Wat geZwellig ; allemaal nieuwe mama's erbij! Lekker beppen over hetgeen wat gaat komen! Elvira; gave koets had je op je trouwdag! Volgens mij hadden wij een heel eind dezelfde! Dan voel je je écht wel een prinsesje, hè?! Verders alles rustig aan deze kant; ik voel vaag dat er daar beneden wordt "gewerkt", maar voel me nog niet echt superzwanger... Nie misselijk, nie vaker plassen, geen pnverdraaglijke luchtjes, geen winderigheid, alleen een klein beetje tieten-spierpijn Hebben jullie er trouwens wel eens vaker van gehoord dat het tijdens je zwangerschap beter is om op je linkerzij te slapen? Ik kwam dat gisteren ergens tegen; zou beter zijn voor de doorbloeding, maar een exacte uitleg stond er niet bij
Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Ik voel helemaal niks. Heel soms licht gevoelige borsten en wat ongikrampjes...maar verder noppes. Had ik ook als ik ongi moest worden. Ik heb even wat rondgebeld en het ma 12-02 al een echo bij de gyn Kan niet wachten! Kabouter Klus, ja, ik voelde me die dag ook echt een prinsesje! Duik nu ff de stad in om een kleinigheidje voor mijn man te zoeken! Tot gauw
Alle nieuwe oktobermama's: gefeliciteerd en welkom. Elvira! Voor jou een bijzonder hartelijk welkom.... wat een geweldig nieuws!
hallo nieuwe mama's gefeliciteerd! hier een rustige dag maar ben nu uitgeput! ga lekker eten en bank hange! groetjes bianca
Het Elvira, gefeliciteerd! Wat geweldig dat het toch nog 'vanzelf' is gegaan. En wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt.
Nou dames, ik kom me ook even melden. Ook een oktober mama! Ik heb nog niet bijgelezen, ik ga eerst even koken LOL maar moest het toch even melden! Allemaal gefeliciteerd!
Hey nieuwe mama's...allemaal gefeliciteerd! Wanneer krijgen we een buikje? Ik heb nu al een buik, maar das omdat ik daarnet veels te veel heb gegeten Nee...ff serieus, dat ligt er maar aan.Bij de een gaat het sneller als bij de ander. Bij hele dunne mensen zie je het ook sneller als bij vollere mensen denk ik. Maar over het algemeen denk ik dat je bij week 15 wel iets ziet. Jeetje wat duurt dat nog lang Maar ja aan de andere kant, negen maanden met een dikke pens lopen is ook uitputtend denk ik Ik merk wel dat mijn buik s'avonds wat ronder en voller is, terwijl ik s'ochtends echt een flubberbuik heb Merken jullie dat ook? Gaan we allemaal foto's maken van ons buikverloop? Is leuk om te zien vind ik. Ik ga nog ff bankje hangen, want mijn oogleden hangen bijna op mijn kniën...stay awake
Haha, heb toevallig afgelopen woensdag (met 4 weken) de 1e buikfoto gemaakt; ik wil proberen om dat elke week te gaan doen. Ik ben van mezelf al niet echt vet (49 kilo nu), dus jippie; kunnen ze mijn buikje snel zien!
Ik wil morgen de eerste maken, en dan elke week inderdaad. Nog maar eens zien of ik dat volhoudt . Maar eigenlijk hoop ik dat er de eerste tijd niet zoveel te zien is, ik moet/wil het eerst nog ff voor me houden op werk. Bovendien was ik de laatste tijd al wat aangekomen. Ik pas nog maar een paar broeken, en wil nog niet met 6 weken zwangerschapsbroeken moeten kopen!
Welkom nieuwe mensen! En gefeliciteerd natuurlijk Heb nog steeds het idee dat ik droom....zooooo onwerkelijk.... Had vanmiddag een IVF verpleegkundige aan de lijn, om te vragen hoe nu verder met afspraken. Tja logisch toch, zegt ze. Alles afzeggen natuurlijk...Ik vind dit evengoed eng, maar ze verzekerde me dat als het mis zou gaan, we er snel weer tussen zouden zitten. As do voorlichtingsavond over IVF. We overwegen nog of we daar wel vast naar toe zullen gaan (is verplicht voor start). Maar ook dit raadde de vp. af. Ik moest maar naar een bijeenkomst voor zwangeren gaan zei ze hahaha. Ja zij heeft makkelijk lullen. Ik voel echt nog helemaal niks. Ben kip fit, vrolijk, niet/nauwelijks gevoelige borsten, geen misselijkheid, enz enz. Alleen af en toe licht ongigevoel in mijn baarmoeder, maar daar heb je het dan ook mee gehad. Hoop zo dat ze me 12-02 al kunnen zeggen dat er echt iets in mijn buikje zit..... Ik zal ook zeker buikfoto's gaan maken. Ga hier volop van genieten, geloof dat maar. Heb er lang zat op gewacht
Dag Elvira! Nog harstikke gefeliciteerd joh! Echt bijzonder, al zover in de MMM en dan nog spontaan zwanger. Je moet je banner en profiel helemaal gaan aanpassen joh!
ja ik heb het ook echt hoor.. maar ze zeggen dat het je darmen dan zijn ofzo..hier nog meer mensen met een boller buikie x