Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames...
    Ik heb het vanmorgen gewoon aangedurfd om in mijn nieuwe positiekleren te gaan werken. Ziet er ook allemaal best wel leuk uit met een zwarte broek en een leuk jurkje erover maar goed was toch een hele aanpassing hoor! Gelukkig vinden mijn collega's dat ik er beeldig uitzie en tja, het lijkt wel of mijn buik nu extra benadrukt wordt want verbergen dat ik zwanger ben wordt nu wel moeilijk!

2. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goh, dat jullie al zwangerschapskleding dragen! Leuk zeg!

Zelf pas ik nog met gemak in mijn gewone kleding.
    Nu ben ik niet zo van het strakke, kan ook niet echt, ben toch behoorlijk gezet. Maar mijn broeken passen nog prima!
    Dit vind ik eigenlijk ook wel best, vooral omdat we het nog tegen niemand verteld hebben en ik geen argwaan wil wekken.

Liefs, Divanaatje

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @Divinaatje, is bij mij ook zo ineens gekomen vorige week dat het plots begon te spannen allemaal. Op zich kan ik ook nog wel in mijn gewone kleding maar dat spant echt wel en dit zit super comfortabel. Heb dan ook wel wat geïnvesteerd in modieuse kleding. (moet ik voor mijn werk waar ik onder gewone omstandigheden in mantelpak moet gaan werken, dus moest het nu ook wel redelijk deftig blijven ;)) En het voordeel is dat je buik dan wat meer uitkomt en mensen meteen meer begrip tonen wanneer je moe bent!

4. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    Goedemorgen allemaal.
    Kwam gisteren via marktplaats toevallig bij een vrouwtje terecht die haar positiekleding wilde verkopen,ik gemaild bleek het een vrouw te zijn die ik kende van zwemles. Heb alles overgenomen van haar 14 broeken, 14 buikbanden, jurkjes ,truitjes, shirts ,rokjes dus ben helemaal voorzien heb het ook al aan, pas me eigen kleren dus ook niet meer. En het ziet er allemaal nog als nieuw uit.
    Hier nog weinig kwaaltjes op de moeheid na.

Gr Marianne

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Nou, mijn gespannen buik is een beetje afgezakt... Alleen begint bij mij nu de misselijkheid te komen.... Aan de ene kant denk ik: NEE! Aan de andere kant hoort het er toch ook wel weer bij en is 't toch fijn dat ik "iets" van de zwangerschap merk, haha! Verder ben ik heeeeeeeeeeeeeeel moe... bleh... maar dat zal nog wel wat te maken hebben met mijn griep van vorige week... jeetje wat gebeurt er toch veel met ons lichaam he... had ik nooit verwacht eigenlijk... Haha, zie ik maar weer wat voor groentje ik ben ;)

Liefs Chris

6. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Bolletje, fijn dat je een goede echo had. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig was.

Anne, het lijkt me ook erg fijn als goed nieuws met iemand kan delen.

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Goedenmorgen dames...

Alles verloopt hier prima...heb weinig last van de kwaaltjes waardoor ik soms wel twijfel of ik inderdaad ook zwanger ben....maar dan doe ik mijn bh uit en sta ik te gillen van AU AU ME TIETEN. Die 2 herinneren me er dan aan dat ik toch zwanger ben...

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Wat een lieve mama heb jij zeg! Dat ze dat meteen voorstelt! Geeft ook wel aan dat ze het wel leuk vindt, toch?!

Zo, ik ben weer een onrustige nacht verder. Ik slaap echt slecht de laatste dagen. Ik moet er standaard een keer uit om te plassen (normaal nooit!) en ik heb onwijze last van mijn onderrug en dan vooral als ik lig. Herkent iemand dit? Ik weet echt niet meer hoe ik liggen moet! Wij hebben een waterbed en meestal is dat juist erg prettig met rugklachten, maar nu dus niet! Als dit zo door gaat moet ik echt iets anders gaan verzinnen.

