Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wij twijfelen nog over de vakantie, hadden al geboekt vorig jaar. We gaan dan op vakantie als ik tussen 28 en 30 weken ben.... Weet niet of dat dan nog wel kan? Wat vinden jullie?

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedeavond dames,

Ik heb helemaal niet het idee dat me borsten groeien.
    Alleen me buik. Hij begint echt op te vallen.
    Zal van de week wel weer een foto maken, kan geen broek meer aan.
    Vandaag weg geweest en dat begin ik wel te voelen.
    Dadelijk lekker op de bank dvd kijken een nieuwe begin mooie docu schijnt dat te zijn.

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zo heb even bijgelezen. Ben kapot moe. Ventje heeft alle kozijnen van binnen geschuurd en we hebben dus tot heel laat gepoetst. Daarvoor had ik al een hele berg gestreken blehhh. Maar het is tenminste weg!
    Ga me nu douchen en lekker slapen. Morgen weer vroeg op!

Shannen; heel veel suc6 morgen. Hoop dat het allemaal in orde is!

Appeltje; gave echo hoor!

Maartje; fijn dat je het nu ook weer zonder pillen kunt! En jee, kan me voorstellen dat je schrok van je BH maat...

Ik wil ook nog graag op vakantie (eind juni), Mijn ouders hebben een huis in Portugal (ben half Portugees).
    Moet alleen even kijken of mijn nieuwe werkgever het goed vind dat ik 10 dgn vakantie neem. Begin er 1 mei en ga in sept alweer met verlof...Hoop maar dat ze het goed vinden, want ik heb er echt wel ff zin in. Morgen even bellen met nieuwe werkgever.

Ik heb de komende dagen een druk programma, dus weet niet of ik tijd heb om hier te komen.
    Ik heb woe avond een afspraak bij de verloskundige en dan ook weer echo. Toch weer spannend. Ik zal jullie weer op de hoogte houden en kom zo snel ik een gaatje heb even bijlezen en meekletsen!

Gr's

4. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goeimorgen dames! Voor ik weer naar mijn werk vertrek, en de rest van de dag weer moet hollen, nog snel een berichtje.
    Heb echt het gevoel dat het verhaal dat alles stilaan beter gaat rond de 12 weken echt klopt. Mijn missellijkheid is echt sterk afgenomen en krijg stilaan wat meer energie... Heerlijk is het!
    Nog een weekje en dan ook hier mijn eerste echo, eindelijk! Eigenlijk ben ik nu wel blij dat ik zolang gewacht heb voor die eerste echo, in het begin leek het ontzettend ver weg maar nu ga ik de 12 weken gepasseerd zijn en dus hopelijk wat leuke dingen kunnen zien!

Gisteren mijn eerste grote frustatie gehad toen ik niet meer in mijn laatste gewone broek bleek te passen. Ik had al wel positiekleren aan om te gaan werken maar had toch nog steeds een gewone broek die ik door het weekend aantrok... lukte nu dus niet meer! Ben dan maar gelijk wat extra positiebroeken gaan kopen om 's avonds en in het weekend aan te trekken... Was toch wel confronterend hoor...

Zo, en nu gaan werken!

5. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik heb nog geen positiekleding nodig, pas nog met gemak in mijn gewone kleding. Nu moet ik er wel bijzeggen, dat ik van mezelf al een behoorlijke buik heb, dus het valt ook echt nog niet op.
    Ik hoop alleen dat ik niet nog "dikker" word, en dan vooral rondom. Ik wil het liefst een mooie ronde buik!
    Ach, we zullen het zien.

Verder hier echt weinig last, alleen mijn borsten doen nog zeer. Vandaag over 2 weken eindelijk een echo....zie er echt naar uit!

Liefs, Divanaatje

6. goedemorgen meiden!

ik heb zo vervelend geslapen was om half 5 wakker..
    toen maar even wezen plassen..
    20 min later weer eruit.. dan maar ff tandenpoetsen...
    toen uiteindelijk wel tot 7 uur geslapen.. dacht echt dat ik de rest van de nacht wakker zou liggen..

Vanmorgen mijn eerste spuug sessie gehad...
    en was echt niet leuk!
    maar zeker wel weer confronterend dat ik zwanger ben!

