Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ choco
    Over 2 weken een inwendige echo ? waarom je bent dan eigenlijk toch al vergenoeg.

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Jotim...tja dat vroeg ik me dus ook af. M'n vriendin zit ook bij deze vkpraktijk maar die kreeg gewoon uitwendig.

3. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik ben 7w 3d als ik mijn echo heb, en krijg dan waarschijnlijk ook een inwendige. Ik kon ook kiezen voor een latere, zodat ik niet inwendige hoefde, maar dan moest ik tot bijna de 12e week wachten. Ik heb het dan liever nu alvast, want ik heb 1 keer een MK gehad vorig jaar juni en vind het toch wel fijn om ff wat extra zekerheid te krijgen. Ik ga die inwendige echo ook echt niet prettig vinden, maar ik heb het er wel voor over als ik denk aan die MK.
    Als je het echt niet wil Choco en liever later gaat, dan is dat vast ook wel te bespreken met je VK.

Wat zijn jullie toch een kletstantes zeg! Ik kijk een klein dagje niet en dan moet ik meteen weer zoveel bijlezen! (ok ik kan er zelf ook wat van...)

@shannen: veel sterkte meid! Gaat vast allemaal goed komen. Ik duim voor je!

Veel liefs Laura

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ choco heeft de vk het gezegd dan dat je inwendig krijgt ?

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ lvdwerf...ik zal eens ff vragen hoe het zit.
    @ Jotim..ja dat heeft ze gezegd.

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ik heb rond dezelfde tijd als jou de echo maar ik ben dan ook al een stukje verder.
    Volgens mij zijn er meer dames die een uitwendige echo hebben gehad met 8 weken.

Gewoon even bellen en overleggen.

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Dat ben ik ook zeker van plan.

Ik ga weer verder met inpakken van kadootjes want ik geef een babyshower voor m'n vriendin vandaag.

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

dat is gezellig
    Veel plezier.

9. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Thanx..

10. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    ik heb donderdag (9 weken,3 dagen) een uitwendige, EN inwendige gehad.
    met inwendige kunnen ze beter de contouren zien.
    dus zijn ze gewoon wat zekerder, en kunnen ze meer/beter zien...

11. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Veel plezier vandaag! Ik ga weer ff klussen aan ons huis, tot vanavond dames!

Liefs Laura

12. NiCa

NiCa Bekend lid

meiden dat hoeft helemaal niet ik was 6 weken en 6 dagen heen en ik kreeg het gewoon op de buik :)

liefs nica

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Volgens mij is het per VK/gyn verschillend wanneer ze overstappen op een uitwendige echo. Ik heb al zoveel verschillende verhalen voorbij zien komen.
    Ik krijg met 11 weken weer een echo en ga ervan uit dat het dan wel uitwendig zal zijn.

@Appeltje; wat een gave echo zeg! Echt super! Over twee weken mag ik ook weer! Joepie!

Ik ben de eerste dag zonder pillen goed doorgekomen. Het lijkt er dus op dat ik over het dieptepunt heen ben! Nu rustig kleine beetjes blijven eten en af en toe wat bewegen. Wie weet kan ik dan volgende week wel weer een paar uur werken per dag! Ik werk in de gehandicaptenzorg, dus het wordt in eerste instantie aangepast werk, maar ben al blij als ik weer wat mag doen!

Geniet lekker van het weer allemaal! Het zal hier wel weer erg rustig zijn overdag ;)
    Liefs, Maartje

14. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    maar als de VK dat toch wil, en als je daardoor een veel beter beeld (letterlijk!) krijgt, da's toch geen probleem?!?!

ik zag veel meer en het was veel duidelijker met de inwendige echo! da's alleen maar mooier om te zien!

(tsjah, tenzij je het natuurlijk vervelend vindt...)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemorgen! Wat een lekker weer zeg!
    Heb het hele huis al gepoetst en alle ramen en deuren staan lekker open.
    Kan niet wachten op de zomer :D

Mijn 1e echo is met 10 weken en 3 dagen volgens mij. En dan uitwendig.
    Zit bijna alweer op de 7 weken!
    Gaat nu behoorlijk snel moet ik zeggen en voel me kip lekker.
    :whistle:

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Helemaal mee eens Annn! Ik heb al zoveel inwendige echo's gehad. De eerste keer vond ik het vreselijk, maar nu kan ik er echt niet meer wakker van liggen hoor! En een goed beeld op ons kindje is voor mij het allerbelangrijkst!

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Zeg Astrid....wij lopen bijna gelijk....grappig ik zie het nu pas. :)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey idd :D
    En heb je al kwaaltjes?

Ik ben er verbaasd over hoe goed het gaat. Maar komt misschien ook wel door het weer, mijn humeur is opperbest

19. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou nee niet echt eigenlijk. Af en toe ben ik duizelig maar voor de rest valt het (nog) mee. Had meer kwaaltjes verwacht. Af en toe twijfel ik nog wel eens of ik daadwerkelijk zwanger ben omdat ik niet de beruchte misselijkheid heb. Met m'n humeur is gelukkig niks aan de hand, die is nogal hetzelfde gebleven: lekker vrolijk.

20. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Dames,
    Wat eeen heerlijk weer!
    Kga lekker in de zon zitten
    Geniet-ze allemaal vandaag!
    Liefs,
    Liedel