Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb het weekend bij mijn ouders overleefd! Volgens mij hebben ze niks gemerkt, ik ben helemaal blij.

Verder een aanrader: het boek "zwangerschap voor dummies"!
    Dat leest lekker weg en je hebt alle info op een rijtje. Ik heb het gewoon uit de bieb gehaald.

Nu ga ik lekker in bad, nog even genieten van het weekend.

Groetjes
    Maris

ps augustus: heel veel sterkte met wachten tot het donderdag is!
    :(

2. NiCa

NiCa Bekend lid

idd meis:)

3. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Dag Annn,

Hier nog een zonder klachten. Ik heb echt helemaal nergens last van. Ik heb met vriendinnen een heel weekend door Amsterdam gelopen, en ik heb helemaal niets gemerkt van eerder moe of zo terwijl ik dat wel verwacht had. Natuurlijk waren we savonds wel dood, maar dat waren mijn niet zwangere vriendinnen ook! Voelt ook een beetje raar hoor, maar voorlopig probeer ik er maar van te genieten.

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goed dat je het zegt Maris, dat boek heb ik ook gekregen bij mijn vorige zwangerschap. Ik heb het alleen meteen weggestopt omdat het mis ging. Ik ga meteen zoeken!
    Lotte; mozzarella mag gewoon hoor! En ham ook, want ze gebruiken altijd gekookte ham naar mijn weten! Dus van de week lekker alsnog pizza eten!

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    oeps, dat was per ongeluk twee keer :oops:

6. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Wat kunnen jullie beppen zeg! Ik heb gisteravond voor het laatst gelezen en ik moest nu al 5 pagina's bij lezen. Maar ja, het is ook zo gezellig hier!
    Ik ben zo blij met mij zwangerschapsbroek. Scheelt echt een heel stuk, kan mijn buik eindelijk weer gewoon ademen. Ik ben alleen nog wel druk om het met shirtjes te verbergen. Met sommige shirtjes valt het echt te erg op, dus ik heb nu even een beperkte garderobe.
    Ik heb echt nooit geweten dat je buik al zo snel groeit. Ik dacht altijd dat je dat pas vanaf een maand of 4 à 5 hebt, maar blijkbaar kan dat al meteen beginnen.

Liefs Laura

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja snap ook niet wat we met nog een lijst moeten.
    We hebben er al 2 hier en die van Jotim.

En Anne de meiden hebben die uitgerekende datums zelf zo door gegeven dus als het fout is moeten of hadden ze dat moeten zeggen.
    Dus lijkt me sterk dat het allemaal fout is.
    Maar euh wat gaat nou de bedoeling zijn dat ik het nog bij ga houden of dat jij het over gaat nemen?

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ moon, volgens mij is het voor haar zelf. Maar ik anders is het ook geen overzicht meer als iedereen een lijst begint.

Voor de rest heb ik nog een leuke link gevonden http://www.vitababytv.nl/ kan je filmpjes kijken. Erg leuk vind ik zelf

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ohw okay.. ja dan wordt het een zooitje hihi.
    Zal morgen is bij je link kijken.
    Ga ff bank hang.. kom net van bed af was zo moe maar had liever door geslapen maar ja dan ben ik van8 weer wakker haha

10. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Stel klepkonten!

Morgen de echo.... Ben op van de zenuwen en ook weer niet. Heel raar... Ik hoop zo dat we iets moois te zien krijgen!

Duimen jullie heel hard voor me?

11. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Oh leuk zeg mariekebalm, zie in jotim haar lijst dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend, en we zijn even oud. Tenzij je net jarig bent geweest zijn we volgens de chinese kalender beide in verwachting van een meiske!
    Ben benieuwd of het uitkomt!

12. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedenmorgen allemaal en veel succes bij de echo vandaag , ik mag morgen hoop ook om iets te kunnen zien want vermoedelijk ben ik iets korter zwanger

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen iedereen,

Zo nieuwe week. Laat maar komen. Heb vanacht heel slecht geslapen sliep pas om haf 4 ofzo en als de wekker dan gaat om 7 uur dan is het vroeg.
    Misselijk ook weer. Terwijl ik ben begonnen met een ontbijtje. Dat helpt vandaag dus niet. MMMHH.
    Vandaag nog dames met een echo ? Veel plezier.
    Gisteren nog mensen gekeken op canvas ? Mijn mannetje heeft meegekeken en vroeg me erna of het niet vlugger kan zo'n bevaling. Hij zei ik snap niet dat je er zolang over moet gaan doen. Hij wil eigenlijk dat ik zo min mogelijk pijn ervan heb. Lief, maar het ie niet anders. Ik weet wat me te wachten staat een beetje.

14. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Ik heb ook naar dat programma op de VRT gekeken, maar ik ben na tien minuten weggezapt. Ik vond het nogal traag en die beelden van "de baby" waren zo overduidelijk computersimulaties dat ik er snel genoeg van had.

