Weet niet meer wie het schreef van hendrikje, maar wil haar iedergeval veel sterkte wensen.. Heb ook 2 katten maar die komen niet boven...geen katten in bed voor mij! weer lekker misselijk hele ochtend.....blij dat ik weer avonddienst heb..heb hele tijd op de bank gelegen..nu maar eens aankleden.
Hebben jullie dat nou ook dat je niet weet wat je aan moet trekken. Alles wat ik aantrek overal zie je me buik en ik wil het nog ffies geheim houden. Heb gewoon geen idee meer wat ik aan moet doen, pas alleen positie. gr Marianne
hahaha zo zie je maar weer... onze buikjes groeien best snel! Hoe zouden jullie het vinden.. als het blijkt dat er ineens 2 kindjes te zien zoudne zijn?
zo ver ik weet krijgen wij er maar 1tje ook ik groei maar van mij mogen ze het weten hoor en ik kan ook geen spijkerbroek meer aan liefs nica
Die van mij zijn erg stilletjes. Wel vinden ze het niet leuk als ik thuis ben en ik laat ze in de kamer zitten. Misschien dat ze overdag wel meer geluid maken - maar dat betwijfel ik want dan maffen ze alleen - maar 's nachts zijn ze stil. Ze vechten ook nooit. Ze zijn dikke vrienden (gelukkig). Mooie buiken allemaal hoor! Bij mij zie je het nu ook wel goed. Zal ook een een foto in mijn album zetten met kleding aan. Nu zitten er alleen blote buiken in! Ik tel nu ook af naar 12 weken. Alleen volgende week nog de MvM flessen webrengen en daarna mogen ze gewoon voor de deur opgehaald worden. Dan mag iedereen het zien voor mij part. En over 2 dagen echo! Echt spannend! Ik ga het op DVD laten opnemen, dat vind ik toch een tikje specialer!
@xena Bij ons is de mogelijkheid wel aanwezig. Aan mijn hubbe zijn kant zijn hebben we een nichtje en neefje zijn tweeling. De kinderen van zijn broer. Begin me nu wel een beetje zorgen te maken. wat als het er 2 zijn. Ben er niet vanuit gegaan. Maar omdat ik nu al een buik heb met 7 weken. Het zou kunnen. Eind maart weten we meer. Dan heb ik me echo. @appeltje je bent er ook bijna. Ik denk maar zo ben al over de helft van de 12 weken en zaterdag zijn het er nog maar 4. De tijd vliegt toch wel. Voor we het in de gaten hebben lopen we op et eind.
hoi dames, wat een heerlijke dag vandaag! en wat hebben jullie al mooie buikjes! zal straks ook eens een buikfotot maken Ik ben net terug van mij eerste afspraak bij de vk. een hoop vragen zeg. Gelukkig kon ik heel veel vragen met ee beantwoorden en dat was gelukkig goed! en mijn man wil toch heel graag de nekplooimeting doen. dus mogen we ook volgende week weer naar het ziekenhuis. De afspraak voor morgen laten we gewoon staan. Heb al zolang moeten wachten! verder niets bijzonders het gaat vandaag redelijk wordt al wel weer moe. mar ja ga zo even liggen. groetjes bianca.
Zo, even snel een berichtje. Kom net terug van shoppen samen met Ryan. We zijn gezellig bij de Ikea en Prenatal geweest, dus volop leuke dingen voor de baby ingeslagen (muziekdoosje, klamboe, mobiel). Op het laatst zag ik bij de Prenatal een super mooi boek voor de kleine, waarin ik alles vanaf de zwangerschapstest tot de 1e verjaardag op kan schrijven, erg leuk! Het heet "Welkom aan..." en is van de Prenatal zelf.
@ xenas 2ling was vorige x erg schrikken. Maar wisten al dat er 1 het niet gehaald had. Nu was me man er weer bang voor omdat ik zo hard groeide. Maar is er toch maar 1. Vond aan de ene kant wel jammer hihi. @ jotim Misschien groei je sneller omdat je al zwanger bent geweest. Maar hele mooie buik! En dan vind je mijne dik? @ andrea Leuk he! Was net met m'n ouders in een winkeltje en zag een luchtballon met dieren er in hangen. (maakt ook muziek) Is van Die lieben sieben/ the friendly seven. Helemaal verliefd maar dacht komt nog wel. Komen me ouders net met een kadootje had me pa gezegd laten we hem maar gaan halen voor ons klein kind hahaha. Helemaal happy!
Wow Jotim, wat een mooi buikje! Errug mooi! Mijn buik zet vooral in de loop van de dag heel erg op... En als ik dan net zoals vandaag maillots aan heb, dan knelt het flink Hebben ze die dingen niet in positiekleding? Nou ja, we gaan straks lekker de zomer in: BLOTE BEENTJES... heerlijk, geen geknel meer Wij hebben ook een klein kansje op een tweeling... bij mijn moeder in de familie komt het veel voor. Zal wel ff een shock zijn, maar o zo welkom... Meiden, wat een weertje he... zonde dat ik nu op 't werk zit.... Liefs
het is echt heerlijk weer ben alleen vandaag erg gammel dus kan er niet echt van genieten , mijn zoontje is er ook eentje van een tweeling een eeneiige helaas is zijn broertje met 6 maand zwangerschap gestorven in mijn buik, zo te zien op de echo van de week zagen we er maar eentje mijn buik groeit ook al aardig en ik was juist zoveel afgevallen wel 15 kilo nu maar pronken van de zomer met mn buik!
ging ik toch net ff kijken op MP voor kinderwagens.. eens kijken of er wat te koop is bij mij in de buurt.. want ja.. je weet maar nooit.. zie ik een quinny.. en hij wil er 270 euro voor hebben... met echt alles erop en eraan! ga vanavodn gelijk aan mijn ventje laten zien!
@ Chrisje: Ik weet dat er in ieder geval positie panty's bestaan, maillots weet ik niet. Verder is een 2-ling wel een stuk spannender, maar op zich zou ik het niet erg vinden. Ik denk dat we dan wel in 1 keer klaar zijn. Ik voel me vandaag aardig misselijk. Ook ik kan echt niet meer in gewone broeken dus ik draag gewoon de positie broeken die ik had gehaald. Ik hoop maar dat het niet te veel opvalt en anders is het pech. Hier geen katten alleen een hond, dus dat probleem hebben wij niet, want de hond mag simpel weg niet naar boven. Liefs Laura
Deze wrap wordt rondgedraaid, in de lucht gegooid en lekker mee getwist. Daarna ligt ze triomfantelijk op u te wachten, de "Zalmwrap". De warp is ingesmeerd met bieslookroomkaas en gerookte zalm, op een bedje van salade met een zongedroogde tomatendressing. weten jullie of je dit mag?