Ben nu misschien nog een beetje "teleurgesteld" (is misschien niet het goeie woord...), dat ik niet echt iets voel, maar dan hoop ik ook maar dat dat over een dikke week ook nog zo is. Moet dan nl. in het vliegtuig, en heb altijd al vrij gauw last van reisziekte Wat denken jullie? Zou je als zwangere een stoel met extra beenruimte af kunnen dwingen? Zal wel niet, want ik krijg geen verklaring van de HA en moet pas eind feb. naar de VK. Gewoon op tijd inchecken, misschien hebben we geluk...
Ik voel ook niets noppes nada hoor Wel eng... Denk idd dat je qua vleigtuigstoel geluk moet hebben! Laatste vakantie met zijn tweetjes...hihi Ik ben net terug van wintersport. Mijn emmy heeft zich goed ingenesteld tijdens het van de berg af vliegen....
Euh... niet echt, toch? Ik had vorige week voor mijn lief een koffertje gevuld met babyspul, dat voor zijn neus gezet en gezegd dat we met zijn drietjes op vakantie gingen, hihi
Hoi hoe krijgen jullie die banner van baby-gagga? Ik heb de site wel gevonden en hoe je de datum verzet maar dan klik ik erop en krijg ik opeens iets over bloedbanken etc....?
Ach Klus het valt wel mee hoor dat vliegen. Je moet je er gewoon op instellen. Was jij het die naar Thailand ging?
Die snapte ik eerst ook niet hahahaha. Je kunt onderaan dat plaatje klikken op een icoontje met go to mu ticker of zoiets...Die moet je dus hebben
Meiden na een dag heel blij en vrolijk te zijn geweest. Ben ik nu vooral bang dat het mis gaat. Heb veel last van spierpijn/ongi gevoel in mijn buik. Vorige keer ging het 2 dagen na de positieve test mis. Oh meiden zijn er meer die last hebben van buikpijn ?
Ja, ik geloof dat er meer meiden zijn die last hebben van een drukkend, zeurend gevoel in de buik. Maar dat is bandenpijn. Ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. En als je het niet vertrouwd, dan zou ik even de huisarts of de verloskundige bellen....
Linda; probeer vertrouwen te houden meid. Zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand. Snap dat je onzeker bent door de vorige ervaring. Ik heb niet echt buikpijn, wel soms een licht ongigevoel (dat had ik ruim een week geleden; denk rond innesteling; nog veel erger). Ik hoop dat de buikpijn afneemt en als je te veel last heb idd gewoon de ha bellen! Hou je taai he Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Was wel weer vroeg wakker. Had meteen een big smile toen ik wakker werd. Hahaha wat is dit mega bijzonder zeg! Heb mijn paardrijdwedstrijd zekerheidshalve maar afgezegd. Had nl met doorzitten (blijven zitten in draf) ongikrampjes do (dacht toen dat ik ongi ging worden). Aangezien ik geen enkel risico wil nemen heb ik besloten om tot mijn echo niet te rijden en na mijn echo alleen nog maar recreatief (tenzijn de gyn me dit afraadt natuurlijk) Zoals bekend; nog hélemaal geen klachten...niks, noppes, nada... Ga vanmiddag nog ff testen met mijn mannetje, want die is er niet live bijgeweest en gelooft er nog steeds geen snars van hihihi. Heb hem gisteren een mok met de tekst; voor de allerliefste papa, met daarin een rompertje met tekst; mijn papa is de aller aller allerliefste...gekocht
Ha, ik mag me ook bij jullie aansluiten. Ik wilde gisteren naar de dokter gaan (voor de derde keer, was al 13 ronden bezig), had het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar heb toch maar even een testje gedaan. Heel vaag streepje, maar ook mijn man zag hem meteen. Daarna nog twee tests met vage streepjes en vanmorgen weer een streepje. Nog steeds vaag, maar iets duidelijker. Zal er morgen of overmorgen nog een test doen (heb m toch thuis) want ik wil ook wel eens een duidelijk streepje! Op deze manier ben ik bang dat er niet genoeg Hgc is omdat het misgaat of zo.... (Heerlijk onzeker he) En Linda, ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden, is kennlijk toch redelijk normaal. Jullie allemaal gefeliciteerd! We gaan samen naar oktober!