Dat programma wat ze zo nu en dan herhalen op discovery vond ik mooier om te zien.

Ik ben trouwens ook 1 van degenen met weinig kwaaltjes. Nog niet misselijk geweest, alleen af en toe kramp in mijn buik en afwisselend heel gevoelige en heel harde tepels. Daarbij heb ik nogal last van acne. Volgens mijn man valt het niet op, maar zelf heb ik er wel last van. Ik zit de hele tijd aan mijn voorhoofd te voelen "hoe erg het is". En daar wordt het natuurlijk niet beter van.
    :(

Vanmiddag heb ik dan eindelijk tijd om de VK te bellen (kan alleen tussen 13.00u en 13.30u).

Groetjes en fijne dag!

Maris

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen allemaal,

hier is het weer helmaal mis. De misselijkheid is in alle hevigheid terug, ik ben duizelig en moest spugen. Sorry hoor maar ben het even zat. Ik slaap slecht het is druk op het werk en heb me toch maar ziek gemeld. Ben vanochtend flauwgevallen. Dit gemeld op het werk en die waren niet blij. Ja wat moet ik dan? Ik werk met mensen lekker verantwoordelijk dan. Gelukkig begreep mijn maneger het beter.

Meiden die een echo hebben: succes en ik wil alleen maar goed nieuws.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemorgen!
    Kom net bij de tandarts vandaan, en hoef er over een half jaar pas weer heen :D Ben ik erg blij om want ik HAAAAT de tandarts.
    Nu zou ik alleen wel om 10 uur op het werk zijn maar de tandarts was laat en mn kerel heeft de auto mee dus ik kom ook later op mijn werk. Zullen ze leuk vinden! :( :(

En de misselijkheid is hier ook weer volop aanwezig. Kreeg vanochtend echt niet mijn foliumzuur naar binnen. Zo nog maar een keer proberen :confused:

17. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Ik kom me ook weer even melden... heb vorige week met de griep op bed gelegen... Bleh... ik werd echt gillend gek in huis, haha!
    Volgens de huisarts mocht ik gewoon 6 paracetamolletjes hebben op een dag, dus tegen de keelpijn heb ik dat toch maar gedaan... Krijg ik bij een toiletbezoek (grote boodschap sorry :oops: ) ineens wat druppels rozeverlies.. misschien viel het extra op in de witte toiletpot, maar ik schrok me wild... Gelukkig stelde de verloskundige me gerust dat dat wel vaker voorkomt in het begin van de zwangerschap... pff....
    Hé, ben blij dat ik trouwens niet de enige ben met enorme buikgroei... Ik krijg mijn spijkerbroek echt amper dicht.... Dus die draag ik ook maar niet meer... zit niet echt lekker ;)
    Allemaal een hele fijne dag vandaag en voor de dames die de echo hebben: Heel veel succes en dat er maar een mooi beeld mag komen!
    Liefs Chris

18. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Cool, de eerste uitruil van de MvM flessen is net gebeurd. Ik had me er al druk om gemaakt vannacht (is de poort wel open, moet ik de flessen niet al buiten zetten, etc.), maar alles is dus gelukt. Ik ga nu even snel de flessen binnenhalen. Jammer dat ik normaal om deze tijd al op mijn werk ben, ze zullen dus meestal de hele dag buiten staan...

Ik moet zeggen dat ik het wel gek vind om in een maatbeker te plassen, maar verder valt het me reuze mee.
    :)

19. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden ik heb gisteren ook op canvas gekeken ik vond het juist leuk om te zien en die computeranimatie vond ik ook erg leuk
    en ik ben nog steeds niet misselijk nix hopelijk blijft het lekker weg! zit er eerlijk gezegt niet op de wachten :rolleyes:
    voor de meiden die wel misselijk zijn heel veel sterkte gewenst :thumup:

liefs nica

20. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Goedemorgen dames!

Sorry dat ik niet iets eerder van me liet horen maar ik kan thuis niet op dit forum inloggen :(

Echo was fantastisch! Het hartje klopte stevig, we hebben het gezien en ook gehoord :) oh man ik heb gehuild als een klein kind zo blij was ik :D :)

Wat een beleving zeg niet normaal, mn vriend was ook helemaal ontdaan ervan.

Zo nu ga ik eerst even die 18pagina's bijlezen die ik gemist heb want verders had ik een druk weekend, gister mn moeder verteld en die was helemaal door het dolle heen.
    We hadden een boek gekocht "Oma vertel 's" daarin wordt gevraagd naar haar jeugd en wat ze leuk vond en hoe haar verjaardag werd gevierd en welke muziek ze leuk vond etc etc echt heel gaaf boek.
    Dat kan ze dan later ingevuld aan haar kleinkind geven, echt een tip om te geven ;)

Deel Deze Pagina