heeee ladies! even de stand opmeten! wat was jullie begin-omtrek van je buik (navelhoogte) en nu? ik begon met 91 en zit nu op 97 cm. overmorgen echo... hoop zooooo op een mooi knipperlichtje! augustus: sterkte...
ik heb geen idee annn misschien wordt het donderdag gemeten dan moet ik de eerste keer naar de vk toe liefs nica
he nica, kun je ook leuk zelf doen! neem een meet-lint, of een touwtje (die je later na-meet met een rolmaat of lineaal...). is leuk om bij te houden!
Augustus, ik vind het vreselijk voor je en wens je heel veel sterkte. Zo zit nu echt met moeite me ogen open te houden wat vreselijk is dit. Ineens ben je moe of misselijk. Vind dat erg vervellend want ik wil gewoon normale dagen draaien. Nog 4 en halve week en dan moet het allemaal een beetje afnemen toch ?
@Jotim, ik hoop het met je mee. Ik weet dat het er bij hoort maar het valt niet altijd mee. Ik heb mijn werk, huishouden en de kids ook nog. Ik ben blij nog een wondertje te mogen krijgen maar soms wou ik dat ik al 39 weken was. Sorry dit klinkt niet leuk voor sommigen misschien maar zo ervaar ik het soms wel.
ja dat kan ook annn maar ik wacht ff tot donderdag en misschien zal ik het daarna zelf bij houden liefs nica
@ denisse: Wat raar? Ik ben echt benieuwd hoe dat zit, want ik was echt zo ziek ervan dat ik 12 uur lang niets mocht eten en drinken. Ik heb er nu nog last van. Ik zou ook niet weten waarom dat moet. Ik ben echt benieuwd hoe dat bij de rest is: Dames moesten jullie ook nuchter zijn voor het bloed prikken? (12 uur lang niets hebben gegeten en gedronken?) @ Annn: Ik begon met 73 cm en ik ben nu 81 cm. Dus dat gaat wel snel, want ik ben pas 6 weken. Mijn buikfoto met 4 weken heb ik ook in het album staan. Vandaag zal ik weer ff een foto maken. @ Murizz: Welkom! Hebben jullie al foto's van je mooie buikje? Liefs Laura
Nou Nynke, ik begrijp het wel hoor! Ik zit ook regelmatig te snikken op de bank! Ik ben ECHT superblij dat ik zwanger ben, maar ik vind het heel zwaar! Mijn leven is zo drastisch verandert. Ik was volop aan het werk en bezig om mijn droom te verwezelijken (naast de droom om zwanger te worden) en nu zit ik al drie weken hele dagen thuis te vechten met eten en drinken. Hopelijk is het snel over en voel ik me beter.
Hoi Maartje, ik hoop voor jou zeker dat je snel weer opknapt. Dit is echt niet leuk. Ik kan nog redelijk normaal functioneren en mijn ding doen, zij het iets beperkt. Jou leven speelt zich af op de bank nu. Ach meis, onze roze wolk komt echt wel! Knuffel.
Ja de kinderen vind ik ook zwaar. ze verwachten ook dat je gewoon verder gaat met alles. Nu weet de jongste ook nog niks. Mama is normaal voor alles in en altijd bezig. Nu valt dat echt tegen. Eerder geirriteerd. Even gaan liggen is er echt niet bij en het werk moet ook gewoon verder. Ik moet eigenlijk nu meer werken om mezelf dadelijk een tijd zwangerschapsverlof te kunnen geven. Er zijn wel klanten die op mij rekeken. Vanavond ga ik maar weer eens beginnen met frisse moet het is bij mij ver te zoeken zin in me werk. Ook ik verlang na een zwangerschap die al verder gevordeerd is. kriebels en schopjes in me buik. Kan echt niet wachten. Laat mij maar 20 weken zijn ofzo. @Kan het inkomen hoor. Petje af voor je.
nog even volhouden dames, van mij mag die misselijkheid wel weg! dat is het meest irritante wat er is!
Oh Nynke, het was niet mijn bedoeling om onze situaties met elkaar te vergelijken hoor! Het lijkt mij vreselijk zwaar om ook nog kids rond te hebben lopen als je al moe, misselijk en geirriteerd bent! En daar heb ik nu geen last van.
Mooi buikje! Ik moet ook weer een nieuwe maken. Heb wel al in me album staan hij is ook aardig dik. Vandaag zag me tante me voor het eerst sinds ik zwanger ben en der ogen rolde er zo wat uit
Moet gewoon nog een keer kwijt hoe blij ik wel niet ben nu ik een goede echo heb gehad! Heb echt twee kl*te weken achter de rug, maar nu zit ik vol energie en ik kan de hele wereld aan! Zoveel lieve reacties gehad van familie en vrienden. Ze hebben allemaal zo mee geleefd. Echt heel tof. Mijn grote zus was de hele dag van de leg, zo lief! Is ook zwanger en zit ook op deze site bij de augustus mama's. Dus zijn samen zwanger. Schelen week of 6. Bij onze vorige zwangerschap waren we ook samen zwanger alleen toen liep ik 4 maanden voor. We hebben allebei een zoon die nu dus grote broer gaan worden!
hallo allemaal hier is een oktober mama (zover ik weet) En ik ga lekker meebabbelen heb alleen nog niet alles gelezen aangezien het zoveel pagina's zijn. Na bijna een jaar van de pil te zijn ben ik plots zwanger maar de exacte datum weet ik niet. Maandag ga ik voor eerste echo dan ben ik rond de 7 a 8 weken zoals ik zelf denk. Ik hoop dat alles ok is, ben zo onzeker en voel soms niks en andere dagen ben ik zo moe... enz. Je hebt idd al een buikkie zeg, ik heb zo'n buik al van mezelf dus bij mij zie je niet veel hahaha. Nou meiden, we gaan eens lekker babbelen over van alles en nog wat. Geniet er allemaal maar lekker van.....
He Amy, je hebt het gevonden. Meid die onzekerheid hebbn we allemaal. Praat het lekker van je af zou ik zeggen. En probeer te genieten.