuwe baan als je elke dag misselijk bent, want heb eerste week zowiezo nog trainig en opleiding. Tja en dan val ik waarschijnlijk wel door de mand als het zo blijft als vandaag.

19. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik heb net nog ff contact gehad met de VK en ik mag nu 16 maart al voor een echo! Ik krijg dan 28 maart de intake, dus ik ben benieuwd! Die 2 weekjes zullen wel aftellen zijn!

Liefs Laura

20. NiCa

NiCa Bekend lid

meiden wie kan me helpen....ik heb kroepoek gegeten en daar zitten garnalen in kan dat nu kwaad?moet wel zeggen ben nu veel angstiger dan bij me eerste...kan iemand alsjeblieft mijn angsten weg nemen?

liefs nica

Deel Deze Pagina