Moon........wat vind ik dit erg voor jullie! Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden en het dan gauw kunnen oplossen! Heel veel sterkte toegewenst!
beetje lullig om nu weer over mezelf te beginnen... Maar ik ben zo ontzettend moe en chagarijnig! echt niet normaal.. heb ook totaal geen zin om hier op kantoor vrolijk te zijn... kennen jullie dat gevoel?
Ja echt lullig Gekkerd! Is toch niet lullig... Ben een harde hoor kan wel iets hebben Geen woorden maar daden toch
pfff ben er even van slag door af vind echt heel erg naar moon maar om even op xenas te reageren ..... ik ben echt zo moe en futloos heb bijna geen energie meer zo moe en ik slaap al zo veel hopenlijk is dat kwaaltje gauw voorbij normaal ben ik heel energierijk en nu komt er bijna niks uit mn handen
@ Moon. ohh meid dat is zo erg! Krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik dit lees! Sterkte meisje! En dat het ineens zo snel is gegaan, gisterenmorgen nog niets en nu ineens dit... Heb er gewoon geen woorden voor...
Xenas, ik snap je hoor. Ik heb het zelf ook gehad. Merk nu wel dat het iets beter word. Zullen de hormonen wel zijn.
Ik ben 60% van de tijd niet te genieten! Ik hoop eigenlijk dat het komt door bijna vier weken thuis zitten, maar ik vrees dat het gewoon de hormonen zijn. Kan er echt niet tegen als mensen zeuren over niks of als er iets mis gaat waar ik mijn zinnen op had gezet. Dus, ja ik herken het helemaal Xenas! Erg niet!?
@ moon... zeker meid.. geen woorden maar daden! Zullen idd wel de hormonen zijn.. Nog maar een uurtje werken.. en dan is het eindelij weekend.. weet iemand waar je redelijk kan parkeren in de buurt van het centrum van den haag?
Jee Moon, dat is schrikken, woorden schieten tekort! Veel sterkte met het verlies, en maar hopen dat het de volgende keer beter gaat. Liefs, Divanaatje
Moon ,ik moet even zeggen dat ik je een toppertje vind! Zo'n verschrikkelijk bericht krijgen en toch zo positief mogelijk te blijven is heel erg moeilijk! Ik weet dat je verdriet hebt ,maar de manier hoe je er mee omgaat en gewoon doorgaat vind ik geweldig! Dat moest ik even kwijt
Hey meiden.. Ik kwam weer ff een beetje lezen...maar er wordt zoveel gekletst ik kan het allemaal niet onthouden.. Moon...meid wat verschrikkelijk...vind het zo erg voor je...je bent idd een kanjer dat je zo positief kan blijven denken...hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en mag blijven! ik zal aan je denken..heel veel sterkte! Dikke knuf.. Hier gaat het verder best ok..ik kan me nog niet helemaal overgeven aan deze zwangerschap..weinig vertrouwen in mijn lichaam na het verlies van Kyl, hoop dat het beter wordt als ik over 5 daagjes mijn echo heb gehad! vind het wel spannend hoor... Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Liefs voor iedereen van pjetje