Goedemorgen, Ik kom me ook weer even melden! Heb echt een rotnacht gehad. Meer wakker gelegen, dan geslapen. Ben dus lekker blijven liggen. Morgen ga ik proberen af te stoppen met de medicatie die ik krijg. Hopelijk is het braken gewoon minder en komt het niet meer van de medicijnen. Ik baal echt even van het weer. Gisteren heb ik heerlijk een uurtje in de tuin gezeten, en moet je nu eens zien! Huilen met de pet op. Iedereen in mijn omgeving is al op de hoogte van onze zwangerschap door mijn ziekenhuisopname. Helaas heb ik het heel weinig mensen zelf kunnen vertellen. Gelukkig wel de mensen die echt belangrijk zijn (vader, broer, zus, beste vriendin, enz). Dinsdag ga ik het aan mijn collega's vertellen. Er is dan een vergadering en mijn vriendin brengt me dan even heen om het te vertellen. Best spannend dus. Ik snap heel goed dat je een cadeaulijst oid maakt. Mijn beste vriendin heeft een tweeling gehad in september en had na twee weken al 18 rammelaars! En dat was uiteraard niet het enige! WE hebben alles uitgezocht en heel veel apart gelegd, zodat ze het zelf weer cadeau kan doen. Het was gewoon echt veel te veel. Zo ook met kleertjes in de kleinste maatjes. De kids groeide zo snel dat ze sommige pakjes niet eens meer konden dragen omdat ze er al uitgroeide. Ik denk dat mijn vriendin ze drie keer op een dag kon verkleden als ze alles een keer moesten dragen Juist de grotere maatjes kreeg ze niet. @Shannen; ben blij dat je weer een beetje gerustgesteld bent! Ik was de eerste keer ook in paniek, maar ik heb het nog steeds af en toe en het went echt! Ik kijk er niet meer van op zolang ik geen kramp heb.
@shannen Blij dat het zo goed als over is, hopen dat het nu wegblijft. Gewoon rustig aan doen. @moon Hoe is het gegaan vanmorgen, hoop dat alles goed is. Wij hebben ook nog niks verteld willen eers de eerste echo afwachten, hoor dinsdag waneer ik een echo krijg. De verloskundige kan het niet zelf dus moet eerst een afspraak maken. Gr Marianne
ik vind zo'n lijstje inderdaad geen slecht idee hoor! Haha, ik vraag me inderdaad wel af wat de reactie van ons hollanders erop is... Persoonlijk geef ik ook iemand het liefst iets waar ze gegarandeerd blij mee zijn! Maar eh, krampjes zijn ook in dit stadium toch nog best wel normaal? liefs
Ik breng gewoon heel subtiel elke keer het verhaal van mijn beste vriendin ter sprake, in de hoop dat mensen er iets van opsteken. Eigenlijk denk ik dat veel mensen uit zichzelf wel vragen wat je nog nodig hebt. Ik heb in ieder geval al twee mutsjes, twee rompers, vier knuffeltjes, een megabeer, drie paar sokjes, een slabbetje en een paar schoentjes! Ben net 9 weken zwanger! Wat een ziekenhuisopname niet doet met de familie!
ze zeggen dat het de groei van je baarmoeder is die krampjes. Had er gisteravond behoorlijk last van. Werd er bang van. Nu is het af en toe nog beetje zeurderig. Maar het schijnd erbij te horen, dus niks om je druk over te maken, dat is teminste wat ik gelezen heb gr Marianne
Krampjes zijn normaal. Ik heb het ook. Mijn baarmoeder was naar achteren gekanteld met 7 weken en met de echo (9wk 6dg) was hij weer terug gekanteld. Dat kan echt wel buikpijn geven. Vk zei dat dat normaal is. Je baarmoeder is aan het groeien. Maar ik denk dat als je krampen echt erg worden je toch vk het beste kan bellen. Daar zijn ze voor. Weet dat mijn grote zus bij vorige zwangerschap erg veel krampen heeft gehad. Ze dacht echt dat het fout ging, maar er loopt nu wel een jonkie van bijna 5 jaar rond...!
Krampjes horen er idd bij. Ik heb het bij de eerste twee zwangerschappen ook gehad en nu, nu gewoon weer. Wij zitten nog te twijvelen hoe we het moeten aanpakken met de cadeautjes. Als het een jongetje word zijn kleertjes erg welkom. Speelgoed heb ik zat en kleertjes voor een meid ook. Ik denk dat we geld gaan vragen voor het goede doel. Of zo iets ,denk ik, toch maar.(lol) Kortom nog geen idee!
Ons kleintje is gisteren overleden :'( Begon vanmorgen ook stolsels te verliezen en erge krampen. Ik wacht tot volgende week vrijdag of het uit zichzelf los komt. En anders toch weer het ziekenhuis in :-\ Krijgen ook een chromosoomonderzoek of we misschien 1van ons de oorzaak is dat het niet goed gaat. Wilde we toch wel weten kan zo zijn dat 1 van ons chromosoomafwijking heeft. Maar moeten daar volgende week bloed voor prikken en gaat het naar het UMC en dan duurd het 3maanden voor we meer horen.
Oh nee Moon... bah, moet er gewoon van huilen! Vind het echt verschrikkelijk voor jullie! Echt heel veel sterkte de aankomende tijd, ik weet zeker dat we in gedachten allemaal bij jullie zullen zijn! Dikke knuffel!
Jeetje Moon, wat erg....ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen...Behalve dat ik je veel sterkte wens en dat ik het heel naar voor je vind, zit gewoon te huilen nu....
@Moon Jeetje wat erg zeg! Wat zal j e kapot zijn. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je het een plekje kan geven na verloop van tijd.
Moon, wat verschrikkelijk! Ik had zo gehoopt dat het goed zou zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd! Veel liefs, Esther
Oh nee, Moon! Wat erg! Ik had zoveel goede hoop voor jullie! Echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat ze de oorzaak kunnen achterhalen en verhelpen. Bah, bah, bah!