Jetteke, gefeliciteerd! Pffff.... zijn jullie ook zo onzeker? Ik weet dat ik er geen grip op heb, maar soms denk ik wel van 'zou het er nog wel zitten?'. Zal er wel bijhoren, maar ik herken mijzelf zo helemaal niet. Maandag komt Moeders voor Moeders. Na de zwangerschapstest die ze dan doen zal ik vast wel weer gerustgesteld worden...... nou ja, nog even geduld hebben en dan naar de verloskundige. Trouwens, mijn vriend is zo in de wolken dat ie een weblogje heeft aangemaakt. http://www.bluedaddy.punt.nl Hij wilde niet samen een maken, maar eentje van zichzelf . Wel heel schattig om zo zijn gevoelens en gedachten te kunnen lezen. Het liefste zou hij met andere papa's-to-be ook willen kletsen, maar het aanbod is een beetje karig. Hebben jullie mannen dat ook?
hoi linda... las je berichtje toen ik benieuwd was of er nog meiden in oktober bij zijn gekomen.... En dat ongigevoel is heel normaal... ik had er ook last van en in september de meesten meiden die net wisten dat ze zwanger waren.... Volgens mij HA en VK is het bandenpijn en je baarmoeder die wat uitzet....... Dus maak je maar geen zorgen ... het hoort er allemaal bij.... En als je het na een paar weekjes ineens niet meer voelt schrik je ook weer.... hihihi... Maar het komt weer terug hoor! Tenminste bij mij wel... dus probeer lekker te genieten van je zwangerschap (hoewel de eerste weken echt heel spannend zijn....)
Appeltje; ook ik ben hartstikke onzeker hoor. Voel er gewoon echt helemaal niks van...en daarnaast is het natuurlijk een maga wonder in ons geval! Heb even op de weblog van je ventje gekeken. Wat kan ie geweldig schrijven Die van mij gelooft er nog geen snars van (mede gezien voorgeschiedenis). Hopelijk krijgen we snel bewijs dat er echt iets aan't groeien is in onze buikjes!
Dank je Elvira het is gelukt zoals je ziet. Gister al onze ouders verteld..denk doe het gelijk maar kon het ook niet meer voor me houden! En ze rageerden allebei leuk! helemaal blij echt heel fijn!
Dank jullie wel meiden. Fijn om te horen dat het heel normaal is. Echt super hoor al jullie lieve reacties.
Is toch normaal Linda Is je buikpijn al wat gezakt? Joehoe; mijn test weer posi. Dit keer duidelijkere foto (album)....Ventje had een glimlach van oor tot oor hihihi
hallo ik had eerst heel veel ongi krampjes maar nu is dat over.. zou dat komen door dat de baarmoeder wat rustiger is ofzo? xx
Hey meiden, Ik heb al 3 weken iedere dag zeurend gevoel in mijn onderbuik alsof je ongi moet worden ). Ik ben het al gewend en maak me er ook niet druk om want je baarmoeder is gewoon aan het kantelen. Sinds gisteren heb ik buikspierpijn, voornamelijk aan de zijkanten, maar ook daar maak ik me niet druk om. Ook al zijn onze kindjes nog maar een paar millimeter groot, je baarmoeder is net zo'n fabriek want er gebeurd van alles ! Dus eigenlijk niet zo raar dat we dat aan onze buik voelen. Zolang er geen bloed komt, maak ik me geen zorgen. Maar ik moet wel toegeven dat ik het allemaal nog erg onwerkelijk vind. Dinsdag krijg ik de eerste echo en dan zal het pas echt door dringen denk ik!