goede morgen mama's allemaal een hele fijne zaterdag gewenst zo te zien wordt het prachtig weer dat zal ook eens tijd worden hé meiden en voor moon ik vind het echt heel super knap van je dat je gezellie bij ons blijft kletsen en hopelijk als je nu weer zwanger raakt dat je kleintje echt blijft zitten waar het hoort liefs nica
Goedemorgen allemaal! Even off-topic, dit weekend groot feest in het dorp, 100 jaar geleden dat er "de grote opstand" van de wijnboeren in ons dorp begon. Mag vandaag en morgen apéritief serveren (wat jammer nou dat ik er niets van mag snoepen deze keer.... ) en Fred doet beveiliging in het dorp. Lachen joh, moet één of andere rok aan met een schort voor en een kussensloop om mn kop (traditionele kledij zogenaamd, :-s ziet er niet uit, maar ja, geeft niet..). Wat wel leuk is, ze bootsen echt alles na, zelfs de voettocht naar Narbonne om te "protesteren". Is eventjes 30km en er lopen veel oudjes mee. En er gaat uitzonderlijk en speciaal vanavond een trein terug (op dit spoor rijdt 's zomer alleen één keer in de zoveel tijd een toeristentreintje.) Mooi hè? Verder zijn er toneelstukken, exposities, een rugbywedstrijd (uiteraard.....zijn ze hier helemaal gek van, ik ook!) en een herdenkingsdienst (zijn doden bij de opstand gevallen) Wou ik ff kwijt ...Vond het wel bijzonder... O ja, heel mooi en warm weer hier ook...
Goedemorgen dames, Zo ik heb me zwangerschapsbroek van H&M aan ( volgens mij hebben we allemaal de zelfde broeken ) hij zit al gegoten. Als ik een buikband om zou doen. Lijk ik 4 maanden zwanger. ik heb goed geslapen. Me koffie smaakt me best en heb ook honger. Het is prachtig weer. Dadelijk ff de boodschappen doen en dan misschien even na het strand ff uitwaaien. Iedereen een fijne dag @ appeltje, ja er zijn veel dames al weg. Hoop ook dat er niet meer bij komen. @marieke klinkt gezellig
oh nee, om een lang verhaal zo kort mogelijk te maken: ben in de zomer van 2003 op een dag met twee koffers en een gewonnen ticket op de euroliner gestapt....Huisje opgezegd, studie opgezegd en alle bijbaantjes....Was Nederland zat. Daar terecht gekomen in een internationale school die ik al kende en vreselijk uitgebuit geweest (verdiende 46p/w en onderdak, 4 kamers met 15 mensen delen etc) Toen Fred ontmoet en m'n leventje opgebouwd. Nu dus lekker in een rustig dorpje kindjes maken hahahah
Vruchtje was 7w2d en ik was gisteren 7w3d. Ik had laaste geteld we zijn met 54 ofzo. Ja dan met de kans van 1 op de 10 weet je dat er een stel weg zullen vallen.
Knap hoor moon dat je er zo mee om kan gaan. Marieke, dat is ook eens avontuurlijk zo alles achterlaten in je eentje! Heerlijk weer vandaag straks maar eens een lekkere wandeling maken, want voel me zowaar niet misselijk, dus maar even van profiteren
hallo allemaal, Ik ben een tijdje niet online geweest en heb dus echt heel veel bij moeten lezen. Wat erg allemaal voor degene bij wie het een miskraam is geworden. Veel strekte! Met mij gaat het goed.... Voel nog steeds niets. Geen misselijkheid ofzo. Ik vind de 12 weken wel erg lang duren hoor. Maar ik wil de echo echt dan pas. Dus tja dan moet ik eventjes wachten. Verder weinig nieuws te melden. Groetjes, Lotte
hallo meiden moon wat vreselijk nieuws maar ik heb bewondering voor je hoe je met dit verlies omgaat. Ik hoop dat jullie snel antwoorden krijgen op je vragen en dat het niets ernstigs is. Ik wil je toch even heel veel sterkte wensen en ik vind het top dat je toch zo betrokken blijft bij ons. en idd in goede en slechte tijden moet je er voor elkaar zijn. Mariek wat leuk zo'n feest hopelijk heb je een leuke dag vandaag! Ik heb gisteren mijn echo gehad. En alles is goed! Ik ben helemaal gelukkig. Ik was ontzettend zenuwachtig. Maar we mochten net voor 1 uur al naar binnen dus heb niet lang in de wachtkamer hoeven zitten. Mocht meteen gaan liggen en binnen een paar seconden was ons frummeltje in beeld! . Het zag er goed uit en toen ze naar een beter positie zocht om het kindje nog beter te zien kwam hij idd duidelijk in beeld en het begon te bewegen! echt zo wonderlijk! Ook mijn mannetje was erg onder de indruk en zat te glimmen naast me. Tranen van geluk hebben rijkelijk gevloeid.. Ook het hartje was goed te zien en ging als een trein. ze mete 2 verschillende lengtes. 2,6 wat 9 oktober zou inhouden en 2,8 wat 7 oktober in zou houden. laat mijn banner nog even op 7 oktober staan. moet volgende week weer dus even kijken wat er dan uit komt 8) maar een baby komt er en voor nu is alles roze geur en zonneschijn! Ik ben ontzettend verwent door mijn manneje want die heeft me meegenomen naar een juwelier en heb een hele mooie ring gekregen met 3 steentjes wat natuurlijk ons gezinetje symboliseert lief he?! volgende week mag ik hem halen wat hij moest nog op maat gemaakt worden. Ik ben maar een gelukkig mens, een fantastische man en een baby opkomst. lieve meiden hoop dat jullie ook allemaal goed nieuws krijgen en dat we allemaal gezond de eindstreep halen. fijn weekend en geniet er van liefs bianca
