@berna1981 alleen maar naar xenas komen loeren ? @ shannen ik hoop echt dat het goed gaat met je @xenas heerlijk geshopt dus. Mmhhh die buik heb ik al. Zou maar niet te hard roepen hoor.
Shannen, wat vervelend dat je steeds bloedverlies hebt! Dat maakt je vast heel onzeker. Toch hoeft het niks te betekenen als je geen kramp hebt. Een vriendin van mij heeft het bijna haar hele zwangerschap door af en toe gehad. Haar bloedvaten waren gewoon erg kwetsbaar. Ik duim voor je dat het allemaal met een sisser afloopt en hoop voor je dat je maandag een echo krijgt! Liefs, Maartje
Shannen: Niet meteen het ergste denken hoor (ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan...). Als je je verder wel goed voelt kunnen het nog tal van andere mogelijkheden zijn lijkt me. Heel veel suc6 en hopelijk ben je snel uit die onzekerheid. Liefs, Liedel
Vandaag de echo gehad. Was zo leuk! De kleine was druk aan het draaien en springen. De echoscopiste had het nog niet vaak meegemaakt in dit stadium, maar ze dacht toch duidelijk een minipiemeltje te zien! Maar toch even de 20-weken echo afwachten. Ik heb de film op DVD laten opnemen en dat was erg leuk om later nog eens terug te zien met mijn schoonouders. Bij mijn eerste echo met 8 weken bleek ik 3 dagen minder ver te zijn. Maar nu ben ik weer 3 dagen verder gezet. Dus precies zoals verwachting groeit mijn kleintje. Hier even een fotootje van beeb, die ligt met zijn armpjes omhoog tegen zijn hoofdje aan. Meer foto's in mijn album!
@Shannen, meid ik hoop zo dat alles nog goed is, en je maandag gelijk voor een echo mag. Met mij gaat het weer goed! Had vandaag een erg actieve dag. Eerst lekker met de hond naar het bos, daarna de ramen gelapt, schuur opgeruimd, wassen gedraaid en de zolder gedaan. Zal wel door het mooie weer komen. @Appeltje: fijn dat je zo'n mooie echo had.
ik heb vandaag de verkoudheid weer te pakken ben het niet 3 weken geleden geweest zie er dus ook uit als een stonede garnaal en me mannetje is ook ziekkies en me keine mannetje was afgelopen maandag ziekies hopelijk zijn we allemaal snel weer beter liefs nica
@shannen hoop dat het allemaal meevalt meid, hoop dat je maandag een mooie echo hebt. Hier is verders alles lekker, alleen last van me buik maar zijn denk ik me banden. Niet misselijk alleen moe dus heb niks te klagen. Lekker van het weer genoten vandaag en morgen gaan we met de kids naar oranjestad toe dus word vermoeid dagje gr Marianne
@ appeltje Wat een mooie echo. Daar mag je trots op zijn. geweldig ben wel jaloers hoor. @berna oooh is dat zo, wordt ik overal gespot. @ marianne lekker shoppen ook ?
@jotim30 Nee niet geshopd ja de boodschappen. Ben lekker in de tuin geweest en ff me vriend naar het voetbal gebracht en later weer opgehaald. En de kids waren heerlijk aan het buitn spelen. @appeltje Wat een mooie echo ben er jaloers op. Krijg van de week te horen waneer ik me echo krijg,ben benieuwd gr Marianne
Hoop dat het allemaal mee valt shannen en appeltje, mooie echo zeg, hoop dat ik ook zon mooie de 19e!
Hebben jullie dat nou ook, dat je je man/vriend niet zo goed om je heen kan hebben? Ik weet dat ik hij znbest wel doet, maar heb soms gewoon echt even geen zin in hem hopelijk zijn het de hormonen....maak me soms wel beetje zorgen om......
Even laten weten dat vandaag heel gezellig was en het optreden van de goep "oc" in het occitaans was heel mooi. Iedereen ging staan toen ze de oude liederen van hier gingen zingen, ik verstond er geen hout van maar was wel indrukwekkend. Ze treden blijkbaar nog een paar keer op in de buurt in de zomer, ik ga zeker weer kijken. Morgen weer een dag vol activiteiten. Eindelijk leeft ons dorp een beetje, zouden ze vaker moeten doen...
Goedemorgen allemaal op deze zondagochtend We zijn er weer. Uitslapen was er niet bij. Dochter lief was vroeg wakker. De rest ligt nog op 1 oor. Ik voel me eigenlijk redelijk goed.Heb het idee dat de kwaaltjes minder worden.
nou, ik kan gewoon niet uitslapen.. effe bezig met een paar pagina's bijlezen... wordt druk gebabbeld! hier lijkt het erop dat de ontstekingen een beetje gaan afzakken.. nog steeds een volle neus en hoesten, maar moet ook geen wonderen verwachten, haha! zijn er trouwens meer dames die het eng vinden om naar hun eerste echo te gaan?
Goeiemorgen allemaal! Hier nog steeds alles goed. Begin nu wel wat zenuwachtig te worden voor de echo morgen. Hoop dat ik net zulke mooie beelden krijg te zien als appeltje Morgen hoeven we er pas om 15.00 uur te zijn, maar gelukkig is mn mannetje ook vrij. Hoef ik niet die hele lange dag alleen door te komen Vandaag maar genieten van het prachtige weer! Groetjes Doris
Ik heb pas over 2 weken de eerste echo maar ik knijp 'm toch wel een beetje. Het bezoek bij de vk niet maar het feit dat het een inwendige echo wordt, daar heb ik het absoluut niet op.