Nog twee dagen voor ik naar de VK mag. Mijn vader gaat met me mee. Manlief is niet vrij en ik mag niet rijden. Gelukkig is paps vrij en vond hij het erg leuk om mee te gaan.

9. goedemorgen meiden!

ook hier hoor!
    lijkt wel alsof mijn borsten ieder moment kunnen ontploffen zoo erg!

En ook sinds vandaag weer wat ongi zeurend gevoel..
    beetje hetzelfde als jij jotim!

ook ik ben best gezet... en ik pas mijn broeken ook niet echt meer... gelukkig was ik afgelopen jaar bijna 10 kilo afgevallen.. en die broeken werden dus te groot.. die kan ik nuet (helaas) weer aan!
    Want mijn andere zaten echt niet comfertabel meer!

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hier alles prima, bijna geen klachten, alleen 's avonds optijd moe. Lig ineens erg vroeg in bed 'savonds terwijl ik dat anders dus echt nooit doe!
    Nog 6 dagen wachten en dan eindelijk die spannende echo! Ik ben echt aan het aftellen en het wordt met de dag spannender :)

Meiden met een echo vandaag succes!

Groetjes Doris

11. NiCa

NiCa Bekend lid

hoi hoi meiden

ik ben benieuwd hoe het met augustus is afgelopen zou ze eindelijk de echo hebben gehad en zou haar kleine frummel in orde zijn :(:
    ik hoop het zo voor haar :)

liefs nica

12. jaaa daar ben ik ook best benieuwd naar!

13. augustus

augustus Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb de bevestiging gekregen. Het is idd weer een miskraam.

Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe..

Liefs Marijn

14. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

Ik laat ook weer iets van mij horen, hier alles goed alleeen zo moe, ik kan de hele dag wel slapen..
    Er wordt ook zoveel geklets ik kan het bijna niet meer bijhouden..

Meiden die een echo hebben vandaag succes!

Hier moet ik nog even afwachten.. spannend dus..

liefs Shannen

15. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Augustus wat erg voor je meis...
    Een hele dikke knuffel van mij..

liefs Shannen

16. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    augustus, sterkte!

ben net terug van de vk.
    ze doet eigenlijk niks de eerste keer, behalve praten.. bloeddruk was zeer mooi..
    moet nog bloed laten prikken en dan over twee weken mijn echo.. kan niet wachten!
    en vandaag een mijlpaal bereikt.. de acht weken!

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Augustus heel veel sterkte meis!

18. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Augustus: Veel sterkte meid! Hopelijk mag jij binnenkort ook eindelijk echt onbezorgd van zo'n wondertje gaan genieten. Een dikke knuffel vanaf hier!

Vandaag ben ik bloedprikken. Duurde best lang zeg, 5 buisjes! Ik ben benieuwd wanneer de uitslag is. Ik heb het er nooit zo op, maar gelukkig waren ze vandaag erg netjes voor me in het ziekenhuis.

Wel weer iets dat je er aan herinnert dat je echt serieus zwanger bent. Wat ik echt slecht vond is dat je nuchter moet zijn. Volgens mij doen ze dat zodat iedereen een keer ochtenmisselijkheid krijgt of zo. Ik was echt helemaal ziek van de misselijk omdat ik al zo lang niets in mijn buik had. Ik krijg vandaag de rest van de dag dan ook moeilijk iets naar binnen. Ik weet ook niet waarom het nuchter moet, want volgens mij is dat niet nodig voor je glucose of zo. Weet iemand waarom dat is?

Verder ben ik erg blij met mijn kleding, want ik zou er echt niet aan moeten denken om nu weer in mijn oude kleren te schieten.

Verder nog leuke echo's mensen?

Liefs Laura

19. @ augustus.. ohh wat erg meid..
    sterkte verder !
    Hoop je snel weer hier te zien!

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jeetje augustus, wat naar voor jullie! Neem de tijd om dit verlies een plekje te geven! Dan hopen we je daarna weer snel terug te zien bij 'Ik ben zwanger'!
    Liefs, Maartje

Deel Deze Pagina