Hoi Diaantje... Welkom hier en hartelijk gefeliciteerd! Ik heb ook last van slapeloosheid. Ik kan wel s'avonds makkelijk in slaap vallen, maar dan word ik ook wel 3 x wakker omdat mijn blaas op knappen staat Vanaf half vier lig ik eigenlijk maar wat te soezen, en om half negen echt klaar wakker, terwijl ik vroeger makkelik tot elf uur kon slapen. Dat blijkt ook wel want tussen de middag ben ik helemaal gaar en doe ik soms een dutje! Ach ja...het hoort er allemaal bij. De een heeft dit en de ander dat @ Angel: Dinsdag allebei testen
@ diaantje, welkom meid! Bij mij wisselen de kwaaltjes zie mooi af, de ene dag misselijk, de andere dag een zeurende buik, etc. Het enige wat mooi standaard blijft zijn mijn pijnlijke borsten!
Hebben jullie allemaal de ouders al ingelicht, of nog niet? Wij niet; wachten sowieso tot na de intake bij VK (27-02)... Maar ik ben wel steeds "bang" dat mijn ma iets in de gaten krijgt voor die tijd; zij ziet het vaak meteen als er iets is... Voorbeeldje? Nou afgelopen zaterdag dus de positieve ClearBlue-test; errug blij natuurlijk Zondag bellen mijn ouders dat ze op de koffie komen, mam komt binnen, het eerste wat ze zegt: "Wat kijk je bleek!" Gisteren via MP bij iemand wat kleertjes op de kop getikt. Daarna ging ik bij mam koffie drinken. Oh... en dan brandt het op mijn lippen, hè?! Wil ik ze zooooooooooooooooo graag die rompertjes enzo laten zien! Aaaaaaaaaaaaaaaaargh!
Wij gaan het morgen tegen mijn ouders vertellen. Heb al genoeg leugentjes moeten vertellen tegen mijn moeder de laatste weken dus het is hoog tijd dat ze het weten. Bovendien ken ik ze goed genoeg om te weten dat ze heel erg slecht gezind zouden zijn moesten we dit nog langer verzwijgen. Maar ik kijk er wel naar uit hoor om met mijn moeder te kunnen kletsen over dit fantatische kleine wezentje! De schoonouders zijn nog 2 weken op vakantie dus die krijgen het nieuws bij hun thuiskomst!
Bij mij weten het eigenlijk al best veel mensen ..mijn moeder, stiefmoeder, schoonouders, 2 vriendinnen en mijn bazin (=ook vriendin) Ik kan gewoon slecht mijn mond houden en die reacties zijn zooooooooooo leuk Mijn vriend is 3 maart jarig (ik ben dan 10 weken) en dan willen we beide families en vrienden uitnodigen en het dan iedereen vertellen
Hoi Meiden, ik kom me hier ook aansluiten. Ik weet net een uurtje dat ik zwanger ben van nummer drie. Ik heb al twee heerlijke meiden. Ben dan ook erg benieuwd wat nummer drie wordt! Ach, als het maar gezond is. Kwaaltjes, gelukkig nog geen last van.
Nynke en Diaantje, van harte gefeliciteerd! Bobbie wat leuk, mijn moeder is op 3 maart jarig en dan wilden wij het ook aan de familie gaan vertellen. Maar als ze eerder op bezoek komen weet ik niet of we dan nog kunnen wachten. Wij gaan waarschijnlijk niet op vakantie, de verbouwing van het huis is nog niet klaar. En de babykamer moet natuurlijk wel op tijd klaar zijn! Ik vind ook niet erg dat we niet op vakantie gaan hoor. Als het in Nederland een beetje mooi weer is ben ik al tevreden.
Hoi meiden, Ik kom me ook hier aansluiten ! Vanochtend getest. Ik heb wel wat last van menstruatiekrampjes. Is dit normaal ?
Hey linda, gezellig! En gefeliciteerd natuurlijk. Die krampjes zijn heel normaal hoor. Hebben we bijna allemaal last van.
Dank je lient, ik vind het best griezelig die krampjes. In september heb ik namelijk een vroege miskraam gehad en ik ben nu ook bang dat het weer mis gaat. Nienke: ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik kon vanochtend om half 6 al niet meer slapen. Om half 7 maar getest en ik kon mijn ogen niet geloven hihi. Om negen uur naar de winkel gegaan om snel een digitale test te halen en daar stond ook zwanger op !
Linda en Nynke gefeliciteerd! Ik heb ook nog steeds heel af en toe krampjes alsof je ongesteld moet worden maar ook erg last van mijn darmen, moet veel windjes laten sorry hoor.... Maar volgende week zaterdag vertellen wij het aan mijn ouders en zusjes... Ben benieuwd hoe ze reageren! Groetjes Diaantje
Zo te horen ben ik dus niet de enige die wakker ligt..vanacht ging het wel redelijk alleen vroeg wakker maar ja is niet zo erg. Ik heb eigenlijk bijna nergens last van, alleen beetje buikpijn en gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Niet misselijk en zelf geen pijnlijke borsten hooguit beetje gevoelig... inderdaad grappig eigenlijk dat we allemaal dat soort dingen willen voelen...heeerlijk toch lekker boven de wc hangen haha Dinsdag afspraak bij de huisarst..hoop snel voor een echo te mogen..vind het maar eng nog zo in het begin..
Heb ook niet echt superveel last eigenlijk.. Wel (vooral) s'morgens wat kramperig als ik net uit bed kom. Ook wat meer bultjes op tepels. Heb eigenlijk ook nooit extra gevoelige borsten gehad tijdens mijn cyclus en nu dus ook niet... Verder wat trekkerig gevoel, spierpijnachtig? Darmen? Volgens mij vindt iedereen deze tijd echt superspannend.. Steeds ( vooral de 1ste paar dg) naar de wc gaan omdat je denkt dat je vloeit.. wachten op je 1ste echo.. Eigenlijk voelen we nog niet eens echt dat we zwanger zijn.. Onwerkelijk! Wij gaan later op de dag naar ouders, schoonouders en zus en broer... KAn het niet langer voor me (ons) houden! Spannend!
Klop klop... Ik kom me hier ook heeeel voorzichtig melden. Vanochtend 2 posi testen na 3 dagen overtijd te zijn (zie clear blue dig in album) Dit is echt een ongelofelijk groot wonder. Mijn man en ik staan nl op de wachtlijst voor IVF ICSI. We zouden in maart aan de beurt zijn. Ik hoop zo dat dit wonder waarheid blijft....Duimen jullie mee? Ik ben de gelukkigste op aarde op dit moment....
@ Elvira! Meis dat zou echt geweldig zijn, maar zo een digitale zegt heus niet zomaar 'zwanger'. Dus ik denk dat je die artsen eens mag gaan verbazen! Ik duim in ieder geval heel erg voor je dat je ons hier nog 8 maanden kan komen vergezellen!