Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Vandaag weer gelukkig weinig klachten, ze zijn er allemaal nog wel maar er valt nu goed mee te leven. Heb wel enorm veel energie met buien dan, want na mijn energieboost zak ik echt in en moet ik slapen.

Vandaag grote dag ga mijn mams vertellen dat ze oma wordt, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft. Weet zeker dat ze alles verwacht maar dit niet. 8)

2. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Ik zat me net te verbazen over het grote aantal berichten dat we met zijn allen al geproduceerd hebben, en toen viel me iets geks op:

Het aantal berichten in de bevallingslijst forum topics loopt niet "normaal" op per maand. Je zou toch verwachten dat er een soort gemiddelde groei van het aantal berichten per maand zou zijn (dus bijv. feb: 12.000 posts, maart 11.000, april 10.000, etc.) , maar blijkbaar verschilt het kletskous gehalte nogal per maand:
    Feb: 11.290
    maart: 6890
    April: 17341
    mei: 5256
    juni: 4144
    juli: 6999
    aug: 2805
    sept: 3014
    okt: 2299
    nov: 202

Sorry, ik ben altijd nogal bezig met cijfers en het viel me op.
    :)

groetjes
    Maris

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    He Salsabine, wat een supernieuws!

Dat boek klinkt als een leuk idee. Ik wist wel dat het bestond als "mam vertel eens". Om de oma-versie te geven is meteen een goed kado voor het grote vertel-moment.

Anne, jij ook alvast veel plezier bij het vertellen! Jouw situatie is wel bijzonder, dus ik kan me goed voorstellen dat je moeder érg verbaasd zal zijn!

Groetjes
    Maris

4. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Goedemorgen allemaal.
    Wat een goed nieuws Salsabine geweldig.
    Hier nog weinig kwaaltjes beetje sneller moe beetje zeurderig gevoel onder in de buik en van morgen voor het eerst klein beetje misselijk.Buikje begint al te groeien kan me gewone broeken niet meer dicht hebben. Meiden die vandaag echo hebben succes.

@ augustus hoe is het met jou?

gr Marianne

5. augustus

augustus Niet meer actief

Hey meiden

Nog even een berichtje van mij. De bloeding is zo goed als gestopt. Probeer nu een echo te regelen, maar dat is niet zo makkelijk. De verloskundige zegt dat ik maar moet wachten tot donderdag want als het mis is, dan gaat het mis he. Dus ik heb even gezegt wat ik er van vind. Ik heb zoiets van als het goed is dan ga ik toch niet 3 dagen in de zenuwen zitten. 1 telefoontje en ze heeft mijn spoedecho geregelt. Nou dat doet ze dus niet. Heb nu het verhaal aan mn HA voor gelegd, die gaat mij zo terug bellen...Ik kon niet meer vriendelijk doen het is toch wat dat ze je zo links laten liggen.
    Maar tjees wat ben ik kwaad. :) :)

6. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    jeetje augustus. Ik vind het belachelijk dat ze zo met je omgaan. Als het mis is is het mis maar net wat jij zegt als het wel goed is waarom dan in onzekerheid leven 3 dagenl. Dat is toch niet te doen. Sorry hoor maar word hier ook boos van dat ze zo met je omgaan

gr Marianne

7. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    hallo dames!
    Hier ook nog altijd niet echt veel last van mijn zwangerschap.
    Ik ben wel wat sneller moe en af en toe een nare smaak.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 2 weken kotsend :oops: op bed gelegen. Kon nog geen slokje water binnenhouden.

Ik denk dat ik het deze week ook op mijn werk bekend ga maken.
    Wanneer zijn jullie dat van plan?

xx

8. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Wat naar voor je augustus! Kan me goed voorstellen dat je boos bent.
    Sterkte!

9. augustus

@ Marianne: Ik ben idd ook erg pissig...Vorige keer kon het allemaal wel, mar nu ineens niet meer...
    Ik wacht het telefoontje van de HA maar af en anders ga ik om 1 uur de VK weer stalken...

@ Kikikie: spannend hoor, hebben ze geen idee?

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Goedenmorgen dames...
    Hier gaan alles van een leien dakje...ben alleen af en toe wat duizelig.
    @ augustus..ik geef je groot gelijk hoor...bijt maar lekker van je af. (wat is die veloskundige een muts).

11. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Salsabine, gelukkig was alles goed! Heb aan je gedacht dit weekend.

Augustus, hopelijk kan de huisarts wel een echo regelen. Ik duim voor je!

Hier gaat het z'n gangetje, smorgens met vlagen wat misselijk. Vooral als ik de poepluier moet verschonen van mijn dochtertje!
    Morgen weer werken na een weekje vakantie,dus moet er dan weer vroeg uit, hopelijk ben ik dan niet misselijk. Moet morgen eerst ook nog naar de tandarts....
    Ik kan al mijn broeken nog aan, mijn buik groeit nog niet echt. Dat had ik bij mijn vorige zw.schap ook niet, toen heb ik tot 4 mnd mijn gewone broeken nog aangehad.

12. NiCa

NiCa Bekend lid

augustus ik vind het niet normaal dat je vk zo tegen je doet :) want toen ik zwanger van me zoontje was toen ongeveer 17 weken heen en toen voelde ik hem nog niet bewegen maar mijn gevoel zei dat er iets mis was en ze zei dat ik gelijk dat ik mocht komen en toen ik het hartje hoorde rolden de tranen van geluk over me gezicht.
    normaal gesproken moet je vk je gewoon laten komen en zorgen voor een spoedecho...sorry dan had ze geen vk moeten worden :)

meis ik wens je heeeel veel sterkte toe

liefs nica

13. augustus

Dank jullie wel allemaal.
    HA heb ik nog steeds niet gesproken..
    Schiet echt lekker op hier in Rijswijk..

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ augustus Ga maar op je strepen staan hoor. Vind ook dat ze best even na je kunnen kijken. Alleen maar voor je eigen geruststelling en je mag te weten waar je aan toe bent. Hoop dat jou HA meer voor je kan beteken.

15. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Vanmiddag heb ik mijn eerste intakegesprek bij de verloskundige.
    Verder ga ik vanmiddag even naar de hema om een grotere BH te kopen, mijn borsten zijn nu gelukkig wel minder gevoelig geworden.

16. NiCa

NiCa Bekend lid

idd jotim heeft gelijk meis laat je niet kennen want dit is niet normaal heel veel sterkte hopelijk belt de ha je zo terug :)

liefs nica

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @ Augustus: laat je niet zomaar weg sturen hoor meid. Nog drie dagen onzekerheid is niet normaal.

@Salsabine: fijn dat je echo goed was meid!

18. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Jeetje vanmorgen verkondig ik nog dat ik gelukkig weinig klachten meer heb. Nou weet niet of het de zenuwen zijn maar ben me toch een partij beroerd ineens. :rolleyes:

19. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Jaaaaa, daar ben ik weer met gelukkig goed nieuws! Het hartje klopte op de echo en ik ben (qua grootte baby) 7 weken. Dat klopt dus aardig. De rest zag er ook keurig uit. Het was er in ieder geval maar 1. Ben zo blij dat alles goed was!

20. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Jemig augustus, wat een takke verloskundige heb je. Ik heb hier altijd aardig wat begrip gelukkig. Vindt het niet normaal dat ze je zo laten wachten. Ik weet heus wel dat een mk niet te voorkomen is maar je kan toch wel die echo wat eerder doen?

Deel Deze Pagina