Marieke; wat klinkt dat gezellig zeg! Gelukkig is het hier nu ook mooi weer, dus vandaag lekker de tuin in. Maak ik er zelf wel een feestje van! Ik neem vandaag voor het eerst geen zetpillen tegen het braken. Ben benieuwd of het goed gaat. Vooralsnog ben ik niet extreem misselijk (niet meer dan anders), dus dat is hoopvol. Ik heb gehoord dat je zo'n angelsound niet te vaak mag gebruiken omdat ze nog niet precies weten of het schadelijk is. Voor mij zou het niks zijn. Ik zou me ongerust maken op niks af als ik even niks zou horen oid. Misschien dat ik wel een keer die van mijn vriendin gebruik als ik bij haar ben, maar verder niet. Dit is natuurlijk heel persoonlijk! Ik bene r gewoon te paranoia voor! Nu snel douchen en naar buiten. Liefs, Maartje
hallo, Op de bevallingslijst staan er meer dan 80! Tuurlijk gaat het bij 1 op 10 mis, maar het blijft wel heel triest. Ik ga zo met de meisjes mijn mannetje van Schiphol halen... EIndelijk. We hebben hem enorm gemist. Nu maar hopen dat ik onderweg niet moet spugen... nou ja, de vluchtstrook is erg lang hihi... Fijn en zonnig weekend gewenst! Groetjes, Cornelieke
Goedenmiddag dames Heb vandaag onze tuinmeubels maar ff schoongemaakt, ze waren zo smerig. Helaas is het hier bewolkt dat ik hoop dat het morgen beter weer is. O ships.....heb morgen een babyfeestje van m'n vriendin...daar gaat m'n tuinmiddag.
Lijkt me ook gweldig hoor de angelsound! Maar ik schaf hemniet aan. Denk dat als ik het hartje niet kan vinden helemaal gek word! Bij de verloskundige stand op de negen maanden beurs werd ook afgeraden hem te gebruiken omdat er dus niet met zekerheid gezed kon worden of het gebruik schadelijk is. Mijn grote zus heeft hem wel. Heel af en toe gebruikt ze hem en is dan altijd dol gelukkig als ze het hartje weer gevonden heeft. Dus om die reden zou ik hem ook wel willen... Maar koop hem echt niet hoor!
@ moon, meid ik vind je echt een topper zoals je hiermee omgaat, denk niet dat ik dat zo zou kunnen. Ben blij dat je blijft kletsen hier, we willen natuurlijk graag horen in de komende maanden hoe het je vergaat. @xenas, hier met buien moe. Misselijkheid is sinds dat ik voor het slapen ga wat crackers eet draaglijk en niet hinderlijk voor mijn dagelijkse bezigheden. Merk wel dat ik op tijd moet eten. @ Marieke, leuk zijn die feesten, in Belgie hadden we dat ook altijd. Heerlijk dat bourgondische. Geniet er lekker van en eigenlijk willen we natuurlijk wel bewijs van je outfit hier he Even update van mijn kant. Na twee dagen cursus geslaagd en heb dus grote kans dat ik maandag te horen krijg dat ik ben aangenomen. Was wel lekker trouwens even twee dagen niet aan mijn zwangerschap denken, bracht me weer even terug op deze aardbol. Buikje is inmiddels al 7 cm gegroeid en val eigenlijk op dit moment alleen maar af, maar goed heb genoeg extra's. Komt door het eten ik let nu gewoon op wat ik eet, wat ik hiervoor nooit heb gedaan ik at omdat je moest eten. Nu val ik gewoon flauw als ik niet eet terwijl ik vroeger gewoon 1 keer op een dag at.
Moon: Wat verschrikkelijk nieuws, wat oneerlijk... Heel veel sterkte met dit verlies en ik sluit me bij al die andere meiden aan: inderdaad knap van je dat je zo positief blijft. Met die instelling ga je het wel redden. En bedenkt 1 ding: het onmogelijke bestaat niet! Ook jouw wens gaat in vervulling komen. Liefs, Liedel
Hallo dame's! Vandaag heerlijk weer zeg. We zijn een flink stuk weze fietsen. Moet wel zeggen dat ik erg snel moe ben maar vooruit. Verder weinig last. Niet misselijk of i.d. Gister had ik bij het afvegen echt behoorlijk wat slijm en een heel mini klein sliertje oud bruin bloed. Ik meteen helemaal in shock! Maar het is maar bij 1 keer gebleven en het was amper te zien (misschien verbeeld? ) Had er vanacht meteen nachtmerrie's van hahaha. Ga zo nog even heerlijk buiten in het zonnetje chillen 8)
Goedemiddag Allemaal! Hier ook weer slecht nieuws, gisteravond bloedverlies gehad echt helder rood bloed en daarna werd het bruinig. Vannacht niets gehad inlegkruisje was schoon. vanmorgen bij het afvegen wel weer bruinig en nu nog steeds. Ik ben echt bang dat het mis zal gaan.. Maandag wil ik een echo kijken of alles nog goed is.. Ik heb verder geen krampen dus dat is weer een goed teken toch... afwachten.. Wou ik even komen zeggen liefs Shannen
Hey meiden! vandaag lekker met mijn zusje in den haag geshopt.. samen met die kleine van haar.. (6mnd) was heel gezellig.. ik heb bij de missetam outlet ontzettend leuke dingen gekocht.. en voor geen geld! voor 50 euro heb ik 4 setjes.. broek met shirtje! met helemaal happy! dus laat die buik nu maar komen hoor! hoor ik net dat mijn buurmeisje... en vriendin ook zwanger is.. 10 weken.. loopt ze gewoon ff 2 weken voor! das ff gezellig!