@ AntoniaH dat lijkt mij idd schrikken! Gelukkig is alles goed.... Elke kaar als ik naar de wc ga ben ik ook echt bang om bloed te zien... 2 weken geleden was dat helemaal erg!
@Appeltje; ik had inderdaad alleen in de lijst gekeken. Haha, nou ja kan gebeuren. Veel plezier zaterdag alvast! @Jetteke; ik snap precies wat je bedoelt. bij ons was het ook een boontje met knipperende pixels (zoals mijn man zegt). Mijn vriendin is vandaag weer opgenomen en heeft ene echo gehad. Zij is nu 9w1d en zij zag al echt een klein wezentje met armpjes en beentjes. Echt cool! @Lvdwerf; ik kom wel vaker bij een homeopaat, dus ik zal haar er eens naar vragen. Bedankt! @AnthoniaH; wat een schrik! Ben blij voor je dat alles goed blijkt te zijn! @Moon; hetzelfde als vorige week?!?! Echt niet! Mooi buikie hoor!
@ AnthoniaH Jeetje had ik ook volop geschrokken. Maar fijn dat het hartje klopt en dat je over 2weken terug mag komen. Is toch fijn om te zien dat alles goed is he @ jotim Haha echt? Ik zie dat zelf niet eens weet je dat. Ik dacht dat ie nog zelfde was gebleven als vorige week. @ chris Thnx...
hey meiden! fijn dat sommige meiden al een mooie echo hebben gehad... ik heb pas volgende week mijn intake bij de VK en hoop dat ik daarna ook zo'n mooie echo krijg! vandaag doen de (.)(.) wat minder pijn dus das wel heel fijn... maar de misselijkheid komt daar weer tevoorschijn! haha zo blijf je bezig he!
he meiden, @ augustus, wat vreselijk, ik wens echt heel veel sterkte en hoop dat ook jij snel een nieuw wondertje mag verwachten. @ alle meiden die een goede echo hebben gehad gefeliciteerd! geniet er van hoor! ik heb vandaag weer een mindere dag ik ben vanmorge wel naar mijn werk gegaan maar ben nu toch weer thuis . Been heel erg misselijk en moe. alleen kan de slaap niet pakken dus vandar dir berichtje. Ik mag morge naar de vk en vrijdag echo maar ben zo zenuwachtig. erg he? en weet dat ik me niet zo druk moet maken maar ja = makkelijker gezegd dan gedaan. hopelijk zakt de misselijkheid snel, al voelt het niet zo zo geneoeg geklaagd ga maar weer even liggen. Hopelijk hebben jullie allemaal een etere dag. groetjes bianca
@anthoniaH wat een schrik maar fijn dat het hartje klopte. @moon je buik is echt wel weer gegroeid mooi buikie! gr Marianne
@ Moon.. mooie buik hoor, is idd gegroeid. @AntoniaH...is idd schrikken, ben blij dat het toch goed is afgelopen. @ bianca2804....ga maar lekker uitrusten. Voor de rest gaat het hier goed. Heb geen last van misselijkheid enzo....alleen wat kramp in de buik maar da's normaal, en wat duizelig.
Hendrikje, weet je al wat meer? Antonia, fijn dat de echo goed was zeg! Hier gaat het redelijk. Probeer niet aan de miselijkheid te denken en ga op tijd naar bed. Komt vanzelf wel goed. Wij denken allebei da het weer een meid word. We twijvelen of we het willen weten bij de 20 weken echo.
Ik heb trouwens weer een buikencompilatiefoto gemaakt en in mijn album gezet. Je ziet aardig de groei al. Meer mensen om mij heen beginnen het nu ook door mijn kleding heen te zien. Supertrots als iemand er dan wat over zegt!
@Jeetje Anita, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken ben van dat bloed! Ik ben er toch ook iedere keer een klein beetje bang voor als ik naar het toilet moet, of ik "voel" iets lopen. Hoest nu? @Hendrikje, ben je al wat wijzer geworden bij de VK? Liefs Kari
Zo even update, gister echo gehad ziet er allemaal super uit hartje klopt. Foto staat in mijn album. Weet nu gelukkig ook hoever ik ben en heb nieuwe uitgerekende datum gehad. Moest ook bloedprikken 4 buisjes vol mag vrijdag voor uitslag bellen. Tevens afspraak gemaakt voor vlokkentest, ik wil toch wel zeker weten dat alles goed zit ook i.v.m. mijn leeftijd. Mams is meegeweest, maar durfde toch niet naast me te staan tijdens de echo (hihi) dus ze heeft de foto's gezien. Morgen spannende dag heb twee dagen cursus en als ik slaag heb ik de baan.... dus allemaal beetje duimen voor me dat ik niet te misselijk ben...
Gaat wel goed. Vanmorgen nog wat klodders bruin (sorry, lekker smakelijk ) verloren. Net naar de wc geweest maar heb nu heel minimaal wat bruin verlies. Heb er goede hoop in! Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie zo lief meeleven! Dat doet een mens goed!
AntoniaH: fijn dat het weer wat beter gaat. Hou de moed erin! Anne: mooi hoor zo'n echo, ben je gelijk weer een beetje gerustgesteld! Ff een vraagje: laten jullie zo'n nekplooimeting uitvoeren? Volgens de vk moet ik als ik voor de eerste keer kom (de 26e) meteen zeggen of ik dat wel of niet wil laten uitvoeren. Ze kunnen dan zien, hoeveel % kans er is dat er een kindje komt met een afwijking. Ik twijfel nog wel een beetje. Ben benieuwd naar wat jullie allemaal doen. Liefs, Divanaatje
ik wil het eerlijk gezegd niet laten doen. het is een kansberekening.. en dan ga je misschien alleen maar twijfelen. misschien wel als ik al wat ouder was, maar nu vind ik het onzin... maar dat is persoonlijk mijn mening hoor!