Ook ik heb vandaag mijn positie broek aan..
    ik heb ook wel al een buik van mezelf.. maar pas ook echt helemaal niks meer...
    Mijn onderbuik is dan ook al helemaal hard!
    wel een fantastisch gevoel hoor!

Morgen intake VK!
    spannend!

7. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedemorgen spannend xenas morgen ik heb na het warme eten steeds dat ik moet spugen , gisteren een lekkerbekje gegeten en een broodje rolmops maar had ik beter niet kunnen doen en mijn gewone broeken pas ik ook al niet meer zit me niet lekker had twee dagen niet zo veel last van mn borsten maar het begint al weer aardig zeer te doen werd er vannacht ook wakker door
    wat is het heerlijk om zwanger te zijn :) ga vandaag n ramen eens wassen heerlijk dit mooie weer en morgen is mijn kleinzoon jarighij word twee is wel 2,5 uur rijden vanaf hier maar kan niet wachtten om hem te zien is al veels te lang geledeiedereen een fijne dag vandaag

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Alles goed met iedereen? Ik zal straks even bijlezen!
    Pff, vanochtend heeft de misselijkheid bij mij pas echt doorgezet... Loop weekje dat ik gewoon wat weëig ben, maar vanochtend was het echt bingo... Nou ja, herinnert me er inderdaad aan dat ik zwanger ben! Ik zei al tegen vriendlief: Het is voor een goed doel!

Nog 2 en een halve week en dan de echo... oh, ik kan de tijd wel wegkijken! We hebben een goed vooruitzicht, want de dinsdag erna krijgen we de sleutel en de dag daarna wordt zelfs de keuken al geplaatst! Goed getimed he, haha!

Fijne dag allemaal!

Liefs Chris

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedenmorgen allemaal

Hier druk nachtje gehad weinig geslapen. Dochter lief van 4 is ziek. vanacht al koorts vanmorgen om 6 uur spugen. Ja dan moet je echt meteen aan de slag.
    Ik kan ook werkelijk niks meer aan. Blijf heel de dag zoeken naar iets passend.
    Duurt nog zeker 2 weken voor ik me echo heb. ben toch wel benieuwd hoe ver ik dan ben.

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen dames,

hier ook een ziek kind thuis. Hoge koorts en erg zielig.

Verder gaat het met mij eigenlijk best goed. Ik ben nog wel erg moe maar voel me verder niet meer zo misselijk. Ik ben nog maar weinig aan gekomen en kan mijn gewone kleren nog aan. Al zitten de broeken s'avonds niet echt lekker meer. Ik heb donderdag de tweede echo. Dan ben ik al weer 10 weken! Het gaat best hard.

Meiden die vandaag de echo hebben: succes!

11. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi dames,

Hebben jullie nog tips tegen de misselijkheid? Ik drink nu iets cola, dat neutraliseert je maag en dat is dan ook het enige dat ik een beetje binnen kan houden. Ik ben al de hele morgen aan het kolhalzen, ik heb alleen een lege maag.
    Maar ik lees dus dat ik niet de enige ben. Manlief heeft zijn telefoon al aangelaten zodat ie snel hier kan zijn, mocht ik me ineens nog veel beroerder gaan voelen. Wel lief van hem, hij maakte zich echt een beetje zorgen.
    Ik hoop dat ik straks een beetje opknap, want ik heb al eerder gehad dat ik de hele dag misselijk was.

Andere meiden die moeite hebben om het binnen te houden: Zet um op!

Liefs Laura

12. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Zo weer zo'n heerlijke dag. Zit nu alleen te wachten op de chauffeur van MvM das wat minder kan niks (niet douchen, de hond kan even snel op het plansoen voor.), ga dat toch even anders regelen. nu moet ik thuis blijven zitten van 8.30 tot 11.30.

Zometeen nog even lekker genieten van de zon het is zo heerlijk, gister heel de middag op het balkon gezeten. Beetje naar de surfers zitten kijken hier op het water.

Hebben jullie trouwens al vreemde eetgewoontes, ik merk eigenlijk alleen dat ik sommige dingen nu goed kan laten staan, heb niet echt nieuwe verslavingen. (koffie, chocolade en cola blijven hier nu gewoon in de kast staan terwijl ze me vroeger bijna naar de keuken toe riepen) :)

Ben hier trouwens ook ruim 3 kilo kwijt maar heb net even mijn maten opgemeten en ben toch echt overal gegroeid.

13. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    goede morgen

Zo gisteren lekker met de kids naar speelstad oranje geweest, ze hebben heerlijk genoten.
    Was s'avonds wel kapot maar maakt niet uit.
    Hier hele morgen wel kokhalzen maar niet overgeven gelukkig. Had me net even gewogen en was 1kg aangekomen. Ben nu lekker de ramen binnen en buiten aan het wassen en lekker de was buiten. Krijg er weer zin in met dit mooie weer.

@anne36

Ik heb nog geen rare gewoontes met eten hoor.

gr Marianne

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé getver! Lijkt me toch zwaar hoor meiden, zwanger en dan ook nog een kleine thuis die ziek is! Petje af voor jullie hoor!

Appeltje, heb je echo natuurlijk bekeken: Super zeg! Krijg je standaard bij jullie bij de verloskundige een 3D echo? Wat een mooi frummeltje zeg!

Liefs Chris

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

@laura; vanillevla neutraliseert de maag. Ik merk ook heel sterk, dat ik minder misselijk ben als ik steeds iets blijf eten. Dus elk uur een cracker, beschuitje, halve boterham, bakje vla, fruit2day, enz. Niet dat het op dat moment lekker smaakt, maar het zorgt er bij mij voor dat mijn maag bezig blijft.
    Ik heb er al een heel systeem in! 8)

Ik zou willen dat er al iets zichtbaar werd bij mijn buik, maar helaas. Ik pas geen van mijn kleren, maar dat komt doordat alles te ruim zit! Ben echt teveel afgevallen. Gelukkig is het nu stabiel. Mijn vriendin schrok gisteren van me. Ook niet echt goed voor je zelfbeeld! :confused:

@Anne36; Vreemde eetgewoontes heb ik dus niet echt. Er zijn wel een aantal verslavingen die ik normaal heb, waar ik nu niet aan moet denken. Bijv. koffie en alle thee behalve groene. Normaal drink ik er liters van, nu helemaal niks. Ook ben ik heel grillig in waar ik trek in heb. Het ene moment is het smeerworst (ik weet het, met mate), het volgende moment zijn het vlokken. Echt heel maf. Manlief haalt dus alles in huis en eet de restjes op als mijn manie weer over is. :)

Nu lekker douchen en dan de tuin in. Even wat vitamine D opsnuiven. Ik heb het geloof ik al eerder gevraagd, maar geen reactie gehad. Weet iemand of we nu al op moeten passen met de zon ivm zwangerschapsmasker?!?!

Liefs, Maartje

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Helemaal mee eens Chrisje! Ik sluit me hier helemaal bij aan! Petje af, mama's!

17. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Maartje, volgens mij moet je idd nu al oppassen met zonlicht... Ik heb ergens gelezen dat je wel gewoon (met mate) in de zon kan zitten, maar dat je je dan wel goed moet insmeren met een hoge beschermingsfactor!

Ben zelf ook een enorme zonaanbidster, dus helemaal uit de zon zou echt een straf voor me zijn... Dus ik ga netjes aan de hoge factor ;)

Geniet lekker van 't zonnetje, fijne dag!

Liefs Chris

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb een strandhuisje dat volgende maand weer opgezet wordt. Meestal zit ik wel onder een parasol, maar nu is het juist zo lekker om dat eerste zonnetje mee te pakken. Nouja, ik smeer me wel in zo. Heb fantastische zonnebrand die je maar een keer hoeft op te smeren. Tis wel duur, maar als je zoveel op het strand leeft, kan je echt niet zonder!
    Bedankt voor je reactie!
    Liefs, Maartje

19. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Gelukkig smeer ik me altijd met een hoge factor in aangezien ik een echte bleekscheet ben.

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Haha, ik ken het... ben ook niet moeders meest getinte zeg maar... haha! Mijn ouders en mijn broer hebben allemaal wel een lekker kleurtje, maar ik ben een echte bleekscheet... Momenteel helemaal door de misselijkheid... tekent bij mij meteen!
    Kan ook echt niet wachten tot het echte voorjaar komt! Hoop dat we tijdens het klussen in 't huis lekker ff buiten kunnen uitrusten! Pikken we gelijk een gezond kleurtje mee!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina